Hej!
Som ni märkt har jag inte uppdaterat den här boken på läänge. Och känner att jag kommer lägga den åt sidan iaf tills sommaren är över. Då jag känner att jag har slut på idéer osv.
Däremot har jag nya bok idéer som jag kommer publicera i sommar. MEN jag kommer bara publicera en av dom. Vilken skulle ni vara mest intresserad av att läsa?1: Raven Wills Secret
Julie är en tjej på 17 år och hon går andra året på High School. Hennes bästa kompis heter Caleb, ja en kille. Dom träffades när dom började första året på High School i den lilla staden Raven Hill.
Men Caleb är inte vilken kille som helst utan bär på en enorm hemlighet.
Han och hela hans familj är vampyrer. Men det är inget han avslöjar eftersom han gör allt för att inte Julie ska veta något.
Men snart blir deras vänskap till en helt oförstörbar kärlek. Hur länge ska Caleb kunna hålla det hemligt? Hur går det när Julie vill sova över i ett hus fullt av blodtörstiga vampyrer.?Julies liv är nu helt upp och ner, det som hon läst i sagor och sett på film är nu hennes verklighet, hennes liv.
En bok om vampyrer, varulvar, häxor och jägare på jakt efter de övernaturliga varelserna.
En bok med spänning, sorg, och oförstörbar kärlek.2: Såld
Jessica (Jess) är 17 år och lever livet efter att hennes föräldrar sparkade ut henne på gatan... Hon festar och lever genom sina vänner!
Men på en helt vanlig fest på stranden så ändras allt när den super söta/snygga killen kommer fram till Jess. Kvällen slutar inte som planerat! Hon är nu fast i en mardröm där hon är med om det mesta dag ut och dag in...En varning till vissa av er läsare! Boken kommer att inehålla mycket grova ord, snusk, sexuell våld och grova handlingar.
Kommentera 1 eller 2 och gärna varför ni väljer boken och vad som lät bra eller spännande☺️❤️
YOU ARE READING
The Black Shadows
RomanceOBS: Uppföljare på min bok "Kidnappad"! För att förstå början borde man läsa den innan man läser den här uppföljaren☺️ Kim och Noel tog det stora steget i livet. De stack ifrån sina föräldrar med ett gäng kompisar utan att höra av sig på flera månad...