Зсасз : Босс?? Таныг харсандаа баяртай байна
Фалкон:Чи сайн харагдаж байна
Зсасз:Бүүр маш сайнБи : Өө нээрээ тийм Зсасз чи ажил амжуулчихаад ирье гэсэн ямар ажил юм бэ??!!
Виктор : Бяцхан алиалагчтай бага зэрэг хөгжилдөөд!!!
Би : Юу???!! Жером уу??Чи тэрнийг яасан??!!
Виктор : Аркамлуу аваачаад хаячихсан !!!
Би : Аркамлуу юу??!!
Виктор : Тиймээ !!!
Би : Гүйээ яахав. Тэр тэнд илүү сайн байна гэж бодож байнаАшгүй дээ!! Зсасз сэтгэлийг минь ингээд л догдлуулаад байх юм аа
Flash back....
Жэром : Заа хөгшөөн тайвшир !!!
Виктор : Эхлээд чи тайвширчих !!! (Буугаа тулгах)
Жэром : Хөөе зүгээр л намайг ийшээ оруулчих!!! Тэгээд л би тайвширах болно !!!
Виктор : Заа яахав !!! Энэ удаад л өршөөе!! дахиж Мэррирүү ойртохгүй!! ойлговуу!???
Жэром : Ойлголоо!!!
Виктор : Одоо ор !!!Flash back end....
Би : Гэхдээ чи тэрэнд ямар нэг зүйл хийчхээгүй биздээ??!! Тэр чинь Жокерийн хүн!!
Виктор : Зүгээр нясалсан төдий!!
Би : Заазаа хэтрүүлээгүй л бол болоо!!
Виктор : Санаа зовоод байгаа юм уу??
Би : Үгүй ээ!! Зүгээр л тэр чинь ноён Ж ийн дүүшдээ!!
Виктор : Тэгээд юу гэж намайг тэр тэнэг циркийн алиалагчаас айна гэж бодоо юу??
Би : Тэгээд үгүй юм уу??
Зсасз : Үгүй ээ
Фалкон: Одоо бүгд ажилдаа орсон нь дээр. Үгүй бол Марүни биднээс нэг алхам илүү байгааБарбара : Заа тэгхээр гол ажилдаа орцгооё!!!.
Би : Мэдээж !!!
Барбара : Бид эхлээд хоёр хоёроороо хуваагдаад хүмүүсээ дагуулж явах хэрэгтэй байх !!!Би:Заавал уу?? Эсвэл бид зүгээр л тэдэн рүү Викторыг явуулах хэрэгтэй байх
Барбара:Тэр төмөр хүн биш хонгор миньБи:Освалд байхгүй гээд намайг дорд үзэх хэрэггүй шүү!!
Барбара:Мэдээж үгүй дээ гүнж минь. Хаан үхсэн ч чи гүнж хэвээрээ
Би : Би тэгвэл Виктор Фраястай хамт явна!! (Нүдээ эргэлдүүлэх)
Барбара : Тэгвэл Брижит бид хоёр, харин Зсасз ганцаараа болохнээ !! Заа тэгвэл төлөвлгөөнийхөө тухай ярилцая !!
Зсасз:Сайхан санаа байна
Би : Энэ нь их энгийн Би, Виктор Фраяс ,Барбара ,Брижит бид хэд хүмүүсээ дагуулаад нөгөөдөр орой Босс Марүнийгийн харшлуу довтлоно. Харин Зсасз нөгөөдөр орой гэхэд Нигмаг олсон байх хэрэгтэй шүү!!! Бас тэр надад амьдаараа хэрэгтэй!!!
YOU ARE READING
$ГОТАМ$ [Засагдаж Байгаа]
FanfictionГотам? Магадгүй чи Готам гэхээр гайхаж байгаа байх? Юу гэсэн үг юм бол? Яг юу юм бол гэсэн бодол толгойд чинь эргэлдэж байж болох юм. Чамд нэг л зүйл хэлмээр байна. Готам бол галзуурлын хот. Тиймээ ГОТАМД ТАВТАЙ МОРИЛНО УУ! Уг зохиолд гарах үйл яв...