Aloitan nää tarinat nyt omalla kokemuksella joka tapahtui myös mun siskolle ja kaverille kun pelasimme ouija laudalla. Niille harvoille jotka eivät tiedä mikä ouija lauta on se on peli jonka kanssa pystyy juttelemaan hengille. En saata muistaa kaikkia yksityiskohtia mutta näin se suunnilleen meni.
Olin kaverini ja siskoni kanssa talvella laskemassa mäkeä joka oli talomme lähellä. Saamme idean että kaverini voisi tulle meille tänään yötä nyt kun oli joululomakin. Oli siis tammikuu 2017. Minä ja siskoni soitimme vanhemmillemme ja kysymme voiko hän tulla meille yöksi. Saman teki kaverini ja molempien vanhemmille sopi.
Kaverini lähti hakemaan tavaroita ja hän tulisi sitten meille kun olisi valmis. Minä ja siskoni kävelimme kotiin ja olimme siellä jonkin aikaa ennen kun kaverimme saapui paikalle. Hän siis asui yhden kadun päästä omasta kodistamme joten ei ollut ihme että hän oli nopea. Hän vie reppunsa huoneeseeni ja menemme kaikki sängylleni istumaan.
Kaverini sanoi että voisimme tänään illalla pelata ouija laudalla. Olimme aikaisemminkin tänään puhuneet ouija laudasta ja kaikesta paranormaalista koska siihen puheenaiheemme yleensä menivät. Kaverini oli jo tehnyt ouija laudan paperista kotonaan. Oli jo aika myöhä joten päätimme heti alkaa pelaamaan.
Yritimme seurata sääntöjä tarkasti ja pidimme huolen ettei huoneessani ollut mitään terävää, elektroniikkaa tai peilejä. Aloitamme pelin kysymyksellä "Is someone there?" Käytimme kolmion sijasta korvakorujen laatikon muovista kupua ja sekin kävi ihan hyvin. Neliö alkaa liikkumaan kohtaan "yes" joten kyselemme lisää kysymyksiä. Kysymme hänen ikäänsä ja vastaukseksi tuli neljä. Kysymme myös onko hän poika ja henki kuitenkin vastaa "Ei" joten olettaisin hänen olevan tyttö. En muista muuta mitä kysyimme mutta pelasimme laudalla vielä jonkin aikaa kunnes kysymme merkkiä. Henki vastaa että hän voi näyttää merkin mutta kun hetkeen mitään erikoista ei tapahdu laitamme laudan pois ja epäilemme että joku meistä liikutti sitä. Emme lopettaneet peliä ohjeitten mukaan ja unohdimme laudan aika nopeasti.Siskoni ja kaverini olivat siskoni huoneessa vaihtamassa pyjamaa sillävälin kun minä olin omassa huoneessani. Olin juuri saanut paidan päälleni kun kuulen ääntä takaani. Käännyn katsomaan työpöytääni päin jonka päällä ps3 ohjaimeni tärisee. Se ei ollut normaalia sillä tuo ohjain oli tilattu, ei sellainen joka tulee ps kolmen mukana, joten tuossa ohjaimessa ei edes ollut olemassa tärinä toimintoa. Menen siskoni huoneeseen ja sanon heille siitä joten hekin tulevat katsomaan. Myös vamhempani tulevat katsomaan ohjainta oven suuhuun. Ohjain oli yhä pöydällä ja tärisi. Menen huoneeseen ja nostan ohjaimen joka yhä tärisee kädessäni. Tärinä loppui siinä vaiheessa kun irrotan patterit (kyllä siinä ohjaimessa oli patterit).
Vasta aamulla muistamme että unohdimme kysyä voimmeko lopettaa pelin, joten ennen aamupalaa menemme huoneeseeni ja pelaamme pelin loppuun saaden luvan lopettaa.Käykää tuolla kommenteissa jos teillä on yhtään epäselvyyksiä tästä tarinasta niin voin selittää. Jälleen taas pahoitteluja kirjoitus virheistä.
YOU ARE READING
Lyhyitä Kauhutarunoita
HorrorUrbaanilegendoja, tositapahtumia, hätäpuheluita, omia kokemuksia tai ihan vain keksittyjä. Kaiken maailman kauhutarinoita joita internetin syövereistä löytää ja mukana on hieman tarinoita joita löytyy omasta tai toisen mielikuvituksesta. Saatan myös...