¤Capitolul 7¤

46 10 0
                                    

Chung: Asculta bine fetito! Ori ce persoană pe care o iubesti va muri! Doar eu am voie sa te iubesc, ai înțeles?!
Eu: Parca ziceai ca droagostea e trecătoare, dar la tine e obsesie!
Chung: Te iubesc, vei fi doar a mea!
Eu: Daca ma iubeai nu o omorai pe Ane, era persoana pe care o iubeam cel mai mult, esti un jeg de om in ochii mei!
Chung: Iti promit ca o sa omor fiecare om pe care il iubesti pana vei fi numai a mea!
Eu: Pot sa ma duc la politie sa stii!
Chung: Ce amuzant, tu nu crezi ca o sa scap de ei, e foarte simplu ei sunt cea mai mica problema existenta pentru mine.
Eu: Du-te dracu' de obsedat! Nu inteleg de ce ai omorato pe Ane, de ce?!
Chung: Of... pentru ca vorbea gura fara ea.
Eu: Si asta nu era un motiv! Tu acum te bucuri de viață, viața pe care ea nu o mai are! Tu razi, zambesti si te bucuri de lucruri minore pe care eu as da orice ca Ane sa la traiasca! Nici nu ai idee cat mult sufăr pentru moartea ei!
Incep sa plâng, il împing pe Chung si io iau la goana carte casa.
Chung: Tu crezi ca glumesc dar nu glumesc, o sa vezi! *il aud tipand in spatele meu.
Ajung cam in 10 minute, întru in camera, ma dezbrac si imi iau pijamalele mele, imi prind părul intr-un coc, imi pun castile in urechi si porenesc melodia prefera a Anei "Close to you" si ma trântesc in pat cu ochii plini de lacrimi ațintiți spre tavan amintindumi toate clipele petrecute cu ea...
- Off... imi doresc sa te bucuri de viata pe care acum nu o mai ai... ti-as da viața mea daca as putea... Ane, Ane imi e dor de tine, imi e dor de tot ce e al tau.. nu pot sa nu ma gandesc la tine nici o clipa. Tu erai raza de soare care imi lumina viața... iar acum te-ai stins iar viața mea s-a facut întunecată...
Adorm cu ochii in lacrimi ca in fiecare seara si cu aceste ganduri...
A doua zi dimineata ma trezesc jumate in pat jumate pe jos cu perna pe cap, mda... cea mai normala situație de a te trezii dimineața. Imi iau papuci de casa si ii tarai usor pana in bucătărie. Dumnezeu tine cu mine si imi lasa 4-5 linguri de dulceață, pe care o pun de pâine si o infulec in câteva momente. Ma trântesc pe canapea, dau drumul la televizor si ma gândesc sa il apelez pe Jung. Am apelat de 6 ori si nu răspunde, a dat domnul si a 7-tea oara a raspuns, dar nu era el, era o foce de fata care plângea.
~ Convorbire telefonica ~
Eu: Alo?
???: Alo...
Eu: Cine esti?
???: Sora lui Jung, Georgiana... Jung e la spital pe moarte...
Eu: Ce?! Vin imeidiat!
~ Convorbire telefonica încheiată ~
Georgiana imi trimite adresa iar sar din canapea, imi iau o bluza de trening pe mine, iau primul taxi pe care-l vad si ajung in 15 minute la spital. Am aflat ca Jung era in sala de operatie, asa ca m-am dus sa o caut pe Georgiana, am gasito intr-un final stand pe scaun cu capul in jos. Era draguta, parul scurt, negru si drep.
Eu: Buna! Tu esti Georgiana nu?
Georgiana: Da...
Eu: Cat mai are pana se sfîrseste operatia?
Georgiana: Trebuia sa se termine acum 2 minu-
Ea a fost întreruptă de o asistenta care iesea din sala de operatie si care venea spre noi.
Asistenta: Imi pare rău dar nu l-am putut salva... Am facut tot ce am putut dar in zadar...
Geogiana cade pe jos si plânge, a plâns atat de tare încât a lesinat...
Imi bag picioarele in ea de viata, in puii mei o sa ajung sa ma sinucid!
Georgiana a fost dusa intr-un salon iar eu l-am sunat pe Young sa il anunt, acesta a venit peste 30 de minute. Eu am plecat dupa 2 ore, am stat mai mult pentru Georgiana... ea mi-a dat numarul ei si eu cred ca o sa ținem legatura...
Ies furioasă din spital.
- Vreu sa il gaesec pe nemernicul ala!
Cred ca l-am căutat 20 de minute dar căutările mele au fost întreruptă de telefonul meu care anunta ca am primit un masaj. Cand ma uit vad ca e de la un număr necunoscut.
"- Ma cauti pisi?"
"- Te cauta ma-ta, unde esti?"
"- Oraznica mai esti!"
"- Zi în Dumnezeii tai!!!"
"- Eee... secret"
"- Atunci te bag in morții ma-tii!"
Inchid telefonul si ma duc acasă sa mănânc, dupa 40 de minute de mers pe jos pentru ca nu mai aveam bani de taxi, am ajuns insfarsit acasa. Ma napustesc asupra frigiderul dar era gol... mai era decat o cutie de lapte si un morcov.
- Ar trebuii sa ma angajez. Da, asta e o idee buna.
Imi iau morcovul si ma duc in camera, deschid laptopul si ma pun sa privesc un film. Dupa ce filmul sa terminat m-am dus sa fac o baie, m-am îmbrăcat cu asta⬇⬇⬇si ma gândea sa merg pe la Ane.

