*Ben szemszöge*
Péntek reggel,mint mindig késve értem be az 1.órámra. A tanár szerencsére még nem volt bent,így gyorsan beültem a helyemre. Mr.Parker pont akkor lépet be a terembe mikor leültem és kezdetét vette a töri óra. Örülök,hogy Katy mellett ülök,mert tud nekem segíteni. Ő a legjobb barátom. Még mielőtt azt gondolnátok nem volt közöttünk soha semmi. Imádom és bármit megtudok vele beszélni,de nem érzünk/éreztünk soha barátságnál többet. Az óra gyorsan eltelt,ahogy a nap is. Ezután volt egy dupla angolom,egy fizikám,bioszom és az utolsó órám szerencsére elmaradt. Edward autóval jött,mint mindig és hazavitt. Miután hazaértem leültem vacsorázni és eközben beszélgettem egy kicsit anyával.
-Milyen volt ez a két nap?-kérdezte érdeklődve.
-Nem volt semmi komoly. Az évnyitó dögunalmas volt,mint minden éveben,ma pedig már tanultunk és minden tanár elmondta,hogy húzzunk bele,mert indén érettségizünk.
-Alice-zal találkoztál?
-Jaj anya! Igen láttam,de ez lényegtelen,már nem vagyunk együtt. Te is tudod,hogy tavaly szakítottam vele és nem érdekel,mit csinál.-mordultam anyára.
-Igen tudom,de még mindig nem értem az okát. Olyan kedves és megértő lány.
-Igen az,de nem szerettem volna komoly kapcsolatot ő pedig igen,ezért dobtam. Nekem akartam,hogy az legyen,mint Hannah-val. Te is tudod mi lett a vége.
-Igen,de az már a múlt. Itt lenne az ideje,hogy megkomolyodj,nem váltogathatod így a lányokat.
-Az én életem,azt csinálok vele,amit akarok-förmedtem anyára.-Most inkább felmegyek a szobámba.
Mikor felértem felhívtam Edwardot.
-Szia haver! Kijössz velem holnap a pályára focizni?
Szia! Persze. Holnap este jössz a buliba?
-Szerintem nem. Jönnek unokatesómék Belgiumból és már régtalálkoztam velük,szóval ezt most kihagyom.
-Na ilyen se volt még,hogy a nagy Ben Andrews kihagy egy bulit a család miatt.-nevetett a vonal másik végén Edward.
-Nagyon vicces vagy. Na léptem. Hali!
-Csá haver! Majd mondom Jessicának,hogy hiányolod.
-Meg ne próbáld! Csá!-ezzel bontottam a vonalat. Nagyon fáradt voltam,úgyhogy elmentem fürdeni és lefeküdtem aludni. Másnap Edwarddal kimentünk focizni. Mire hazaértem unokatestvéremék már megérkeztek.
-Sziasztok!-köszöntem miután becsuktam az ajtót.
-Szia Ben!-jött le Jeremy a lépcsőn.
-Már itt is vagytok?-kérdeztem döbbenten.
-Igen,már vagy 1 órája. Te hol voltál?-kérdezte kíváncsian.
-Edwarddal voltam focizni. Besétáltunk a konyhába. A nénikém és a bácsikám az asztalnál ültek és épp a szüleimmel beszélgettek. Mikor meglátták,hogy megérkeztem rögtön a nyakamba ugrottak.
-Szia! Milyen régen láttunk már. Hogy vagy mostanság?
-Sziasztok! Jól köszönöm. Hát elèg rég találkoztunk.
-Mesélj valamit. Mi van a lányokkal? Van barátnőd?-kérdezte a nagybácsikám.
-Nincs és a közel jövőben nem is lesz.-mondtam nevetve.
-Jaj kisfiam,ezt már megbeszéltük.-mordult fel anya.
-Igen és tudod mi volt rá a válaszom. A kis vitánk után megebédeltünk,majd Jeremyvel felmentünk a szobámba.
-Miért akadtál ki ennyire az előbb a konyhában?
-Mert anya ezen van fentakadva már tegnap óta. Felhozta az Alice-os témát,hogy miért szakítottam vele és hogy megkéne komolyodnom. Elegem van ebből nem akarok komoly kapcsolatot és kész.
-Megértem hidd el. De nincs olyan lány,aki valamilyen szinten tetszik vagy ilyesmi.
-Sok szép lány jár a sulinkba,de olyan aki annyira megfogna,hogy hosszútávon együtt legyek vele nincs. Nem lennék képes elköteleződni és megint annyira szeretni valakit,mint Hannah-t,hogy aztán ő is összetörje a szívemet. Így szabad vagyok és nem kell aggódnom még ilyenekért is.-magyaráztam Jeremynek.
-A Hannah-s ügy után nem csodálom. Tudod,én mindenben támogatlak.
-Igen,ezzel tisztában vagyok és köszönöm. Na de ha már itt tartunk,te hogy állsz a lányokkal?-kérdeztem tőle vigyorogva.
-Sehogy,bár igazából tetszik egy lány Jenny,de sajnos ő csak barátként tekint rám.
-Sajnálom haver,de előbb-utóbb csak rájön,hogy egy főnyeremény vagy és többként fog rád nézni.-vigasztaltam. Jeremyvel még jó sokáig beszélgettünk. Nagyon régen láttam már és hiányzott. Tudom egy olyan fajta fiútól,mint én elég furán hangozhat,de ő olyan mintha a testvérem lenne,bármit megtudok vele beszélni. Vasárnap nem sok mindent csináltam. Mivel hétfő reggelente szoktam visszajárni a koleszba nyugodtan telt a napom. Egész végig otthon voltam és filmet néztem vagy a családommal foglalkoztam. Este Jeremyvel pedig videójátékoztunk és hülyültünk.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Miért pont én?
Любовные романыBen egy tipikus fiú. Focizik, sok barátja van és a lányok imádják. Most végzős és nagyon szeret a figyelem központjában lenni. Hiába áll előtte az érettségi fogalma sincs, hogy mit akar az életével kezdeni. Lucy ennek az egésznek teljesen az ellenté...