třetí.

20 3 0
                                    

I když jsem si myslela, že jsme se několikrát ztratili, tak jsme nakonec úspěšně dorazili k tý odporný škole. Skládala se z několika vysokých budov a vše se tyčilo uprostřed listnatého lesa.

Vystoupila jsem z auta a už v dáli viděla zvláštní holku, která číšila arogancí a povrchním jednáním. Stála před několika studentkami, které byly znatelně mladší než ona sama a s každou z nich si potřásla rukou bez sebemenšího náznaku radosti.

,,Zdravím vás tady, ty jsi Alenka, viď?" přišla ke mně starší paní, která měla sepnuté vlasy do vysokého a velmi utaženého culíků, který jí natahoval obličej jako igelitový pytlík. Nicméně až na její alternativní plastiku vypadala velmi mile. Jen jsem si trochu povzdychla, protože představa, že tu budu trávit celý školní rok mě opravdu znervózňovala. Po chvilce jsem se však překovala a neodolala jsem úsměvu nad její neskutečně roztomilým nosíkem a milým úsměvem. ,,Dobrý den, ano, jsem Alenka."

,,Zdravím." přišel v tu chvíli táta a potřásl si s ní rukou.

,,Krásný den přeji, jsem ředitelka Andrea Haverová, vidím na vašich tvářích trochu starosti, ale nebojte se, Alenka tu bude v nejlepších rukou. Máme úžasné lektory a dodržují se tu přísná pravidla, která napomáhají ke vzájemnému soužití studentů. Tento blok budov patří dívkám. Jsou tu pokoje, koupelny, kuchyňky, počítačová učebna a také klidová učebna, které naši studenti s oblibou přezdívají válenda. Je vybavena bezpočtem polštářů, dek, křesel a několika obrovskými pohovkami, dále tam jsou různé deskové hry, ps4 s ohromným výběrem her a obrovská televize. Mám tu místnost hrozně ráda, sama jsem se velmi podílela na její rekonstrukci a tak doufám, Alenko, že se ti bude líbit alespoň z poloviny tak jako mě. Ach, moc mluvím. Májo! Pojď za mnou prosím tě!" zavolala na drobnou dívku v dáli, jejíž dlouhé vlasy se ladně houpaly ze strany na stranu. Přiběhla během chvíle.

Počkat. Počkat. Říkala, že jen tento blok je holčičí? Takže tu jsou ještě nějací kluci? Přeci jen to tu nebude taková nuda?

,,Ano paní ředitelko?" otázala bez jakéhokoliv opovržení.

,,Proveď Alenku po areálu a řekni jí co a jak. A také jí zaveď na pokoj, je to tvoje nová spolubydlící. Alenko, rozluč se s tatínkem a vezmi si prosím věci.

,,Dobře." odpověděla jsem nejistě a šla ke kufru auta pro svoje zavazadlo. Taťka mi pomohl.

,,Měj se tu pěkně, princezno, mám tě moc rád. Nic tu nezboř a ani nepodpal. Buď hodná a žádný blbosti. Ne, aby jsi pašovala alkohol, drogy či cokoliv jiného. Také si prosím tě dávej na noc rovnátka, já vím, že je nesnášíš, ale měla bys je nosit. Taky nám občas napiš. A taky.."

,,Taky mi budeš chybět taky." přerušila jsem ho a objala ho. Byla jsem na něj pořád trochu naštvaná. Potom mi dal pusu na čelo a naposledy se se mnou rozloučil. Šel vyřešit ještě něco na naší paní ředitelkou a já ochotně následovala Máju a za sebou vláčela ohromný kufr a několik menších zavazadel.

,,Takže, abych se ti představila, jmenuji se Marie Paseková, ale byla bych mnohem radši, kdybys mi říkala třeba Májo, Maju anebo Maji, pro mě vesměs všichni používají tyto přezdívky." oznámila mi a podala mi ruku.

,,Dobře, to nebude problém. Já se jmenuji Alenka Mašlová. Je to možná trochu zvláštní, ale nejsem Alena ani nic takového. Moje ofiko jméno je opravdu Alenka a někteří lidé s tím mají trochu problém." usmála jsem se na ni. Vypadala neuvěřitelně sympaticky.

Prošli jsme skrz několik studentek a také okolo té holky, co se mi už po příjezdu zdála hrozně arogantní.

,,To je Sofie Betešová. Každý, kdo má trochu rozumu s ní nekamarádí. Některé by však chtěly být jako ona. Má okolo sebe tři hlavní poskokyně a zástup slepic. Je to trochu jak z nějakého dívčího seriálu. Má na starosti dohled na dívčí koleji. Je předsedkyně matematického klubu a je po většinu dne hrozně zlá. Zvlášť na mladší holky. Její největší sen je dostat kapitána fotbalového týmu. Je ale tak disciplinovaná, že se k němu zatím nepřiblížila na bližší vzdálenost než půl metru, ale za to si ho hlídá ostřížím zrakem. Vlastně si nikdo jiný nedovolí k němu přiblížit. Také odsuzuje roztleskávačky, kam mimochodem patřím a chybí nám pár členek, takže kdyby jsi to chtěla zkusit, tak konkurz je za týden."

AlenkaKde žijí příběhy. Začni objevovat