Энд ирснээс хойш олон зүйл болж өнгөрлөө. Одоо би хамгийн сүүлийн асуудлаа зохицуулахаар явж байна. Тэр нь урвагчдыг хөнөөх.
Зсасз:"Тэгээд тэднийг яах санаатай байна??"
Би:"Чимээгүй жолоогоо барь!!"
Тэр чимээгүй суун жолоогоо барьлаа. Олон юм яриад байхаар нь дургүй хүрээд байх юм.
Эцэст нь бид тохиролцсон газраа ирлээ.
Барбара:"Манай бяцхан өөрийгөө их том болсон гэж бодоод байх шиг байна!! Хараач хөөе"
Би түүнд хариулсангүй. Миний хүмүүс араас ирж зогслоо.
Барбара:"Ноён Фалкон үүнийг мэдвэл..."
Би түүний өөдөөс харан ёжтой инээж:"Чамайг тэр хөгшин өвгөн хамгаалхаасаа өнгөрсөн. Буч, Барбара, Табита, Селина! Уг нь сайн найзууд болно гэж бодсон юмсан. Гэхдээ одоо ямар ч арга алга"
Барбара:"What do you mean???"
Би эргэж харан Зсасзын дэргэд очин зогслоо.
Би:"Zsasz!! Kill Them All!!"
Зсасз ямар ч эргэлзээгүй буугаа гаргаж ирэн буудаж эхэлхэд бусад хүмүүс маань ч бас буудаж эхэллээ.
Би үйл явдалд санаа зовмооргүй байсан болохоор машиндаа суун явлаа.
Орой болсон байхад би дулаахан ил галын дэргэд буйдан дээр суун удаан дарс шимж байв. Хаалга онгойн Зсасз орж ирлээ.
Би:"Тэгээд??"
Зсасз:"Селина манай тал болмоор байна гэсэн"
Тиймээ. Тэр жаахан охин. Тэр одоохондоо надад хэрэгтэй.
Би:"Өөр??"
Зсасз:"Бас Табита!"
Би:"Тэр миний ээжийг алсан. Түүний ах миний ахыг алахыг оролдсон. Би түүнийг хармааргүй байна!!"
Зсасз:"Тэгээд??"
Би:"Би түүний толгойг жаданд зоолттой байгаагаар хармаар байна!"
Тэр гарч явах гэснээ буцан миний дэргэд ирж зогссоноо:"Эртээдийн явдалд"
Би:"Өөө үгүй ээ. Март!! Одоо гар!!"
Тэр намайг өөрлүүгээ харуулж:"Би чамайг үсдээд тэгээд хувцасыг чинь ураад..."
Новш гэж!! Тэр ч сайхан байсан шүү!!
*Flashback*
Би:"Тавиач!!!"
Тэр миний үснээс улам хүчтэй зулгааснаа:"Бид эхлээгүй байхад би яаж тавих юм!??"
YOU ARE READING
$ГОТАМ$ [Засагдаж Байгаа]
FanfictionГотам? Магадгүй чи Готам гэхээр гайхаж байгаа байх? Юу гэсэн үг юм бол? Яг юу юм бол гэсэн бодол толгойд чинь эргэлдэж байж болох юм. Чамд нэг л зүйл хэлмээр байна. Готам бол галзуурлын хот. Тиймээ ГОТАМД ТАВТАЙ МОРИЛНО УУ! Уг зохиолд гарах үйл яв...