İlk özel bölümü yazdığımda 9k+ ydı bu hikaye şimdi ikinci bölümü yazıyorum ve 17k+ olmuşuz. Ne kadar teşekkür etsem az sizlere. Beni çok mutlu ediyorsunuz. Diğer hikayelerime de destek vermeyi unutmatın. Fighting!
My Kookie♥: Beni terk ettiğine hala inanasım gelmiyor.
My Kookie♥: Biz evlenmiştik. Ben seninle kaçtım! Bunu bana nasıl yapabilirsin?
My Kookie♥: Lütfen eve gel. Cooky sen olmadan yemek yemiyor.
My Kookie♥: Seni özledim Park Jimin. 3 ay oldu.
My Kookie♥: Hatalı olduğumu biliyorum ama bana inanmalısın; seni aldatmadığıma inanmalısın.
My Kookie♥: Ben böyle bir şey yapmam, yapamam. Seni bu kadar severken seni nasıl aldatabilirim ki?
My Kookie♥: Minie seni çok özledim evimiz sen olmayınca çok sessiz oluyor.
My Kookie♥: Namjoon hyung senin nerede olduğunu biliyor ama bana söylemiyor hyung. Benden saklıyorlar.
My Kookie♥: Bazı geceler senin öldüğünü bile düşünüyorum.
My Kookie♥: Nerede olabilirsin ki hyung? Sen dışarıda olmayı sevmezsin bile.
My Kookie♥: Geçen hafta anneni aradım. Bana yardım edemeyeceğini söyledi. Annenin bana senin hakkında her şeyi anlatacağını düşünürdüm küçükken. Yanılmışım sanırım.
My Kookie♥: Hoseok hyung senin gibi bir kaskafalının evi terk etmesinin şaşırtıcı olmadığını söylüyor. Sana çok kızgın hyung. Yoongi hyung bile yaptığının doğru olmadığını düşünüyor. Bilirsin o pek konuşmaz.
My Kookie♥: Gelip Hoseok hyunga kaskafalı olmadığını söylemen gerekmiyor mu hyung? Onunla kavga etmeyi çok seversin sen.
My Kookie♥: Seokjin hyung ve Namjoon hyungun kızı dört yaşına girdi biliyor musun? Doğum gününde bana senin nerede olduğunu sordu ben de senin birazcık hasta olduğunu söyledim. Gelince ona aynısını söylersin değil mi hyung? Ben senin yerine ona hediye bile aldım.
My Kookie♥: Telefonlarımı hiç açmadın.
My Kookie♥: Kendimi açıklamama bile izin vermedin.
My Kookie♥: Ben asla sana yalan söylemem. Neden bana inanmıyorsun? Neden beni dinlemiyorsun?
My Kookie♥: Hyung ben bu evde tek başıma çok korkuyorum. Unuttun mu ben karanlıktan korkarım. Geceleri Cooky ses yaptığında bile korkuyorum.
My Kookie♥: Seni çok özledim.
My Kookie♥: Lütfen geri dön.
Telefonunu elinde aldığında ekranda yanıp sönen 53 okunmamış mesaj yazısını gördü. Mesajların kimden olduğunu biliyordu. Üç aydır her gün bu mesajlardan alıyordu. Günler geçtikçe onun çektiği acı dayanılmaz hale gelmişti. Kendisi de acı çekiyordu. Her gün attığı mesajları baştan sona tekrar tekrar okuyordu. Telefon elinde uyuya kaldığı çok olmuştu. Ama bugün bunların hepsi son bulacaktı. Çünkü o acı çekmeye daha fazla dayanamazdı.
Minie♥: Ben de seni özledim Kookie.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Problem // jikook (texting)
Historia Cortaİki çocukluk arkadaşı ve bir hickey sorunsalı. (Tamamlandı)