Dětská hra

194 15 14
                                    

Preslash - Pairing: SS/DM  | Období: Pravděpodobně 6. ročník
-
Když jde o malfoyovskou hrdost, nafoukaný Lucius neváhá vsadit vlastního syna
-
"To doufám nemyslíš vážně, Severusi."
"Viděl jsi mě někdy žertovat?" zeptal se chladně jmenovaný a jeho protějšek musel trochu trpce uznat, že lektvarista, stejně jako on, myslí vždy vše, co říká, vážně.
"Ale je to dětská hra! Navíc pod naši úroveň," znechuceně nakrčil nos. "Ani Draco to nikdy nehrál."
"Dětská hra to nebude, když se vsadíme o něco hodnotného," navrhl Snape.
"Co nabízíš? optal se Lucius pochybovačně
"Pottera," odpověděl jednoduše. "Udělám vše pro to, abys ho předal Pánu Zla a nebudu si nárokovat odměnu."
"No dobře, dejme tomu," uvažoval blonďák. Už si představoval, jak by jméno Malfoy v očích Lorda Voldemorta stouplo. "A v případě, že vyhraješ," začal, ale s tou možností nepočítal, "dám ti jednu černomagickou knihu. Jsou v ní ty nejhorší málo známé kletby a lektvary na světě, je ohromně cenná."
"Myslíš Horší než nejhorší?" ušklíbnul se. "To jsem četl. A nechci nic z černé magie," zarazil Malfoyovy další navrhy, "ani peníze."
"A co teda?" vyjel nechápavě Lucius.
"Draca."
"Draka?" podivil se. "Tajíš snad vášeň k drakům?"
"Ne draka," protočil Severus očima a v duchu se zašklebil: ,Vášeň skutečně tajím, avšak pouze k jedinému Dracovi...' "Mám na mysli Draca, tvého syna."
Malfoy se zarazil, polkl, mírně se zamračil a nechápavě se zeptal: "Draca? Ale proč? K čemu?"
"Přece se nebojíš, že ho prohraješ," povytáhl obočí a Luciuse citoval, "v dětské hře." Odpovědi na otázku se záměrně vyhnul. ,To nechceš vědět.'
"Jistěže se nebojím," ohradil se Malfoy, ale lhal. "Přijímám."
~~~
"Ehm... jaká jsou pravidla?" zajímal se Malfoy poté, co Severus našel svou starou tchoříčkovou soupravu. Dal mu ji k desátým narozeninám jeho jediný kamarád, když zjistil, že Severus nezná nejpopulárnější dětskou hru kouzelnického světa. Jack jej také Tchoříčky naučil hrát. Byl ale zařazený do Mrzimoru a navíc byl smíšeného původu a tak se jejich cesty brzy po nástupu do školy rozdělily.
"Počkej... nechceš mi říct, že jsi to nikdy nehrál," odfrknul si černovlasý muž, "a vsadils vlastní dítě."
Když Lucius mlčel, Severus jen zakroutil hlavou a dal se do vysvětlování: "Takže..."
~~~
"Severusi, to nejde!" namítl už asi podesáté Malfoy a v hlase se mu jasně odrážela panika.
"Proč ne?" zajímal se Snape pobaveně.
"Nemůžu ti prodat své jediné dítě!"
"Nikdy jsem si nevšiml, že bys k Dracovi měl nějak blízký vztah," poznamenal vcelku věcně lektvarista.
"Narcissa mě zabije," zamumlal blonďák neobvykle zoufale, což Snapea pobavilo: "Na to jsi měl myslet dřív. Svoji výhru náležitě využiju," ušklíbnul se a poražený nešťastně zahučel, když mu plně došel význam přítelových slov.
"Narcissa mě vážně zabije."

Kouzelnický život plný divných situacíKde žijí příběhy. Začni objevovat