Ouija lauta ohjeet

754 25 14
                                    


Olet varmaan lukenut ensimmäisen luvun jossa kerroin omasta ouja lauta kokemuksesta. Tässä on ouija laudan ohjeet jos oikeasti haluat kokeilla mutta omalla vastuulla.


Älä pelaa tätä peliä jos olet:
Utelias (?)
Masentunut
Surullinen
Itsetuhoinen
Vihainen
Pelokas
Epäkunnioittava
Yksin

Ensiksi sinun täytyy omistaa ouija lauta, niitä voi tilata netistä mutta itse tehtykkin käy, jonkinlainen läpinäkyvä esine käy myös kolmioksi.

Pieni aiheeseen liittyvä asia, ouija laudan keksiät kysyivät itse ouija lautaa käyttäen henkeä nimeämään sen, vastaukseksi tuli O-U-I-J-A. Tekijät myös kysyivät mitä se tarkoittaa ja henki vastasi "good luck".

Ennen peliä sinun täytyy varmistaa ettei talossa ole eläimiä tai muita ihmisiä jotka eivät osallistu peliin. Poista huoneesta kaikki terävät esineet ja peitä peilit joko viltillä tai kääntämällä ne maahan päin. Aseta lauta huoneen keskelle ja sytytä huoneeseen kynttilöitä, sammuta kaikki muut valot. Muista myös viedä pois/sammuttaa kokonaan kaikki elektroniikka laitteet sillä muuten tämä ei toimi (sori kaikille jotka aatteli ottaa videolle). Laita kolmio (tai sen korvaaja) laudan keski kohtaan jossa lukee "start"


En suosittele että kukaan pelaajista istuis minkään vieressä, edessä tai alla joka voisi pudota hänen päälleen (esimerkiksi hyllyt, kaapit, taulut yms). En myöskään suosittele että tätä pelattaisiin yksin.

Onko kaikki nyt valmista? Istutteko hyvillä paikoilla? Hyvä. Kaikki pelaajat laittavat molemmat kädet laudalla olevalle kolmiolle, joko molempien käsien etusormet ja keskisormet tai vain etusormet.

Aloittakaa peli kysymällä onko tässä huoneessa ketään. Saattaa kestää hetki ennen vastausta ensimmäiseen kysymykseen mutta yleensä se tulee, jos sitä ei tule olette tehneet jonkin asian aloittelussa väärin. (Jos unohdit ottaa terävät esineet ja peilit pois se ei vaikuta siihen toimiiko peli, se on vain turvallisuuden vuoksi). Jos henki vastaa, ota huomioon miten nopeasti kolmio liikkuu, jos se liikuu liian nopeaa tai todella hitaasti on melko varmaa että joku pelaajista liikuttaa sitä, normaalisti kolmion pitäisi mennä melko nopeaa, mutta ei liian nopeaa tahtia.

Saat keksiä kysymykset itse mutta suosittelen aika alussa kysymään onko henki hyvä vai paha, jos henki on hyvä voitte jatkaa peliä normaalisti, jos hän on taas paha suosittelen lopettamaan heti pelin rikkomaan laudan ennen kuin mitään tapahtuu.

Lautaa ei kannata rikkoa kun peli on vielä meneillään, sillä jos niin tekee, sinulla ei ole enää alkuperäistä lautaa jolla voisit kysyä saatteko lopettaa pelin. Eli peli jatkuu ikuisesti.

Muistakaa nämä säännöt vielä ennen kun aloitatte:

Ei elektroniikkaan

Ei saa pelata jos on... (lista ylhäällä)

Ei peilejä

Ei teräviä esineitä

Älä lopeta peliä ilman lupaa

Tuhoa lauta heti pelin loputtua

Ei mitään esineitä lähistöllä jotka voivat olla mahdollisesti kirottuja

Ei kysymyksiä kuolemasta, jumalasta, henkien maailmasta tai saatanasta

Good luck

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lyhyitä KauhutarunoitaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin