Jungho: Hala düşünüyor musun Park Jimin?
Pjimin: Git başımdan Hoseok bu hemen karar verebileceğim bir şey değil.
Jungho: Biliyorsun kararı çoktan kesin olan insanlar var. Küçük kookie'nin gidip onlardan yardım almasını istemezsin değil mi?
Pjimin: Kimmiş onlar?
Jungho: O aptal liseye Taehyung için gitmediğini biliyorum. Evet onun için gidiyorsun ama o Jungkook'tan hoşlandığı için gidiyorsun. Eğer Taehyung senden hoşlanırsa Jungkook'un peşini bırakır diye düşünüyorsun.
Pjimin: Öyle de oldu zaten. Artık benden hoşlanıyor. Neden bunu şimdi söyledin ki?
Jungho: Peki ismi Hoseok olan bir hyung Jungkook'a gidip hickey konusunu Taehyung'la konuşmasını söylerse ne olur biliyor musun?
Pjimin: Öyle bir şey yaparsan seni mahvederim Hoseok beni anladın mı?! Jungkook'tan uzak dur.
Jungho: Yoongi oldukça bana hiçbir şey yapamazsın, ondan korktuğunu biliyorum. Hem alt tarafı bir hickey konusunda minik kookieye yardım edeceksin.
Pjimin:Düşüneceğim Hoseok. Sakın Jungkook'a bir şey söyleme.
Jungho: İddianın son günü eğer boynunda hala bir şey olmazsa ne yapacağımı biliyorsun. Hem iyi tarafından bak gayet tatlı bir çift olurlar. İki liseli ergen. Ne kadar güzel.
Pjimin: Sen cidden baş belasısın Jung Hoseok. Yoongi'ye acıyorum.
Jungho: Şua an kucağında oturuyorum ve hiç de acınacak halde değil. İki yıldır elinle muhattap oluyorsun asıl sen kendine acı.
Jungho: Ya da gidip liseli tavşanınla bir şeyler yap. Ama uzun bir süre elinle muhattap olacakmışsın gibi gözüküyor.
Pjimin: Sen cidden iğrençsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Problem // jikook (texting)
Short Storyİki çocukluk arkadaşı ve bir hickey sorunsalı. (Tamamlandı)