Kapitel 3

334 6 3
                                    

KIMS PERSPEKTIV
Jag vaknade sakta och blinkade några snabba gånger och mötte ett svagt sken från en taklampa. Jag sätter mig upp och inser att mina händer och fötter är ihop bundna, rummet var kallt och tomt. Förutom mig i rummet så fanns det den tunna madrassen jag satt på och vid sidan av ett glas vatten. Mer än så fanns det inte. Jag sätter mig mot den kalla betongväggen och försöker sen ta loss repen. Jag får tillbaka i bitar från allt som hade hänt. Vilka var det egentligen som kidnappat mig  nu och vad ville dom med mig?

Efter att jag suttit i det tysta rummet själv ett par minuter som vaken och kämpat med att försöka få av repen, vilket verkade hopplöst så öppnades dörren. Först kommer det in en kille med mörkbrunt hår och bruna ögon, ganska vältränad och lång. De andra två var ungefär lika i kroppen o längd fast en var blond och den andra hade svart hår.
-Så törnrosa har vaknat nu? Säger han med brunt hår.
-Jag är Nathan o blondinen är Emanuel o som sist han me svart hår e Chad. Som du nog fattat redan är vi ett gäng, eller ja vi och fem grabbar till. Vi kallas för TDP (the dangerous poison).
Sa han som tydligen hette Nathan.

-Då vet ni vem jag är redan. En av medlemmarna i TBS (the black shadows). Så vad vill ni, ut med språket eller låt mig gå. Svarade jag kaxigt även om jag var as rädd, första gången jag var själv

-Ojoj en kaxig dam. Säger Nathan o skrattar med Emanuel och Chad.
-Vi behöver Noel. Och för att få hit han så tog vi dig. Han kommer gå rakt in i fällan för att rädda dig. Men allt vi vill är att ha hämnd.

-Vad ska ni med han till!? Vad har han någonsin gjort mot er!? Svarade jag med en aning rädsla i rösten

-Ni. Det är ni alla egentligen men Noel är er ledare så han får skiten för det. Ni tog vapen, och pengar från vårat uppdrag. Ni fucking sköt mig OCH Chad i benet.! Säger han med hög stämma. Och jag minns tydligt när det var... Det stämde det han sa..

Jag hinner inte reagera när jag får en spark i magen så jag hostar rakt ut. Och sen en käftsmäll så hela kinden blir varm. En tår rullar ner för min kind, deras röster försvinner längre och längre bort för varje slag jag får. Allt blir suddigare och suddigare, jag blir yr och det är vad jag minns innan allt blev svart.

