16

3.1K 183 94
                                    

Kalçamdaki ipi açtım ve turboyla çizmemin içine attığım cihazı koltuğun altından çıkan Niall'a uzattım.

Niall cihazda bir şeyler yapıp arabanın kontağından çıkardığı kabloyla birleştirdi ve Shawn'a dikkatli olmasını söyledi.

Zayn hemen arkamızdaydı ve önümüzde sadece iki araba vardı.
Tekli virajlara girdiğimizde sıkı sıkı tutundum. Shawn kollarını öyle sıkmıştı ki elinin üzerindeki damarlar belli oluyordu. Kaşları çatılmış tüm dikkati yoldaydı, olması gerektiği gibi.

"Malik'in geçmesine izin verme." dedi Niall elindekileri birleştirmeye çalışarak.

"Adia. Geriye çekil, öne uzanacağım." dedikten sonra Zayn ve Candice birkaç saniye içinde bizi geçtiler. Tüm arabaların arasında belirli bir mesafe fark vardı.

"İyi ki geçmesine izin verme dedik amına koyayım."
Shawn birkaç küfür mırıldandığında Niall arkadaki arabanın anlamayacak kadar uzakta olduğunu fark edince kabloları birbirine değdirdi.

Değdirir değdirmez araba hızlandığında Shawn kontrolü sağlamakta güçlük çekti.

Öndeki arabalara yakınlaştığımızda Zayn ve Candice ile yan yana ilerliyorduk. O tam olarak bizim sağ tarafımızdaydı ve bu tarafa baktığında gördüğü ilk şey ben oluyordum.
Candice ezikler bir şekilde buraya baktı ve bir şeyler söyledi Zayn bizim arabaya bakar bakmaz beni gördüğünde yüzündeki ifadeyi tanımlayamadım.
Niall bu sırada arka koltuğa yapışmayı ihmal etmemişti üstelik kabloları tekrardan çekecek zamanı bulmuştu.

Camı açmam için Zayn hareket yaptığında Shawn'a baktım. Onayladığı anda camı biraz açtığımda aynısını Zayn'de yapmıştı.
"Seni sikeceğim!" diye bağırdı camdan. Bu beni o kadar küçük düşürüyordu ki...
"Neden geleceğini bana haber vermedin?"

Ona cevap vermeden camı kapattım ve Shawn pedala son gücüyle bastı. Onları biraz geçtiğimizde Niall dikkatlice yattığı yerden kalktı ve kabloları tekrardan birbirine değdirdi.
Arayı fazla açmıştık. Önde araba var mıydı bilmiyordum.
Zayn tam o saniye bilim kurgu filmlerinden çıkmış arabasının gaz pedalına sonuna kadar basmış olmalı ki bizi birkaç saniye içinde geçti. Niall bitiş çizgisinin yakınında arka koltuğa yattı.

Yarışı Zayn kazanmıştı.

"Sikeyim!" diye bağırdı Shawn.
"Turboyu daha iyi kullanabilseydik bu iş bizdeydi."

Zayn arabadan indiğinde herkes ona sarıldı.
O tüm bu sarılmalardan sonra bizim arabaya doğru gelirken gerginliğim artıyordu.
Benim kapımı açtı ve elimi tutmaya çalıştı ama onu kendimden uzaklaştırdım.

"Partnerimi yanlış arabada unutmuşum." dedi ve ellerimi sıkıca tutup beni arabadan çekip çıkardı.

Ona karşı gelmek için ellerimi ellerinden çekiyordum ama o özellikle benim ona sıkıca sarılmaya zorlamıştı.
"Tebrikler aşkım." dedi sesini incelterek. Onu göğsünden itmeye çalıştığımda alt dudağını dişleri arasına aldı ve gülüyormuş gibi yaptı. "Bana bu tarzda söyleyeceğin bir şey var mı?"
Kolunu omzuma attı ve kalabalığın arasına götürdü beni.
"Siktir git." Buna güldü ve bakışlarını onu tebrik eden insanlara çevirdi. Tebrikleri kabul etti ve onlarla bir süre yarış ve araba hakkında konuştu. Candice konuştuğu insanları bıraktı ve beni görünce tam önümde dikilip beni inceledi. Kolları arasındayken Zayn gerginliğimi anlamış olmalı ki gözlerini benim tarafıma çevirdi ve Candice'i görür görmez onun varlığını hatırladı.

"Berry, Candice'i evine bırak." Sözleri içimi buz gibi yapmıştı. Tanrım, Candice beni gerçekten öldürecekti.

"Burada da karşıma çıktın sürtük." tırnaklarını sinsice yüzüme yaklaştırırken  Zayn beni geriye doğru itti ve Candice'i tuttu.

"Candice, Berry seni evine götürecek. Sorun çıkarma." Candice Zayn'in gözlerine son kez baktı.
Daha sonra oradan büyük adımlarla uzaklaşırken herkes onun arkasından bakıyor ve gülüyordu.
Zayn saçlarımın arasına bir öpücük kondurduğunda kafamı ondan uzaklaştırdım.

"Senin için kazandım." dedi daha sonra. Bunun romantik olduğunu ve ona bunun için teşekkür edeceğimi düşünüyordu.

"Güzel yarıştı Malik." dedi Niall bir anda arkamızdan çıkıp.

"Evet." dedi bunu zaten biliyormuş gibi. "Sizin çocukta katılmış." dedi Shawn'ı aramak ister gibi etrafa bakarken. "Benim kızımı almış hatta yanına, onunla bunu sonra konuşacağım."

"Buna karışamazsın." dediğimde sanki tatlı bir şey söylemişim gibi bana döndü ve burnuma işaret parmağıyla dokunduktan sonra gülümseyip dudaklarıma öpücük kondurdu.

"Niall." dedim daha sonra. Niall bir ona bir bana bakıyordu. "Beni eve bırakır mısın? Kendimi hiç iyi hissetmiyorum."

"Adia." dedi Zayn omzumdaki kolunu sıkılaştırıp.
"Kutlama yapacağız bu gece."

"Zayn." dedim bende ciddi olması için. "Seni görmek istemiyorum diyorum. Anlamıyor musun?"

"Tamam bebeğim, ben de seni."

Tam bir deliydi.

"Niall sen de davetlisin. Her şeyi geride bıraktım." dedi Niall'a biraz yaklaştığında.
"Hatta sizin o çocukta gelsin." dediğinde Shawn'ın bize doğru adımladığını gördüm. Bana gizliden göz kırptığında ona gülümsedim. Ellerini cebine soktu ve kafasını önüne eğip buraya adımlamaya devam etti. Boyu zaten uzundu ama şimdi çok daha uzun görünüyordu.

"Bu gece hepiniz bendensiniz."

-

ÇOOOOK UZUN SÜRE OLMUŞ BÖLÜMÜN BU KADARINI YAZIP BİTİRMİŞİM AKLIMA FİKİR GELMEDİ ŞİMDİ DE ONDAN BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU

HİKAYEYİ HATIRLIYONUZ MU LA BEN UNUTMUŞUM DA KFLDMEje

#ZADIA VARDI Bİ

#SHAWN

#NIALL

FALAN BÖYLEYDİ YANİ

east of eden | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin