*Маргааш өглөө*
Өглөө эрт сэрсэн нь босхоосоо залхуурч хэвтсээр байтал 11 болчихлоо.
Арай гэж л орноосоо босоод хувцасаа сольж өмсөөд, үсээ янзлаад зогсож байтал үйлчлэгч бололтой хүн орж ирлээ.? :Хатагтай таныг Ноён Жэй мөн Жером нар өглөөний цайн дээр хүлээж байна. Та намайг дагаад явнуу??
Би : Одоохон. Түр хүлээж бай!
Яагаад ч юм дургүй хүрээд байна
Би хоолны өрөөнд ортол тэр хоёр сууж байлаа .
Ж : Алив хонгор минь суугаачдээ?!!!
Би : Өглөөний мэнд залуусаа. Сайхан амарсан уу??
Ж :Гайхалтай!! Тэгээд манайх чамд таалагдаж байна уу ??!
Би : Бүүр таалагдаад, баярласандаа уйлмаар санагдаж байна
Ж : Хонгор минь, чи энд аюулгүй байх болноо .
Би : Өчигдөр юу болсон бэ?? Освалд зүгээр үү??
Ж : Тиймээ гайхалтай байгаа !!
Марүнийг буулгаж авсан цагт чамайг эргээд гэртээ ирж болно гэж байналээ !!!
Би : Тиймээ.
Ж : Бид маргааш Марүнийг зүйл дуусгах болно.!!!!
Би : Тийм гэжүү??!!
:; Гайхалтай хүүхэлдэй ирчихэж .?!
Ж : Өө харли чи хүрээд ирээ юу ?? Суу!! бүгд өглөөний цайгаа ууж байна !!
Харли : Мэдээж хэрэг.Өглөөний мэнд хүүхэлдэйхэн??
Би: Галзуу өлөгчин
Ж : (инээх) Дээр та хоёр танилцаа биздээ??!!
Би : Тиймээ. Энэ галзуу хүүхнийг надаас хол байлгаарай!!
Харли : Бурхан минь чи үнэхээр хөөрхөн юмаа яг хүүхэлдэй шиг ?!!
(Хацарт хүрэх )
Би : Гараа ав!! Эсвэл би гарыг чинь таслана шүү!Би энэ өлөгчинд би дургүй!!
Их ядаргаатай амьтан . Хэтэрхий мэдрэл муухай! Хааяа хархаар уур хүрээд алчихмаар санагддаг гээч!!
Харин Ноён Ж бол өөр. Тэр галзуу ч гэсэн үнэхээр бүр үнэхээр их ухаатай. Хүмүүс түүнийг галзуу болхоор тэнэг гэж боддог байх гэхдээ тийм биш .
Харин Жером бол галзуу бас нохой санаатай новш. Мөн л их ухаантай, гэхдээ тэр залуухан болхоор зарим нэг зүйлсыг ямар ч бодлогогүйгээр хийдэг.
Би хэр удаан энэ циркийхэн дунд байх юм болдоо?! Гэрээ санаж байна.Харлигийн хажууд Барбара хамаагүй дээр.
Энэ өлөгчинтэй яаж хамт нэг дээвэр доор байнаа??!!*Time skip*
Бид өглөөний цайгаа уусны дараа Ноён Ж Харлиг дагуулаад ажилтай гээд гараад явав
Харин Жером зочны өрөөнд сууж байгаа.Би өрөөндөө амархаар орлоо Өрөөнийхөө тагтан дээр зогсоод готам хотыг ажиглав
Гэнэт л миний бодолд Зсасзын тухай бодоууд ороод ирлээ.
YOU ARE READING
$ГОТАМ$ [Засагдаж Байгаа]
FanfictionГотам? Магадгүй чи Готам гэхээр гайхаж байгаа байх? Юу гэсэн үг юм бол? Яг юу юм бол гэсэн бодол толгойд чинь эргэлдэж байж болох юм. Чамд нэг л зүйл хэлмээр байна. Готам бол галзуурлын хот. Тиймээ ГОТАМД ТАВТАЙ МОРИЛНО УУ! Уг зохиолд гарах үйл яв...