Niall:
Upustil jsem z ruky ručník, který jsem chtěl osobně vrátit Emm a za všechno jí poděkovat. Hned jsem si to však rozmyslel.
Nevím proč, ale přišlo mi, jako bych žárlil. Vždyť jsme jen přátelé co mi na tom tak vadilo?Zayn byl opřený o otevřené dveře a jeho rty se dotýkaly Emminého ucha.
Něco jí šeptal a ona se usmívala. Jeho prsty hladili její ruku a pak se jejich dlaně propletli. Věděl jsem co na ní Zayn zkouší.
Takhle balil holky a zrovna teď flirtoval se Emm. S mou kamarádkou, tu kterou jsem zahlédl na hřbitově a nevěděl, že je to ona.
Něco jsem k ní cítil, ale nevím co. Zakašlal jsem a ohnul se pro ručník. Oni se zatím na mě podívali
,,Tak jedem?" řekl jsem a šel k nim ,,Jo jasně." poplácal mě Zayn po rameni a vytáhl z kapsy klíče
,,Díky za ručník." mrkl jsem ,,Nemáš zač." usmála se.
Dál si mě nevšímala, pozorovala totiž Zayna, který jí skenoval pohledem. Popostrčil jsem ho ven a konečně zamířili k autu, které stálo u chodníku.
Zablikala světla, když na vůz nasměroval klíče. Obešel jsem auto, otevřel dveře a vklouzl dovnitř. Vedle mě se objevil Zayn, nastartoval a oba jsme za sebou zabouchli dveře. Stihl jsem zamávat Emm, ale nebyl jsem jediný kdo jí mává.
Dojeli jsme k mému domu a já vystoupil ,,Díky za odvoz." houkl jsem
,,Jo nemáš zač. Hele, nedáš mi na Emmu číslo?" tím mě zaskočil, s holkami flirtoval, ale nikdy nezašel až k telefonímu číslu.
Tohle bylo vážné a mě to pomalu docházelo. V mém těle to vřelo a čím víc jsem viděl Zaynův zájem, tím víc jsem mu chtěl jednu vrazit
,,Jasně, počkej." vypustil jsem ze sebe místo pěsti.
Vyndal jsem z kapsy mobil a hledal její jméno v seznamu. Nadiktoval jsem mu ho a on poděkoval, pak otočil klíčky a odjel.
Odemkl jsem dveře od svého bytu. Rozsvítil jsem celý byt a skočil do své postele, kde jsem zabořil hlavu do polštáře. Nejradši bych se udusil a bylo by to.
Emma:
Seděla jsem v obývacím pokoji se svojí sestrou a dívali se na X-Faktor. Milovali jsme tento pořad a vždy ho napjatě sledovali a čekali až do konce, jak to dopadne.
Jenže teď jsem neměla chuť se dívat, chtěla jsem jen jít do svého pokoje a přemýšlet co se za těch pár dní stalo, co se stalo dneska a co se může stát.
Všechno se mi přehrávalo v hlavě. Ten moment kdy se přede mnou zjevil Niall a pomohl mi v těžké situaci a pořád mi s ní pomáhá.
Cítila jsem k němu něco, co jsem neznala, ale chtěla poznat. Pak se tu dneska objeví jeho přítel a šeptá mi do ucha laskavá slůvka, které mě zahřáli u srdce.
Právě teď k obou něco cítím, ke každému něco odlišné, ale nevím co z toho je láska. ,,Sam? Je všechno v pořádku?" ozvalo se vedle mě
,,Jistě, proč by mělo být něco v nepořádku?" Oliv se ustaraně podívala
,,Víš, že mi to můžeš říct." přikývla jsem a začala sledovat monitor.
Nechci, aby to věděla, nikdy se jí nesvěřuju s mými problémy, protože ona sama jich má teď až nad hlavu. Chtěla jsem mluvit s člověkem, který by mi dokázal pomoc, jenže ten se stal jedním z mých problémů a tak se to nesmí dozvědět.
,,Půjdu si lehnout." vstala jsem a obejmula svou sestru
,,Emm, mám tě moc ráda. Slib mi, ať se stane cokoliv budeme tu pro sebe." zašeptala mi do ucha
,,To víš, že jo." pousmála jsem se a stiskla jí ještě víc.
Popošla jsem od ní a odešla z pokoje. Po schodech nahoru jsem si prohlížela fotky na zdi a vzpomínala na ty chvíle, kdy se ty snímky pořídily.
Vstoupila jsem do svého pokoje, nadechla se, vzala své pyžamo a zamířila si to do sprchy. Myslela jsem, že tam příjdu na jiný myšlenky nebo se dozvím co se semnou děje.
Došla jsem zpět do svého milujícího pokoje, vlezla do postele a schoulila se do klubíčka. Už se mi zavírala víčka, když v tom na nočním stolku zavibroval mobil.
Natáhla jsem se pro něj a podívala na displej ,,Neznáme číslo?" podivila jsem se. Zaváhala jsem jestli to vzít, ale na konec můj palec zmáčknul zelené tlačítko
,,Ano?" řekla jsem ,,Ahoj, tady Zayn." ozvalo se
,,Zayne? Jak-jak si přišel na moje číslo?" vyhrkla jsem, když se v repráku ozval jeho hlas
,,No, Niall mi ho dal." prozradil
,,Vážně?" nevěřila jsem
,,Fájn. Musel jsem ho donutit." zasmál se a já s ním
,,A jak se máš?" pokračoval v rozhovoru
,,Dobře. Už ses mě ptal asi před dvěma hodinami." ušklíbla jsem se
,,No a co? Se nemůžu zeptat znova?" odvětil.
Náš rozhovor se protáhl o několik hodin. Zavěsil až k ránu, když jsem mu řekla, že už jsem unavená.
Usla jsem a zdálo se mi o Niallovi, ale nebyl tam sám, vedle něho stál Zayn. Jediné co si z toho snu pamatuju bylo jediné ,,Koho z nás si vybereš?" po téhle větě jsem se probudila.
ČTEŠ
My little Dancer [Niall Horan, CZ]
FanfictionNiall s klukama jedou natáčet svůj nový videoklip. Potká tam dívku, která omylem do něj vrazí a uteče. Snaží se jí najít, a když jí najde vyslechne si její příběh. Později se stanou nejlepší kamarádi. Niallovi pomalu dochází, že dívka, která byla te...