Mietitkö koskaan,tapahtuuko mitään kuoleman jälkeen? Siihen kysymykseen ei ole vieläkään löydetty vastausta mutta melkein kaikki paranormaali liittyy jotenkin kuoleman jälkeiseen maailmaan.
Tämä tarina on löydetty internetistä ja kerron sen nyt taas minä kertojana.
Minulla oli kahdeksan vuotiaana jonkinlainen rintasairaus jonka takia yskin paljon enkä saanut henkeä. Sairaalassa minulle kerrottiin että minun täytyi jäädä sairaalaan yöksi. Lasten osastolla ei ollut minun lisäkseni muita lapsia kuin yksi syöpä potilas. Kysyin sairaanhoitajalta voinko mennä leikkimään hänen kanssaan. Hoitaja kertoo että hänen nimensä on Amy, ja olen ystävällinen kun haluan olla hänen ystävänsä, koska muut lapset eivät halunneet mennä lähelle häntä. Menen hänen luokseen ja meistä tulee melkein heti parhaita ystäviä. Myöhemmin kun hoitajat käskevät meidät nukkumaan menen takaisin omalle sängylleni ja nukahdan.
Herään yöllä siihen että joku ravistelee minut hereille, se oli Amy "Voitko tulla mukaani? Minua pelottaa mennä yksin" hän sanoi. "Yksin minne?" Kysyin. "Ulos" Amy vastasi. Lähdimme kävelemään pimeää käytävää pitkin ja huomasin että kello tikitti paljon hitaammin. Ennen ulko-ovea Amy sanoi: "nyt voit mennä takaisin," "Enkö voi tulla mukaasi?" Kysyin. "Sinun vuorosi saattaa tulla kohta" Amy vastasi. Käänsin katseeni pimeään käytävään, joka näytti vielä pimeämmältä kuin aiemmin. "En minä uskala lähtä yksin" sanoin ja käännyin katsomaan Amya, joka oli poissa. Hetken etsiskelyn jälkeen palaan sairaalahuoneeseen. Kaikki kellot olivat nyt pysähtyneet aikaan viisitoista yli kolme. En ajatellut sitä paljon vaan menin vain takaisin sänkyyn.
Heräsin aamulla ja luulin sen kaiken olevan unta mutta kun katson Amyn sängyllä päin, hän ei ollut siellä, Amyn siaan näen hänen vanhempansa ja lääkärin juttelemassa. "Mihin aikaan hän kuoli?" Amyn isä kysyy. "Viisitoista yli kolme" lääkäri vastaa.
ESTÁS LEYENDO
Lyhyitä Kauhutarunoita
TerrorUrbaanilegendoja, tositapahtumia, hätäpuheluita, omia kokemuksia tai ihan vain keksittyjä. Kaiken maailman kauhutarinoita joita internetin syövereistä löytää ja mukana on hieman tarinoita joita löytyy omasta tai toisen mielikuvituksesta. Saatan myös...