Domov, co mi sem nepašuje?

20 2 3
                                    

Ahoj. Tady je další kapcaaaaa. Jupiajej. Konečně jsem dokopala svůj línej zadek, abych šla psát. Mam dotaz ještli se vám to takhle líbí, přeci jen píšu prvně, takže jsem nejistá. Hodně nejistá a za i kritiku, bych byla ráda. Jinak coment či hvězdička potěší.💙

Vaše Aragen11.

===========================================

Škola byla jedna velká nuda a to uběhly teprve čtyři z osmy hodin. Škvělí. Zazvonilo na teločvik.

"Aaaaaahhhhhh joo!!" povzdechnu si omylem nahlas, takže to šlysela celá parta.

Nešnáším telocviky. Mam docela sílu, ale jinak jsem totální nemehlo. No nic no. Přišel učitel a my si že skřínek vindaly teláky. Odvedl nás do teločvičník šaten a my se šli převlíct. Holky byly vzadu místnosti a já u dveří. Kluci totiž vždy nakukují. Otevřeli se dveře a vykouk sem kluk.

"Ty úchyle!" zařvu agresivně na nej jednu mu přetáhnu telákem.

"Aaaauuuu!" zaknučel a zavřel dveře, pak už šlysím jak se mu ostatní smějí a my se uchechtly.

Konečne jsem se převlíkla. Měla jsem na sobě fialové legíny as nějakým černým vzorem, oplou sportovní podprsenku, protože když mamé ji tak triko nepotřebujem, a tenišky. Vlasy jsem si stáhla do čulíku a všechny jsme si šudaly šperky. Já si nechala na ruce gumový náramek a vyšla jsem ze šatny na chodbu, kde byly kluci. Hlídala jsem dveře a čekali jsme, až se dostavý učitel.

Telák. Super. Myluju teláky. Už jsme se převlíkly a vyšly na chodbu, bohužel dveře do teločvičny byly ještě zamklí a učitel nikde. Uviděl jsem kluka, co se rozhodl nakouknout k holkám, už ho jdu zastavit, když v tom otevře ty dveře a já uvidím Koru v podpršence. Asi jsem zrudl, taky kdo by ne.

"Ty úchyle!" zakřičí a jednu mu přetáhne telákem.

"Aaaauuuu!" sykne a zavře dveře.

Já vybuchl smíchy a ostatný též. Pak sem ušlysel jak se chychotaj holky. Kora vyšla ze šatny. Byla sex..... Áh. Nadčím to myslím. Znám ji teprve několik hodin a už tohle. Sakra. Jsem nějakej divněj, tohle se mi ještě nestalo. Ach jo. Přestanu na to myslet. Kora se postaví vedle dveří od šatny a hlídá, aby se holky vklidu převlíkly.

Učitel nás konečně pustil do teločvicny. Že to trvalo. My jsme už sedeli, či stály v teločvicně a čekaly, co budem dělat. Konec ně přišel učitel a měl v ruce vybavení na lakros.(nevím jak se to píše ).

"Mě tahle škola nikdy nepřestane udivovat. "

"E? Proč?" zeptala jsem se a zasmála, když leknutým vyjek a nadškočil.

"Aah!" lekl jsem se až jsem nadskočil.

"Protože, tahle škole má snad vybyvení úplne na vsechno na světe. " odpovědel jsem Koře.

"Když myslíš."

Odpoveědela jsem nechápavě a v duchu jsem telák proklínala. Učitel nám řekl at si každý vezme vybavení a pak jsme se seřadily do řady vedle sebe. Rozhodl kapitány týmu, Adama co chce vyhrát jak jen to jde a Irmu co byla nejlepší ze sportovek.( mezi holkama). Vybíraly si lidy do týmu po jednom a já zbyla na Irmu. Nikdo nemusel střídat. Zatím. Jako každý rok se takhle rozhozdne, kdo bude na lavicce a kdo bude hrát, takže je tenhle souboj důležitej. Jediná dobrá věc je, že jsem v týmu s Roxy, Erikem, Laxusem a možná je dobrý, že i se Scottem. Uvidíme, jestly je stejné nemehlo jako já, nebo je jako Irma. Jako prvný bylo vybrání brankáře. Každý jsme si to museli žkusit, ale já jsem šla první.

Dcery Pekel: Zrození Bestijí.Kde žijí příběhy. Začni objevovat