(Nu blir det dirty till er känsliga läsare)
Jag vaknar upp i ett nytt rum. Jag ligger i en säng och märker att jag sitter fast med händer och fötter, jag var som ett kors i sängen. Jag försökte se mig om och det är ett rum med betongväggar och stengolv, det var ganska kallt i rummet. Annars var det bara sängen i mitten av rummet och en stor svart garderob i ett av hörnen.
På en av  väggarna hängde det kedjor och handbojor.
Jag märkte snabbt att jag bara låg i tunna spetsunderkläder i sängen. Jag andades häftigare och försökte samtidigt ta mig loss från handbojorna som satt ordentligt med kedjor i sängen. Efter några minuters försök så ger jag upp. Dörren öppnas och jag ser han, Nathan. Han har på sig ett par slappa jeans och går i bar överkropp så man tydligt såg hans vältränade överkropp. Han log mot mig utan att säga ett ord. Jag spänner mig ju närmare sängen han kommer.
-Såhär kommer det gå till, här inne kallar du mig inte för mitt namn här heter jag sir. Du gör som jag säger och är tyst. Skulle du bryta mot något av det så kommer du straffas. Uppfattat? Säger Nathan sträng och kollar in i mina ögon.
Jag nickar snabbt som svar och säger tyst "ja, sir" att jag inte sa ifrån berodde på att jag var rädd och i chock. Första gången jag inte känner mig självsäker under min tid i TBS. Jag följer Nathan med min blick när han går bort mot garderoben och där börjar han klä av sig helt naken. Då öppnade han dörrarna till den stora garderoben och jag drog in massa luft och paniken blev allt större inom mig. I garderoben fanns det allt mellan himmel och jord i kategorin "sexleksaker". Dildos i alla möjliga storlekar, vibrator, glidmedel, kondomer, stimulatorer, rep, piskor, handklovar, ögonbindlar med mera. Vart fan har jag hamnat. Vad han har i händerna vet jag inte men han kommer emot mig, jag börjar dra i allt för att ta mig loss men då ser jag att det är en ögonbindel. Han sätter fast den hårt runt mina ögon och nu såg jag ingenting. Jag ligger tyst för att höra hans fotsteg som knappt hörs. En hand placeras vid mina trosor och han sliter av dom i ett ryck han börjar sakta stryka med sina fingrar över min slida. Och "pumpar" försiktigt med två av hans fingrar in mot min öppning. Det går rysningar genom min kropp och jag känner att jag börjar bli våt. Han trycker snabbt in två fingrar och kör snabbt ut och in, takten ökar och det går snabbare och snabbare det blir hårdare och hårdare. Jag kunde inte hjälpa att släppa ut mima stön och nära till att skrika hur skönt det var. Han kliver upp från sängen men är snart tillbaka, det är hårt och stort. Troligen en stor dildo som han började leka med och utan förvarning tryckte han upp den i mig och fan vad ont det gjorde. Jag skrek rakt ut och han svarade genom att skrika "håll käften" tillbaka. När den väl var inne känner jag att den börjar vibrera, jag börjar skaka och visste inte var jag skulle ta vägen det kändes som att man skulle explodera. Och där kom den, det sprutade från mig, jag hade nu haft min första orgasm och var inte heller oskuld längre. Även om det var mardröms sättet att bli av med oskulden såhär. Han lämnar kvar den vibrerande dildon i mig och jag känner att kryper upp på min mage och sätter sig sen gränsle över mina bröst. Jag fattade direkt vad han skulle göra och det dröjer inte länge förrän han öppnar min mun och trycker in den. Hans stora jävla kuk åkte långt in i min mun samtidigt som jag blev tillsagd att göra mitt jobb. Och där kom det, jag svalde den salta vätskan som var det vidrigaste jag gjort i mitt liv. Han fortsätter ett tag till innan han kliver av mig och drar ut dildon. Jag andades häftigt och försökte få tillbaka andan och slappna av i kroppen. Han knyter loss mina fötter och händer innan han tar med mig över det kalla stengolvet. Han sätter fast mina händer mot väggen och han sa till mig att böja mig framåt. Det absolut värsta som kunde hända hände. Han spottade och gnuggade vid mitt rövhål och sen var en smalare pinne/dildo som vibrerade och han tryckte upp den i mitt rövhål. Han körde den vibrerande pinnen ut och in om och om igen. Sen känner jag hur han trycker in sin kuk i mig samtidigt som jag har kvar den vibrerande pinnen i mitt rövhål. Han kör så snabbt han kan och för varje gång lyckas han träffa en extrem punkt och ännu en gång skrek jag ut i orgasm och skakade i hela kroppen. Det var så så skönt.
Jag vet inte huur länge han höll på men till slut drog han ut sig själv och vibratorn ur mig och gick mot garderoben igen. Han kom tillbaka och knäppte loss mina händer och säger "färdig för idag" och sen hör jag dörren öppnas och stängs. Jag tar sakta av mig ögonbindeln och ser att jag är själv i rummet. Äntligen men fyfan. Jag gick till sängen och kröp ner under det runna täcket där jag lät mina tårar flöda.
(Här slutar den bit som är dirty)

NOAS PERSPEKTIV
Vi hade gjort allt för att kunna spåra vem som tog henne. Men hennes mobil var låst så man inte kunde spåra den, Danny sitter ändå och försöker att hacka sig in på den så vi kan se var hon är. Jag öppnar en öl och börjar dricka av den samtidigt som jag, Danny och Aria står o pratar om hur vi ska ta oss in på mobilen och var hon kan vara.
*pling* låter det i min mobil och jag tar upp den för att se vem som kan ha skickat. Jag började koka när jag läste meddelandet.
När jag insåg att det var ifrån en som jag hatade, Nathan McLoyd. Hans gäng var de som var störst i vår åldersgrupp.

Från: Nathan McLoyd
Tja, trodde du skulle komma undan ditt största fiende? Letar du efter någon? Ville bah säga att det är lugnt, hon är här med oss. Och förresten var hon oskuld innan? Isåfall e hon inte det nu. Haha... Men hon kunde inte hjälpa det direkt. Vill ni ha tillbaka henne är det bara till att komma även om ni inte får tillbaks henne oskadd kan man väl säga.//Nate

Ett nytt kapitel! Vad tycker ni? Hur kommer det fortsätta? Vad händer i nästa kapitel? Skriv gärna allt ni tror kommer hända! Imorgon eller kaaaanske ikväll kommer jag publicera "förbjuden kärlek" är ni taggade??!❤️

The Black ShadowsWhere stories live. Discover now