Úvod

94 9 0
                                    

Tak a máme tu pár slov na úvod. Predstavím vám tu postavy, ktoré budú v knihe vystupovať, štýl svojho písania a

Postavy, ktoré tu vystupujú:

Tyler Joseph - americký spevák, textár, hudobník. Vytvoril duo s názvom Twenty One Pilots v roku . V skupine spieva, no zároveň hrá na piano,ukulele, elektrickú gitaru a ďalšie.
Má manželku, ktorá sa volá Jenna Joseph.
V príbehu vystupuje ako chalan s rôznymi psychickými chorobami ako napríklad depresie, úzkosti, bipolárna porucha a veľa iných. Taktiež má pri sebe démona, ktorý ho ovplyvňuje - núti ho robiť zlé veci, pretože ho chce zabiť, aby sa mohol dostať do pekla.

Joshua Dun (Josh Dun skrátene)- v roku 2011 sa pridal k skupine Twenty One Pilots,po odchode dvoch členov  (Chris Salih a Nick Thomas). Hrá najmä na bicie, ale vie hrať aj na trúbku.
V príbehu (ale aj v skutočnosti) je Tylerov najlepší kamarát. Niekedy sa v príbehu tiež budú spomínať psychické choroby, no v menšom rozsahu ako pri Tylerovi. Josh sa mu bude snažiť pomáhať a podržať ho, aby sa cez psychické problémy prebojoval.

Blurryface-  Tylerov démon(inak povedané padlý anjel). Jeho úlohou je zabiť ho tak, že ho núti si ubližovať alebo mu hovorí klamstvá, ktoré si v tej chvíli vlastne Tyler neuvedomuje že sú to klamstvá. Ak ho zabije, bude sa môcť dostať aspoň do pekla aby viac nemusel trpieť na zemi v netelesnej podobe.

Echo- tajný hlas 'z nebies'. Je úplným opakom Blurryface.

Jenna Joseph- Tylerova manželka, svetielko v tme. Síce sa v príbehu bude spomínať oveľa menej, je rovnako dôležitá ako hlavné postavy spomenuté hore.

V príbehu taktiež vystupujú aj členovia iných skupín ako napríklad Fall Out Boy (Patrick, Pete, Joe a Andy), Panic! At The Disco, rodičia a súrodenci Tylera a Josha a ďalší.

Lyrics stories(Twenty One Pilots)Where stories live. Discover now