"Karşı komşumuz biliyorsun." dediğimde gözünü kapatıp açtı, bildiğini ima ediyordu. "Beni çağırıyor onun yanına gitmem lazım." gözlerini tekrar kapatıp açtığında babamın odasından çıktım ve anahtarımı aldığım gibi Candice'in açık kapısından içeriye girdim.
"Nerede kaldın aptal kız!" diye azarladı beni bir yandan da mutfağın camından dışarıya bakıp dudaklarını ısırıyordu.
"Neden beni çağırdın?" diye sordum mesafeli bir şekilde.
"Zayn geliyor." dedi ve bakışlarını bana çevirdi. "Sanki bir saattir buradaymışsın gibi davran, al bu kahveyi, içeri geç." koluma girdi ve beni içeriye çekti. "Sakın bir şey çaktırma tamam mı?"
"Neden bunu yapıyoruz?" dediğimde anahtarın kapıya girme sesi geldi ve Candice bunu duyar duymaz güçlü bir kahkaha attı.
"Ah canım, ne kadar güzel bir hikayeymiş bu." daha sonra bacağıma bir çimdik attı ve role girmemi söyledi. Fakat kendisi çok sahte davranıyordu, bunun gerçek olmadığını herkes anlardı. "Candice." bir erkek sesi duyduğumda kaşlarımı çattım, bu geçenki adam mıydı? Candice'in yanağında iz bırakan?
"Zayn?" dedi kapıya yaklaşıp, "Ne işin var burada?"
"Neredeydin?" salona girdi ve girer girmez beni gördü, bakışları Candice ve benim aramda mekik dokurken bir cevap beklediğinden emindim.
"Adia ile buradaydık, ne oldu ki?"
"Arıyorum açmıyorsun." bana bakmayı kesip koltuğa oturdu.
"Sohbete dalmışız, duymadım." dedi ve benim elimdeki bardağı aldı. "Sen duydun mu Adia?"
"Hayır." dedim ve ardından boğazımı temizledim.
"Sende gelmişken bize tekrar kahve yapayım." Candice gülümsedi ve bir çırpıda mutfağa gitti.
Bu adamla birkaç dakika aynı salonda kaldığımızda benimle ilgilenmedi, bu işime gelmişti. Koltuktan sakin bir şekilde mutfağa gitmek için kalktım, Candice'e söyleyip eve gidecektim.
Ama o planımı bozmak ister gibi "Nereye?" dedi.
"Eve gidecektim." dedim ama yine de geri koltuğa oturmadım.
"Kahve getireceğini söyledi." işaret parmağıyla mutfağı gösteriyordu.
"Biz zaten s-siz gelmeden önce içmiştik." dediğimde bana sadece oturmamı söyledi ve ben kendimi tekrar koltuğa oturmaya zorladım. Telefonunu masaya bıraktığında bu adamın zengin olduğuna kanaat getirdim, hem giyinişinden hem de telefonundan anlamıştım bunu.
Peki burada Candice'in evinde işi neydi?"Yaşın kaç?" dedi beni incelemeleri sonucunda.
"19" dedim amacını anlamak istercesine tepkilerini ölçerken alt dudağını dişlerinin arasına aldı ve kaşlarını kaldırarak başını salladı. "Küçüksün." dedi ardından, kıstığı gözleriyle dar sokağa bakıyordu.
Ona cevap vermek yerine başımı salladım. Telefonuna bildirim geldiğinde eline aldı ve mesajı okudu, sanırım birden fazla kez okumuştu, ardından gelen aramayı yanıtladı, gözlerini vücudumda gezdirirken Candice bir anda salonda belirdi.
"Kim arıyor?" dedi bakışları beni bulduğunda, bilmiyorum dercesine omzumu kaldırıp indirdim, kötü bakışlarının bende olduğunu anlamış gibi yanına oturdu ve bir elini adamın dizine koydu. Telefonu kapattı ve kaba botlarını masanın ortasına uzattı. "Siktiğimin çocuğu." dedi küfür etmek sanki çok normal bir şeymiş gibi. "Benim bununla ilgilenmeyeceğimi biliyorsunuz."
"Ne olmuş?" Candice ısrarla sormaya devam edeceğini belli ederken Zayn isimli adam ona kısa ama etkili bir bakış attıktan sonra bana döndü.
