Romantic

917 29 1
                                    

Samuel POV

Ik word wakker van de vuilnisauto die de groenbakken voor mijn deur leegt. Het is al een week geleden dat we gingen optreden, en dat Julia en Floor kwamen kijken. Juul vertelde al dat Floor en Kaj elkaar wel zien zitten, maar dat er nog geen relatie is. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.
Ik lig in mijn bed en ik denk aan de dingen die afgelopen week zijn gebeurt. Zo veel. Ik open langzaam mijn ogen en ik zie dat ik in mijn eigen kamer lig.

Vanavond geeft Dioni een feestje en ik ben natuurlijk ook uitgenodigd. Ik moet alleen nog even aan Julia vragen of ze mee gaat. Ik hoop het wel, dat zou namelijk heel gezellig zijn. Dioni zorgt voor eten en drinken en natuurlijk chicks. Ik hoop dat ik Julia wat drankjes kan geven. Ze is pas 15 maar ze mag vast wel een beetje alcohol. Ik wil niet dat ze denkt dat ik haar gebruik. Maar ik vind dat ze best wat dingen uit mag proberen op het gebied van alcohol haha. Ik ben benieuwd.
Ik ga rechtop zitten in mijn bed en ik zet mijn iPhone aan. Ik zie dat we geboekt zijn voor een optreden over een paar weken. Leuk! Ik open whatsapp en ik stuur een berichtje naar Juul. 'Goodmorning prinsesje, lekker geslapen? Heb je zin om vanavond mee te gaan naar een feest bij Dioni? De andere boys komen ook en we kunnen daar ook eten xxx' stuur ik en ik sluit de app af. Ik check mijn andere social media en ik krijg nog steeds super veel lieve berichtjes van de fans. Dat ze zo blij voor ons zijn. Dat is waarom ik zo veel van ze hou. Ik ben blij dat ze het allemaal accepteren.

Floor POV

Kaj vroeg of ik vanavond met hem mee wil gaan naar het feest van Dioni. Waarom zou hij mij mee vragen? Hij kan zo veel mooiere meiden krijgen. Natuurlijk vind ik het super lief. En ik heb hem al laten weten dat ik mee ga. Hij haalt me om 5 uur op en dan eten we ook bij Dioni. Gezellig. Ik stap mijn bed uit en ik spring onder een heerlijk warme douche. Ik trek de meest comfortabele kleding aan uit mijn kast en ik doe mijn haar in een knot. Ik loop naar beneden en ik zorg dat ik de dag goed kan beginnen.

Julia POV

Ik ga vanavond met Sam naar het feest van Dioni. En Floor komt ook. Super gezellig. Ik heb er heel veel zin in. Sam komt wat eerder , dan kunnen we nog even samen een filmpje kijken.
Het is inmiddels al 2 uur 's middags dus Sam kan elk moment komen. Ik hoor de deurbel gaan en ik vlieg van de trap af. Ik kom helemaal hijgend aan bij de voordeur. Ik zie Sam voor de deur staan. Meteen verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht als ik zie dat hij een zak met boodschappen bij zich heeft. "Hee liefje." Zeg ik en ik geef hem een kus. "Babe ik heb eten bij me , zodat we een lekkere lunch voor ons tweeën kunnen maken. Goed idee or nah?" Zegt Sam en ik moet meteen lachen. "Een super idee schatje." Zeg ik en ik pak de tas aan, die zwaarder is dan gedacht. Ik loop naar de keuken en Sam volgt me. Ik kijk nieuwsgierig in de tas en ik haal eruit wat erin zit. Ham, kaas, tomaat, wit brood. "Hmmm tosti's?" Zeg ik en ik kijk Sam aan. "Goed gezien babe." Zegt hij en hij kijkt me goedkeurend aan.
Ik stop de stekker van het tosti-apparaat in het stopcontact en Sam is bezig met de witte boterhammen. Hij belegt ze met ham en kaas en snijdt ze in de vorm van een hartje. Zo lief. "Zo, ze kunnen erin hoor." Zegt hij en hij schuift de tosti's tussen de warme platen.
De tosti's zijn klaar en ik schuif ze op 2 borden. "Ketchup?" Vraag ik en Sam knikt. We zitten samen te lunchen en Sam is super romantisch aan het doen. "Ik wilde mijn prinsesje gewoon even verwennen." Zegt hij en ik voel hoe mijn lichaam van binnen warm wordt. Zo lief.
Nadat we hebben gegeten plof ik op de bank en we zetten een filmpje aan. We liggen lepeltje lepeltje op de bank en Sam geeft me zachte kusjes in mijn nek.

I fell in love with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu