Hetero - Pairing: PP/ autorská postava | Období: Sedmý ročník Pobertů
-
I když to Sirius ani James nemohou pochopit, už i Červíček má svoji drahou polovičku
-
"Hele, Tichošlápku, viděls dneska Petera?" zamyslel se James pozdě odpoledne sedíc u krbu ve společenské místnosti.
"Má rande," zašklebil se Sirius, načež se Potter málem utopil ve vodě, kterou právě pil.
"Rande?" hýkal smíchy. "Peter?"
"Jo," potvrdil Black pobaveně. "S tou holkou z Mrzimoru, víš kterou - malá, hnědý kudrnatý vlasy, červený tváře, snad osmdesát kilo..."
"...a inteligence dlaždičouna," dokončil popis oné dívky James. "Mila Nearsová, šestý ročník. Hodí se k sobě," uchechtl se.
"Notak, kluci," vmísil se do rozhovoru Remus, "co takhle mu to přát? James má Lily -"
"Konečně," poznamenal otráveně Sirius.
"- ty máš.... kterou teď? Madison?"
"Minulou neděli jsme se rozešli. Teď jsem s Annou z Havraspáru."
"- a Peter má Milu," zakončil mladík rozumně, pak se ale zašklebil: "Máte pravdu, hodí se k sobě."
James se kamarádovu obratu zasmál a pak se k němu nahnul: "A ty máš koho, vlčku?
"Sám sis odpověděl," usmál se smutně vlkodlak, ale nakonec se opravil: "Já mám vás."
~~~
"Péťo, kdepak jsi byl?" tázal se sladce Sirius, sotva chlapec vstoupil.
"S... Milou," zčervenal.
"No ne, Petříček měl rande?" šklebil se James a nevšímal si ošklivých pohledů, jež po něm vrhal Lupin.
"No... vlastně jo," uculil se Pettigrew a sklopil hlavu k zemi, aby skryl ruměnec, jenž se mu hnal do tváří.
"Je mi Nearsové vlastně docela líto," poznamenal James Remusovi šeptem do ucha a chlapec měl co dělat, aby nevyprskl smíchy. Stačila však jediná Červíčkova věta a ani Náměsíčník už to nevydržel: "A, kluci, jak se mám naučit líbat?" zeptal se totiž tloušťík do ticha.
ČTEŠ
Kouzelnický život plný divných situací
ФанфикSbírka kraťounkých povídek, většinou romantika, bláznivé a často homo shipy. . Před každou kapitolu bude přidán samostatný popis včetně pairingu. / Za cover patří poděkování @Wertscha /