Kuchisake onna

1.4K 44 3
                                    

Oletko koskaan kuullut urbaani legendaa Kuchisake onnasta? Legenda on japanilainen ja usea tokion alueella asuva lapsi on väittänyt nähneensä hänet koulumatkallaan.

Kauan aikaa sitten Japanissa asui kaunis nainen. Hän oli kaikkien miesten ihailun kohde, siitäkin huolimatta että hänellä oli ruma luonne.
Tuo nainen kierteli useasti kaduilla kysellen ihmisiltä "olenko kaunis?". Hän oli jo naimissa ja hänen aviomiehensä oli kyllästynyt tuon naisen käytökseen. Mutta kun hän kuuli naisen pettäneen häntä toisen miehen kanssa, se oli viimeinen pisara ja hän halusi kostaa.
Yhtenä iltana kun nainen oli meikkaamassa hänen kasvojaan hänen aviomiehensä asteli hänen taaksensa.
Hän viilsi naiselle vinon hymyn puukolla ja pilkaten kysyi "kuka nyt ajattelee että olisit kaunis?"

Vain pari päivää myöhemmin tämä ennen kaunis nainen kuoli.

Tuo nainen tunnetaan nykyään nimellä "kuchisake onna". Jotkut japanilaiset koululapset ovat sanoneet, että he ovat nähneet kuchisake onnan kadulla pitäen kirurgin maskia ja pitkää mustaa takkia.
Jos näet kuchisaken hän voi kävellä luoksesi ja kysyä sinulta "olenko kaunis?" jos sanot ei, hän tappaa sinut, jos sanot kyllä hän riisuu maskinsa ja kysyy "olenko yhä kaunis?" Sen jälkeen sanoit mitä tahansa hän tappaa sinut. Jotkut lapset kuitenkin huomasivat että jos vastaat kysymykseen jotain muuta kuin mitä siihen normaalisti vastattaisiin, kuchisake hämmentyy ja saat tarpeeksi aikaa juosta pakoon.

Lyhyitä KauhutarunoitaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon