Tinta Author

90 11 1
                                    

  Hehehe...bertemu lagi bersama Arae dalam Fantasi Cinta Sufi'zz.

  Jangan kecam Arae yer sebab part ni just sebagai pengganggu jer. Tapi taklah mengganggu sangat sebab Arae just nak terangkan sedikit kekusutan jer.

  First of all...kalau readers semua perasan kan, Sufi mengembara kat Wallabist 3 , 4 hari kot. Tup2 Haikal tunggu kat gaung tu just 2 hari lebih jer.

  Macam ni sebenarnya, waktu dekat Bumi tak sama dengan Wallabist. Waktu dekat Wallabist lebih cepat. 1 hari dekat Bumi mean 2 hari dekat Wallabist. Lebih kurang macam tu la.

  Secondly...kalau readers perasan ada something yang macam tak faham dan Arae pun tak jelaskan, readers boleh comment inshaallah Arae akan rungkaikan.

  Hahaha...nampak macam banyak jer kan apa yang Arae nak terangkan. Tapi Arae pun tak tahu apa lagi yang patut Arae jelaskan.

  Huhuhu...sorry la sebab apa yang Arae tulis ni dah berbelit punya belit punya belit punya belit dah tak tahu berapa kali lagi nak belit.

  Last but not least...Arae mohon sangat2 kepada insan2 yang sudi baca cerita Arae ni...Arae harap janganlah jadi silent readers. Bagi lah komen apa2 pun. Arae tak kisah sangat kalau nak tulis 'hai' jer pun. Yang penting komen.

  Lepas tu, kalau sudi, tolonglah vote err...hehehe...tak malu betul Arae ni.

  Oklah, itu jer kot apa yang Arae nak bebelkan buat kali ni. Huhuhu...

   Bye...Arae sayang readers semua...!!! ^_^

Fantasi Cinta Sufi'zzWhere stories live. Discover now