Hej på er!
Jag har fyra andra böcker som utkast och som jag inte publicerat. Så jag tänkte skriva upp nu vad dom heter och vad dom handlar om. Så kommentera vilken ni helst vill att jag ska publicera först❤️Raven Will's Secrets:
Julie är en tjej på 17 år och hon går andra året på High School. Hennes bästa kompis heter Caleb, ja en kille. Dom träffades när dom började första året på High School i den lilla staden Raven Hill.
Men Caleb är inte vilken kille som helst utan bär på en enorm hemlighet.
Han och hela hans familj är vampyrer. Men det är inget han avslöjar eftersom han gör allt för att inte Julie ska veta något.
Men snart blir deras vänskap till en helt oförstörbar kärlek. Hur länge ska Caleb kunna hålla det hemligt? Hur går det när Julie vill sova över i ett hus fullt av blodtörstiga vampyrer.?Julies liv är nu helt upp och ner, det som hon läst i sagor och sett på film är nu hennes verklighet, hennes liv.
En bok om vampyrer, varulvar, häxor och jägare på jakt efter de övernaturliga varelserna.
En bok med spänning, sorg, och oförstörbar kärlek.Broken inside:
Maya en helt vanlig tjej, eller hur? Jag menar hon gör allt som vilken normal tonåring som helst.? Förutom att hon inte har kompisar, går aldrig på fester och är mobb offret i skolan. Hon går i High School, 17år och allt hon önskade var ett vanligt liv. Men hennes liv är verkligen inte vad alla tror hennes utsida kanske är hel, men insidan är trasig. Efter alla år av mobbning, sexuella trakasserier, näthat och fysisk våld... Hur kommer Maya få ett slut på allt?En bok med mycket sorg och känsliga läsare varnas. Självskadebeteende, mörka tankar, mobbing osv kommer förekomma.
Förbjuden kärlek:
Natacha Frost är en 16-årig tjej och har nyss flyttat till en ny stad med hennes mamma och om 3 veckor börjar hon i en helt ny skola utan att känna en ända människa.
Men vad händer egentligen när man snabbt blir kär i en person man absolut inte borde falla för. Det här skapar stora problem eftersom det är förbjuden kärlek."Vi borde verkligen inte..."
"Jag vet..."Såld:
Jessica (Jess) är 17 år och lever livet efter att hennes föräldrar sparkade ut henne på gatan... Hon festar och lever genom sina vänner!
Men på en helt vanlig fest på stranden så ändras allt när den super söta/snygga killen kommer fram till Jess. Kvällen slutar inte som planerat! Hon är nu fast i en mardröm där hon är med om det mesta dag ut och dag in...En varning till vissa av er läsare! Boken kommer att inehålla mycket grova ord, snusk, sexuell våld och grova handlingar.
Det här innebär inte att jag slutar med den här boken utan det innebär bara att det blir mer än en bok!🙂❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Black Shadows
RomantizmOBS: Uppföljare på min bok "Kidnappad"! För att förstå början borde man läsa den innan man läser den här uppföljaren☺️ Kim och Noel tog det stora steget i livet. De stack ifrån sina föräldrar med ett gäng kompisar utan att höra av sig på flera månad...