Az óra után összepakoltunk és indultunk törire. A folyosón sétáltunk, amikor egyszer csak a nevemet hallottam meg. A hang irányába fordultam és nem más volt, mint....
*Lucy szemszöge*
Edward, Ben haverja szaladt felém.
-Szia! Bocsi, hogy ha megijesztettelek csak elejtetted a kajakártyádat. - mondta lihegve a futás miatt.
-Oh, nagyon köszönöm. - mondtam neki hálálkodva.
- Lucy jössz már? - kérdezte Nina türelmetlenül.
- Rohanok. - kiáltottam oda neki. - Még egyszer nagyon köszönöm, hogy utánam hoztad. Szia! - köszöntem el Edwardtól.
- Szívesen. Szia!
A lányok kíváncsian néztek rám az előbb történtek miatt.
-Mit akart tőled? - kérdezte Avery összehúzott szemekkel.
- Csak nem Ben küldte. - kuncogott Tina.
- Dehogy. Csak elejtettem a kajakártyám, ő megtalálta és odaadta. - válaszoltam. A kis kalandom miatt épphogy beértünk bioszra. Kiderült, hogy nincs itt a tanárunk, ezért lyukasóránk volt és mindenki azt csinált, amit akart. Épp olvastam mikor felvillant a telefonom. Kikerekedett szemekkel nézetm a képernyőre. Tina és Avery is észrevette ezt, így ők is gyorsan a képernyőre pillantottak, amin Ben neve díszelgett.
- Mit akar tőled? - kérdezte halkan Avery.
- Őszintén? Fogalmam sincs. - suttogtam még mindig döbbenten.
- Nézd meg gyorsan! - bátorított Tina és a kezembe nyomta a telefont.
- Nem merem. Mi van, hogyha csak gúnyolódni akar velem valami miatt?
- Ez csak egy üzenet. Nem lesz semmi baj, ha pedig valami bunkót ír fogom magam megkeresem és kiherélem. - mondta vidáman Tina. Na ezért is szeretem ezt a lányt. Bármi történik mellettem áll és megvéd, ha kell. Lassan feloldottam a telefonomat.
Ben: Szia! Csak azt szeretném kérdezni, hogy mikor talállak meg a szobádban. A számológép miatt kérdezem. :)
Lucy: Szia! Ma délután bármikor jöhetsz én bent leszek. :)
Ben: Rendben akkor majd egyszer csak viszem. Na de nem zavarlak, végén még miattam veszik el a telefonod. Szia! ;)
Lucy: Szia! :)
Mi volt az a kacsintós emoji a végén? Szívem vagy 1000-rel vert. Ma délután újra találkozunk. Kicsit félek ettől az egésztől. Na jó, igazából nem félek, hanem ez a Florás ügy még bennem van. Ez miatt egy kicsit süllyedt a szememben a drága uraság. Gondolataimból Tina hangja zökkentett ki.
-Kicsöngettek, jössz? - kérdezte.
- Aham. Bocsi csak elgondolkodtam.
- Azt vettem észre. Minden rendben? Mit akar a szőke herceg? - kérdezte vigyorogva.
- Nem hazudok neked, hisz nem is akarok és nem is tudnék. Semmi sincs renden. Tegnap megtudtam Florától, hogy nyáron összegabalyodott Bennel. A drágalátós 'szőke herceg' pedig közölte vele, hogy ez csak egy éjszaka volt. Amúgy meg azért írt, hogy mikor leszek a szobában, mert vissza akarja adni a számológépemet. - daráltam le gyors Tinának.
- Azt a mindenit. Most komolyan mondod, hogy Flora meg Ben lefeküdtek? - kérdezett vissza ledöbbenve.
- Igen. Halálkomolyan.
VOUS LISEZ
Miért pont én?
Roman d'amourBen egy tipikus fiú. Focizik, sok barátja van és a lányok imádják. Most végzős és nagyon szeret a figyelem központjában lenni. Hiába áll előtte az érettségi fogalma sincs, hogy mit akar az életével kezdeni. Lucy ennek az egésznek teljesen az ellenté...