Slash - Pairing: HP/SS | Období: Po válce, Snape přežil
-
Na mudlovském internetu najdete spoustu zajímavých věcí. Některé z nich by Severus vážně nečekal.
-
"Co děláš?" zeptal se Severuse Harry, který právě vkročil do jeho pracovny. Muž seděl za počítačem a na něco, zdá se velmi soustředěně, zíral. Po válce se rozhodli, že se stáhnou do ústraní mudlovského světa - ani jeden by ve světě kouzelníků neměl klid. Chlapec-který-přežil-a-zvítězil, všemi milovaný hrdina, o pozornost nikdy nestál. Severus, všemi nenáviděný Smrtijed, co na tom, že očištěný, také ne. A o to větší pozornost na sebe poutali, že žili spolu. A tak dva naprosté protiklady, proti jejichž vztahu byl doslova celý svět, utekly žít svůj sen.
"Neuvěřitelné," zamumlal místo odpovědi Snape. Harryho pořád udivovalo, jaké zalíbení lektvarista našel v mudlovské technice. "Neuvěřitelné," zopakoval znovu a Harry by dal cokoli za to, aby dokázal rozluštit ten tón. Mísilo se v něm zmatení, znechucení, pobavení a ještě něco... Něco, co se Harrymu z nějakého důvodu nelíbilo.
"Pojď sem," pobídl najednou Harryho Severus. Mladík tedy zmaten partnerovým chováním vykročil.
"...Harry se prohnul v zádech, když Severusovy dlouhé prsty objaly jeho penis, a neubránil se slastnému zalapání po dechu," začal někdejší profesor předčítat, zatímco objal Harry kolem pasu.
"Co. to. je?" otázal se mladík vyjeveně.
"To, pane Pottere, je sex," nasadil Snape svůj učitelský tón a Harry jako by se ocitl zpět ve sklepení. "Myslel bych si, že naše soukromé hodiny vás něco naučí, ale zjevně jsem se mýlil," ušklíbl se.
"Vím, že je to sex, pitomče," odsekl Harry popuzeně. "Ale co to dělá tam?" ukázal na monitor. "Co je komu do toho, jak vzdychám, když..."
Sklepní netopýr si nemohl nechat ujít příležitost svého partnera škádlit, a tak přeskočil očima o pár řádků dál: "...vykřikl, když se přidal druhý prst, který pohladil jeho citlivé místečko: “To stačí, Seve,“ zasténal. “Už si mě vem," škemral a starší muž svému milenci rád vyhověl."
"Ehm... Pořád jsi mi neodpověděl." Harry se poněkud nepohodlně ošil.
"Říká se tomu Snarry. Věřil bys, že nás znají i mudlové," Severus pozvedl obočí, "a některé ženy píší tohle? Někdy mají vskutku zajímavé nápady," poznamenal. "Občas sice zapomínají, že je mi čtyřicet," dodal mrzutě a Harry se ušklíbl, "ale pár těch nápadů mě docela zaujalo," prohlásil tak, že Harry málem zasténal už jen nad tím tónem.
"Jo? A co kdybys mi nějaký předvedl?"
Toho dne Harry zažil věci, o nichž se mu ani nesnilo.
ČTEŠ
Kouzelnický život plný divných situací
ФанфикSbírka kraťounkých povídek, většinou romantika, bláznivé a často homo shipy. . Před každou kapitolu bude přidán samostatný popis včetně pairingu. / Za cover patří poděkování @Wertscha /