Já to tušila

150 11 17
                                    

Transgender - Postavy: DM/HP | Období: Tři roky po válce
-
Harry potká krásnou ženu. Má to však háček.
-
"Pottere?" ozvalo se vedle Harryho a ten překvapeně zvedl hlavu. Právě seděl v mudlovském baru a se skleničkou v ruce přemýšlel o válce
"Promiňte, slečno, my se známe?" zvedl hlavu, aby se podíval, kdo jej zrovna tady poznal.
"Jak se to vezme," zamumlala blondýnka a na Potterův tázavý pohled jen mávla rukou: „Neřešte. Můžu si přisednout?" usmála se.
Mladík přikývl.
O hodinu a pár drinků později Harry věděl, že tahle žena je čarodějka a ve válce taky prožila mnohé.
"Nikdo toho neudělal špatně víc než já," podotkla trpce, když se jí Harry svěřil, že si pořád vyčítá všechny ty životy. Brumbál. Remus s Tonksovou. Fred. Ti všichni zemřeli kvůli němu.
"Co? Vždyť jsi nemohla být jednou z hlavních lidí. Musíš být skoro stejně stará jako já, pamatoval bych si, kdyby taková kráska bránila Bradavice," usmál se.
"Máš pravdu, jsme stejně staří. Jenže já Bradavice nebránila," hořce se zasmála.
"Tomu nerozumím. Uteklas z Británie?"
"Měla jsem to udělat, ale..." Větu nedokončila. Místo toho vyhrnula svůj levý rukáv. A pořádně se napila.
"Ty...?" hlesl Potter, který při pohledu na vybledlé Znamení Zla zázračně vystřízlivěl.
"Jo. Jsem Smrtijedka. Proč mě Chlapec, který přežil, nepráskne bystrozorům?"
"Nevím," pokrčil mladík rameny. "Možná... Nejsi na to hrdá."
"To teda nejsem," souhlasila plavovláska trpce.
"Skoro... Skoro jakoby tě k tomu někdo donutil."
"Bystrej chlapec." Když Harry pozvedl obočí, dodala: "Nechci se o tom bavit. Změňme téma. Vrchní, dvakrát whisky!"
Harry se zamyslel. Dívčin tón, panovačný a na jeho vkus trochu moc hrdý - přesto, že při jejich rozhovoru plavovláska působila všelijak, jen ne hrdě - mu byl povědomý. Byl si však jistý, že ji nikdy dřív neviděl.
"Hele," odhodlal se po tom, co do sebe vpravil další várku alkoholu, ale zasekl se.
"Shaula," pochopila slečna jeho mlčení.
"Shaulo." Odkašlal si. "Co kdybysme se přesunuli jinam? Třeba... Ke mně?" Věděl, že není nenápadný. Věděl to a bylo mu to jedno. Oba byli osamělí a životem zhrzení kouzelníci a netajili se tím, tak proč se trochu neuvolnit? Sex je zdravější než chlast.
Ona se ale ušklíbla: "To není dobrej nápad."
"Chlast mám i doma," ujistil ženu Vyvolený a ona se rozesmála: "Ne. Ne."
"Co se děje? Myslel jsem, že nemáš závazky, stejně jako já."
"To nemám. Ani morální hodnoty už dávno nemám," ušklíbla se, "a jestli po tom, co ti teď řeknu, budeš mít pořád zájem, můžeme si užít. Ale..." odkašlala si a Potter marně přemýšlel, co by jej mohlo odradit. Vždyť víc sexy ženskou snad ještě neviděl!
"Ať se mi chystáš říct cokoli, neodradí mě to," ujistil ji, aniž by to nějak zvlášť chtěl vyslovit nahlas.
Z hrdla jí vybublal smích: "Vsadíme se?"
"Ok. Pět galeonů?"
"Fajn. Takže... Znals mě."
"To už vím."
"Nenáviděls mě."
"Eh? To je blbost."
"Není. A já nenáviděla tebe."
"Proč?"
"Shaula Malfoyová, jméno mé," řekla, a to by mohlo leccos vysvětlovat.
"Seš snad Dracovo utajený dvojče?" optal se sarkasticky. Žena byla Malfoyovi skutečně podobná - modré oči, plavé vlasy, panovačný hlas...
"Skoro. Já jsem - byla jsem - Draco."
"Eh?"
"Pořád stejně chápavý. Jsem transgender, Pottere."
"Odkdy?"
"Odjakživa, idiote. Že je něco špatně, jsem si připustila, když mi bylo asi deset. Pojmenovat jsem to uměla až ve čtrnácti, a Draca jsem konečně pohřbila před dvěma lety. Otec dostal polibek," mozkomorův polibek, došlo Harrymu, a ona o tom mluví úplně v klidu, "a konečně nade mnou ztratil moc. Takže jsem začala proces... osvobození. Ale trvalo to ještě rok, než jsem se jej - Draca, myslím - zbavila. Nejdelší rok mýho života." Otřásla se, a pak nasadila zářivý úsměv: "Tak co, Harry, k tobě?"
"Eh," vyrazil ze sebe Harry, zjevně otřesený nově nabytými informacemi. Pak zašmátral v kapse a lokálem se ozvalo cvaknutí pěti zlatých mincí o stůl, doplněné pobaveným ženským smíchem: "Já to tušila."

Kouzelnický život plný divných situacíKde žijí příběhy. Začni objevovat