"Siz ne zamandır tanışıyorsunuz?""Taşındığından beri." Candice benim yerime cevap verdi. Dirseklerini dizine dayadı ve bana biraz yaklaştı gömleği yüzünden dövmeleri belli olmuştu, zaten gömleğinin açık kısmından göğsündeki dudak dövmesi belli oluyordu ve çok hoş görünüyordu, telefonum çaldı ve pantolonumun cebinden çıkardım.
"Efendim?" dedim Shawn'ın aradığını görünce. "Neredesin?" dedi sıkıntıyla. "15 dakikadır kapının önündeyim."
"Hemen geliyorum Shawn, arkadaşımın yanındaydım." telefonu kapattım ve beni buradan kurtardığı için ona minnet duydum.
"Arkadaşım gelmiş git-" onlara dönüp konuştuğum sırada gördüğüm manzara beni dumura uğratmıştı.
Candice eliyle Zayn'in erkekliğini kavramıştı ve alt dudağını ısırıyordu Zayn ise boş bakışlarını Candice'e atıyordu.
Bunlar nasıl bir çiftti böyle?Candice kelimelerimi duyar duymaz elini çekti ve ayağa kalktı.
"Tamam tatlım yine gelirsin."
İçimden geleceğimi pek sanmıyorum dedim ardından kibarlık olsun diye Zayn'e de kafamı salladım ama bakışları vücudumda olduğundan görmemişti bile, hızlı bir şekilde evden çıktım.
Candice evden dışarıya adımımı atar atmaz kapıyı kapattı ve sesle birlikte merdivenin en üst basamağına oturan Shawn bana döndü.
"Beklettiğim için üzgünüm!" o hala otururken sırtından sarıldım."Neredeyse akşam oldu oraya gidene kadar az vaktimiz var."
"Hemen üstümü değiştirip geliyorum." dedim ve kapıyı açıp eve girdim. İlk olarak babamın akşam haplarını verdim daha sonra kendi odama geçip pantolon yerine kısa etek ve çizme giydim, üstüme hafif göğüs dekoltesi olan kazağı giydim ve saçlarımı açıp karıştırdım.
Bugün Shawn ve benim geleneksel bar keşfetme günümüzdü, bunu her cumartesi -tek izinli olduğum gün- devamlı olarak yapardık.
Üzerime üşüyeceğimi adım gibi bildiğim halde siyah ceketi giydim ve babama son kez bir şey isteyip istemediğini sordum.
Evden çıktım ve anahtar, telefon ve cüzdanımı çantama attım."Hazırım, gidiyoruz!" Shawn merdivende oturmayı bıraktı ve elini bana uzattı, elini düşünmeden tuttum ve koşarak merdivenleri indik. "Niall'da geliyor." dedi aklına yeni gelmiş gibi."Bildiği güzel bir bar olduğunu söyledi."
"Pekala." dedim ama bundan hoşnut değildim, Niall, Shawn'ın ve benim aksime fazla zengindi ama zengin tavırları yoktu, bizimle takılmayı seviyordu. Benim onda hoşlanmadığım tek şey sürekli temas halinde olmak istemesiydi.
Bunu bir günlüğüne boş verdim ve Shawn'ın sürücü koltuğuna bindiğini gördüm bende hemen yanındaki koltuğa oturdum.Shawn kemerimi takmamı beklerken benim gözüm Zayn'in sokağın tam karşısına doğru yanında Candice'in peşinde dolanan adamla ilerlemesiydi, o adamı peşine Zayn takmıştı.
Sanki beni o an duymuş gibi bu tarafa döndüğünde önce benimle göz göze geldi ardından Shawn'a baktı.
"Gidebiliriz." dedim birkaç saniyede kemerimi takıp, Shawn bana son kez bakıp gülümsedikten sonra sokaktan hızlı bir çıkış yaptı ama bu hız kesinlikle Zayn'in arabasına binmesi kadar hızlı değildi.-
CANLAR BU ZAYN DEĞİŞİK DEĞİL DEYİŞİK
SİZCE NELER OLACAK BU SATIRA YAPACAĞINIZ YORUMLAR BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİİİİ LÜTFEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
east of eden | zm
Fanfiction"İIişki kuracaksın ama muhtaç oImayacaksın; seveceksin ama sevgini göstermeyeceksin."