Eu: Da si... nu imi e frica de tine!
Chung: Bine ai sa vezi!
Plec repede indreptanduma spre casa. Anung acasa, inchid usa cu cheia si ma rezem de usa lasanduma in jos.
- Ai grija Georgiana! Ai grija..!
*Perseptiva Chung*
Ah... copila aia nu vrea sa inteleaga, lasa ca o fac eu sa inteleaga. Unde naiba sta si trafa aia. A da este sora lui Jung... am uitat.
- O pai bun, copilo vezi ca vin!
*Perspectiva Alieen*
- Nu pot sa stau aici, trebuie sa merg la Georgiana, măcar sa ma asigur...
Imi sterg lacrimile, ma ridic si plec. Cand ajung acasa la Georgiana incep sa tip.
*Perspectiva Chung*
Era cat pe ce sa tarmin si cu mucoasa aia dar un țipăt ma face sa imi scap cutitul pe jos. La dracu' e Alieen!
Alieen: Handicapatule!!! Esti bolnav!
Eu: Eu te-am avertizat! Crezi ca ma poți opri?! Nu, nu poti! Nu ai de ales!
Alieen: Ba am! Aleg sa merg la politie!
Eu: Mor de ras, tu crezi ca poliția ma poate opri? Omor toata secția de poliție daca e nevoie! NU AI CUM SA SCAPI DE MINE! INTELEGE O DATA!
Atunci o apuca pe Georgiana de par si dupa o injunghie e 3 ori chiar in fata mea...
Alieen: Gata stop!
Eu: Esti a mea?
Alieen: Nu, si nu voi fi nicodata!
Atunci o mai injunghii inca o data.
Eu: Acum esti a mea?
Alieen: Da, da da da...
*Perspectiva Alieen*
Atunci ii da drumul iar eu fug spre ea. Cand ajung o vad pe podea plina de sânge, nu mai avea puls. O strang in brate iar lacrimile mele se contopeste cu sângele ei.
- Georgiana! Ce ti-a facut nemernicul asta?!
Chung: Hai gata! Hai acasa.
Eu: Te urăsc!
Chung: Hai hai, mergem acasa la tine sa iti ei lucrurile si dupa mergem la mine acasa.
Eu: Mancatear ciuma!
Am mers la mine acasa, mi-am luat lucrurile si am plecat spre casa lui.
Eu: Tu crezi ca te voi iubi vreodată?
Chung: Eh... sper.
Eu: E bine sa speri...
Ajungem la el acasa, la fel ca acum 3 ani... acelasi miros de mucegai, acelasi camere dezordonate...
Chung: De maine vei face curat.
Eu: Ma crezi menajeră?
Chung: Te cred femeie, traiesti pe bani mei acum, iar eu nu am degand sa te tin bibelou.
Eu: Urăsc idioți ca tine!
Întru in camera mea si trântesc usa. Deschid un geam si ma apuc sa imi fac curat in camera. Dupa 30 de minute am terminat. Ma trântesc in pat si adorm imeidiat. A doua zi Chung ma trezeste la 6 dimineata.
Eu: De ce?!
Chung: Eu plec, tu fa curat.
Eu: Pff...
Ma apuc de curățenie. Deschid toate geamurile existente si ma apuc de măturat, sters praful si de dus gunoiul. Termin de facut curat cam in 7 ore, apoi ma duc la
cumpărături. Iau tot ce imi trebuie: paine, carne, oua, rosii, brânză, icre, lapte, cascaval, cafea, ceriale, fructe si legume. Dupa ce am terminat totul ma trântesc pe canapea dar nu pot sta mai mult de 10 minute.
Chung: Asa bravo!
Eu: Cu placere...
Chung: Da da, hai imbrace-te!
Eu: De ce, ma rog?
Chung: Doar asculta-ma...
Eu: Mda...
Ma imbrac cu o pereche de blugi gri si o bluza roz putin pufoasa. Ajungem la un local si ne asezam la masa. Dupa ce mâncăm mergem sa ne plimbam. Dintr-o data Chung se opreste, se pune in fata mea in genunchi. O nu, nu nu nu...
Chung: Alieen vrei sa te ma-
Eu: Nu!
Chung isi pumni, stiam ca e nervos dar nu vreau sa fac asta. Stii ceva, toti oameni pe care i-am iubit au murit deci ce rost mai mare, ori cum sunt ca o marionetă, sunt papusa sorții sunt la mila lui Dumnezeu...
Eu: Ar trebuii sa spun da, nu?
Chung: Aham...
Eu: Bine, da.
Chung: Mai tare.
Eu: Nu iti încerca norocul.
Ma ia stil mireasă si ma urca in masina, ajungem acasa iar eu ma duc repede in camera si imi pun capul in perna si incep sa plang.
- De ce?!
~~~~~~~***********~~~~~~~
Hei! Acest capitol are 700 de cuvinte, stiu scurt dar voi posta epilogul in seara asta (sper). La sfarsitul cartii as vrea sa mai fac un Q&A si as vrea sa îmi puneti intrebari despre mine. Puteti sa lăsați intrebari si in acaest capitol si in epilog. Sper sa va placa acest capitol, bye! Lecura-plăcută!😍
CITEȘTI
Iubita unui criminal
Action"Era noapte iar eu nu vedeam nimic. El era in spatele meu, iar eu eram terorizata ce puteam sa fac?... Am scapat de el dupa câteva minute bune de alergat. Nu mai vreu sa vad chipul acelui om niciodata."