Ajung cam cam in 15 minute, întru in cimitir si ca de obicei ma asez pe vejnica banca rece cu o lacrimă curcandumi pe obraz

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ajung cam cam in 15 minute, întru in cimitir si ca de obicei ma asez pe vejnica banca rece cu o lacrimă curcandumi pe obraz...
- Ane, Ane iubirea mea mica... o sa ai companie, o sa fie si mama si Jung cu tine... toti oameni pe care ii iubesc dar tu esti specială si sa te mandresti cu asta prințesa mea mica si fragilă, debea astept sa vin aici cu Georgiana si sa ii spun totul despre tine, dar nu iti face nici o grija ea nu poate sa te inlocuieasca, tu esti unica si specială. Apropo Ane, am auzit ca mama ta sa mutat din oras... sa dus la tatăl tau... Imi pare rau... o sa imi fac datoria in calitate de ultima persoana care ti-a mai ramas asa ca te voi vizita proape zilnic. Te iubesc Ane, ne auzim maine poate, acum ma duc pe la mama. Pa mica mea petala catifelată si frumoasa!
Dupa ce plec de la Ane trec pe la mama, mai stau 10 minute si pe la ea si dupa ma indrept spre casa. Ajung la destinație si ma pun in pat căutând un loc de munca.
- Ma simt ca tataia... ooo pai da chiar ei ce or fi făcând?  Neh, prea sila sa procesez si răspunsul la întrebarea asta. Haide Alieen concentreaza-te si gaesteti un loc de munca ca sa nu ajungi anorexica, imputita si boschetara.
Dupa mii de căutări tot nu gasesc nimic...
- Da ce are daca cressec? Nu, Alieen nu mai fi cretina, daca stau sa ma gandesc ar trebui sa nu mai fiu eu...
Dupa inca o mie de căutări.
- Bingo! Am gasit!
Dar sunt întreruptă de telefonul meu care suna.
- Haide ma! O data ma bucur si eu de ceva si sunt întreruptă... puuu!
~ Convorbire telefonică ~
Eu: Alo?
Young: Hei... poți sa vii sa stai cu Georgiana te rog, eu am putina treaba...
Eu: Ok.
Young: Multumesc!
~ Convorbire telefonica încheiată ~
- Ah...
Inchid laptopul, ma incalt, iau cheile de la casa si plec, pe jos bine inteles. Ajung la spital si ciocan la usa salonului lui Georgiana.
Eu: Hei!
Georgiana: Buna!
~~~~~~~***********~~~~~~~
Baftă!😂 Sper sa va placa si acest capitol, deci lectură-plăcută si noapte buna! Bye!!!😍😘😘

Iubita unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum