Is this real life?

1K 34 0
                                    

Julia POV

De volgende ochtend word ik wakker door het felle zonlicht dat door een klein spleetje langs het gordijn in mijn ogen schijnt. Ik rek me uit en tast met mijn hand op mijn nachtkastje. Op zoek naar mijn telefoon. Als ik hem heb gevonden zet ik hem aan en bekijk meteen WhatsApp.

Ik herinner me wat er gister was gebeurt. Samuel kwam mijn sushi brengen en Fabian maakte het uit. Vandaar dat ik geen berichtje van hem heb waarin hij zich afvraagt hoe ik heb geslapen.

Ik check mijn Instagram en Twitter en ineens schiet het me te binnen dat ik Samuel had moeten tweeten. Ik ga naar zijn account en zie dat hij gisteravond 'Net een heel leuk meisje ontmoet, als je dit leest, wil je me dan alsjeblieft even tweeten?' had getweet. Ik kijk met grote ogen naar mijn scherm. Gaat dat over mij? Ik tweet: 'Dat was ik waarschijnlijk, maar zo leuk ben ik niet...' naar Samuel. Ik tweette daarna ook: 'Waarom worden de leukste dingen altijd verpest?'

5 minuten later krijg ik de schrik van mijn leven. Mijn telefoon maakt een geluidje en ik bekijk hem meteen. Ik zie dat Samuel me volgt en me een berichtje heeft gestuurd in DM. "OHMYGOD" zeg ik en ik krijg tranen in mijn ogen. Ik lees het berichtje van Samuel: 'Jammer dat ik je gisteren niet lang heb kunnen spreken. Maar het lijkt me leuk om je te leren kennen! Mag ik je nummer?' Ik praat tegen mezelf: "Oke Juul, Samuel Young Philippe Laurens Leijten van B-Brave vraagt je nummer. Relax oke." Ik adem diep in en uit. Ik antwoord: 'Ik vond het super om je te spreken. Dankjewel voor de geweldige minuten gisteren. Hier is mijn nummer: 06-.......' Ik check de tekst een paar keer en lees het hard op. Ik bel mezelf met de huistelefoon om te kijken of het wel echt mijn nummer is. Als ik denk dat alles klopt druk ik op verzenden. Ik adem diep in en uit en ik ga dan naar beneden.

"Goedemorgen pap en mam." Zeg ik terwijl ik de keuken inloop. "Lekker geslapen lieverd?" Zegt mijn moeder.

"Mwah, gaat wel. Het is trouwens uit met Fabian." Zeg ik en doe alsof het me niks scheelt. "Wat? Hoezo?" Zegt mijn moeder en mijn vader luistert nu ook mee. "Samuel stond voor mijn deur en Fabian werd jaloers. Toen maakte hij het uit." "Och lieverd, wat erg voor je! Maar wat zei je nou? Stond Samuel van B-Brave voor onze deur?" Zegt mijn moeder.

"Het maakt me niet meer zoveel uit. Fabian had me geslagen , en ja ohmygod en Sam vroeg mijn nummer net." Zeg ik snel en begin helemaal te fangirlen vanbinnen. Ik pak snel een boterham en smeer er een laag boter op. Daarna strooi ik er hagelslag op. Ik vouw hem dubbel en eet hem op. Ik blijf aan Samuel denken. Het is zo bizar dat hij me ineens volgt, en hij weet waar ik woon.

Nadat ik een boterham heb gegeten gooi ik snel nog wat sap naar binnen en vlieg de trap op. Ik loop naar de badkamer waar ik heerlijk ga douchen.

Na het douchen pak ik een lichte jeans en een shirtje van Abercrombie uit mijn kast en kleed me aan. Ik doe mijn makeup en daarna spuit ik nog wat van mijn favoriete parfum op.

Ik pak mijn telefoon en ik zie dat een onbekend nummer me heeft gewhatsappt.

I fell in love with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu