Cameron Dallas szemszöge:
A srácok nem rég mentek el, már nagyon készülünk a meglepetéssel. Biztos, hogy mindenki nagy örömmel fogja fogadni. Gondoltam pihenek egy kicsit ezért egy szelet pizzával a kezemben leültem a nappaliban a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t háttérzajnak, miközben a telefonomat nyomkodtam. Egy új értesítésem jött Tweeter-en. Kíváncsian nyitottam meg. A képen egy gyönyörű lány volt látható, kórházi ágyban fekve, nyakik betakarva. Orrából csövek álltak ki, keze be volt kötözve, arcán lilás foltok voltak. Épp aludt. Ez volt a képhez írva:
@kovibettii: Sokan kérdeztétek, hogy mi van Bellával, hogy van stb. Úgy gondoltam, ha ide kiírom, előbb és többen értesültök a hírről. A napokban sajnos elütötték őt, így most nincs eszméleténél. A jobb lába szilánkosra tört (a műtétet éjjel elvégezték), a bal keze enyhén zúzódott és még néhány kisebb ütéssel úgymond "megúszta". Az orvosok szerint holnapra biztosan felébred. Hamarosan visszatér a mi kis Magcon imádó vidámságbombánk. @camerondallas, @ginabina, @nashgrier @magcon
Jézusom, szegény lány. Úgy segítenék neki, de hogyan? Nem vagyok csoda tevő, hogy meggyógyítsam. Nagyon elmélázhattam mert 2 órán keresztül csak ültem egy helyben. Hirtelen becsapódott a bejáratin ajtóm, fogalmam sem volt ki lehet az. Amikor beért a nappaliba, csak akkor láttam, hogy ez nem más mint az anyukám. Nagyon fel volt pörögve, mint aki képes lenne lefutni a maratont.
-Láttad?- szegezte nekem a kérdést Hirtelen azt sem tudtam, hogy én ki vagyok, azt meg végképp nem, hogy mit kellett volna látnom.
-Mégis micsodát?- adtam hangot gondolataimnak.-Hát a Tweeter-en!- még mindig értetlenül néztem rá. Kezdett zavarni, hogy valamit nem tudok, pedig ezek szerint nagyon is kéne.- Néha nem is értem, hogy lehet nekem ilyen értetlen fiam.-morogta az orra alatt.- A lány aki balesetet szenvedett.
Na ekkor már le esett a dolog. Anyu Belláról beszélt. Az arcát elnézve, rá jött, hogy már képben vagyok ezért folytatta.
- Az a lány tényleg nagyon szeret titeket, láttam a képeit. Kéne csinálnotok, csinálnunk valamit amivel örömet szerzünk neki.
- Igazad van, és én már ki is találtam valamit ami talán jó lehet. De beszélnünk kell a fiúkkal és Bella szüleivel is, hogy beleegyeznének-e. Át is hívok mindenkit.
- Fiam, az oké, hogy te már mindent tudsz, de én attól még nem vagyok gondolatolvasó.- Majd, ha a többiek is itt lesznek mindent megtudsz.
...
Minek rángattál ide minket? Hisz egész délelőtt együtt lógtunk. - mérgelődött Matt- Vagy ennyire hiányoztam?- húzogatta a szemöldökét, mire röhögve hozzá vágtam egy párnát.
- Na srácok, több komolyságot. Fontos dologról szeretnék veletek beszélni.
Erre a mondatra mindenki abba hagyta azt amit éppen csinált és érdeklődve figyeltek engem. Ekkor belekezdtem Bella történetének mesélésébe.
- Szóval, az lenne a nagy ötletem, hogy elhívnánk magunkhoz mit tudom én nyaralni pár hétre vagy valami ilyen hülyeség és beszállhatna közénk, ha ti is és ő is benne lennétek. Nekünk úgy is van egy meglepink a rajongók számára, akkor lehetne kettő és az még nagyobbat szólna. Sőt ezzel neki is örömet szerzünk és szerzünk egy új öribarit, Nash meg egy új barátnőt.
- Miért pont én? - vonta fel a szemöldökét.
- Kérlek, csak úgy csorgott a nyálad haver.- lökte meg nevetve Taylor a kissé vörösödő srácot miközben mi húúú-ztunk egy sort.
- Na, pont te mondod.- vágta vállba játékosan barátját. Igazából mind tudjuk, hogy Nash egy helyi csajba van teljesen belezúgva, de hát azt is el kell ismerni, hogy Bella is gyönyörű teremtés szóval érthető amiért megbámulták. Remélhetőleg, ha itt lesz ezt nem fogják rendszeressé tenni.- Én benne vagyok, ha ti is. Végül is nekem szimpi és, ha ez őt is boldoggá teszi akkor király.- egyezett bele elsőként Jack Johnson.
- Én is benne vagyok!- kiabálta mindenki egyszerre.
- Hát akkor már csak ő kell!- mosolyogtam el.- Annyira büszke vagyok rátok. Jó fiúk!- simogatta meg anyu a mellette ülő Gilinsky fejét aki a "jó fiúk" hallatán lihegni kezdett mint egy kutya.
Akkor már csak Bella szüleivel és magával Bellával kell beszélnünk.
YOU ARE READING
Egy autóval kezdődött (Magcon & BAM ff.)
FanfictionSzabó Izabella egy átlagos magyar lány, átlagos élettel. De ez mind egy csapásra megváltozik, amikor az élet egy autóval sodorja szembe..Szó szerint.