**Sky**
Alles is voor me wazig. Geen andere kleuren zijn aan mijn zicht, behalve zwart.Zwart.
Een donkere kleur, die mijn zicht bedekt. De kleur, die niks anders vertoont. Eem grauwe kleur dat over de echte kleren, overheen is gegooid.
Ik wil afkomen van deze grauwe gedoe!
Ik wil alles weer zien, maar waarom krijg ik dat niet te zien.
"Je zit vast." Fluistert een zachte stem in mijn hoofd.
Ik kan het eigenlijk niet geloven.
Alweer..
Ik schreeuw, maar er komt niks uit.
Ik wil er uit.
Ik wil weer iets zien.
Ik wil..
Bij Kay zijn.
**Kay**
Ik ben radeloos. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het is weer terug. Godverdomme weer! Waarom zij?!"Ik snap dat je geschrokken ben." Onderbreekt de stem van de dokter.
"Kan dit opgelost worden?" Ik kijk haar aan.
"Tuurlijk." Zegt ze vertrouwd. Zonder twijfel.
"Je kunt naar huis gaan en als je je eerst je telefoonnummer achterlaat, kunnen we je opbellen, als we meer weten." Ze houdt het papiertje voor mijn neus met een pen.
Ik knik en neem de pen aan. Ik noteer mijn telefoonnummer en geef het terug.
"Bedankt en tot ziens." Mompel ik zacht en slof richting de uitgang.
Ik slaak een zucht en loop jaar buiten. De kou doordringt mij. Met een rilling over mijn rug, loop ik naar mijn hotel.
-
Bij mijn hotel aangekomen te zijn, zie ik de balie vrouw naar mijn glimlachen. Ik glimlach zwakjes terug en loop door."Is er iets?" Vraagt ze.
"Niets." Mompel ik als antwoord. Ik wil doorlopen, maar ze houdt mij tegen. Meteen kijk ik haar aan. Haar blauwe ogen die door dringen de mijne. Haar lange zwarte haren..
"Sky is de ware!" Schreeuwt een stem door mijn hoofd.
Meteen schrik ik er van. Ja, Sky...
"Wil je misschien een glaasje water?" Ik kijk haar weer aan en knik zachtjes. Meteen loopt ze weg en komt terug met een glaasje met water. Ik bedank haar en drink hem in één keer leeg.
"Moet ik verder nog iets doen?" Ik schud mijn hoofd en geef het lege glaasje terug. Haar ogen vertellen me, dat ze me wilt, maar ik moet er niet aan denken. Ik wil alleen Sky en niemand anders.
Ze glimlacht naar me en meteen loop ik weg. Wat is dit ongemakkelijk zeg.
-
Er wordt op mijn kamer deur geklopt. Ik open langzaam mijn oogleden en pak meteen mijn telefoon van mijn nachtkastje. Ik klik um aan en zie dat het twee uur 's nachts is. Wie komt er zo laat? Ik slaak een zicht en stap vermoeiend het warme bed uit. Ik loop richting de deur en open de deur. Ik zie de vrouw van de balie voor me staan."Hey sorry dat ik je stoor." Ze scant mijn lichaam en wordt rood. Snap ik, sta ook alleen in mijn boxer.
"Wat kom je doen?"
"Ik kwam alleen om te vragen hoe het gaat." Ze doet een stap naar voren. Ineens gaat het zo snel en drukt ze haar lippen op de mijne. Shit..
Met mijn domme kop, ga ik er in mee. Ik neem haar mee naar binnen en doe de deur dicht. Ze aait mijn haren en ik glimlach door het zoenen.
"Dit is leuker dan die dates die we hadden." Ik lach en help haar met het uitkleden van haar kleding.
Ja, ik had een paar afspraakjes met haar gehad.
"Vieze vuile klootzak!" Schreeuwt een stem door mijn hoofd. Maar het boeit me even niet meer.
Ik pak haar zachtjes vast en duw haar op bed. Ik voel me erg opgeweld en ik denk zij ook wel. Ik doe mijn boxer ook uit en pak uit mijn nachtkastje een condoom.
Het gaat ineens zo snel...
-
Ik wordt wakker. Ik kijk naast me en er ligt helemaal niemand. Ik sla de dekens van me af en zie dat ik naakt ben. No...Ik kijk opzij en zie een briefje op nachtkastje liggen. Ik pak het meteen en lees het.
Liefje,
Het was mega gezellig en je staat altijd voor me klaar, maar ik denk dat een relatie niks voor ons kan betekenen, want ik heb ook een vriend. Ik voel me erg schuldig er over wat we hebben gedaan, maar aan de andere kant heb ik er geen spijt van.Ik ben er altijd voor je als er iets is.
X
Meteen verscheur ik het briefje. De snippers vallen als sneeuw op de grond. Ik pak meteen mijn boxer van de grond en trek um aan. Meteen gaat er allemaal kut gevoelens door me heen.
Ik voel me gebruikt.
Meteen hoor ik de telefoon afgaan. Ik kijk maar mijn nachtkastje en zie de naam Sky staan.
Meteen wordt ik misselijk.
Ik pal de telefoon en neem op.
"Hey." Zegt ze blij.
"Heey." Zeg ik nep blij terug.
"Ik hoop dat je gisteren een leuke avond gehad met die hoer. Rot op uit mijn leven!"
Meteen schrik ik wakker. Helemaal bezweet. Ik pak mijn telefoon en zie dat het drie uur 's nachts is.
Ik heb Sky geen pijn gedaan.
Dit is een droom..
JE LEEST
I can not leave you alone 3
Romance"Sky, verlaat me niet!" "Dat is mijn keuze Kay. Mijn keuze." Met de gezondheid van Sky gaat achteruit. De dokters moeten hun krachten inzetten, om haar nog in leven te hebben. Ook Kay komt na een lange tijd achter, wat er allemaal gebeurd. Ook zijn...