Originální dárek (13+)

149 13 2
                                    

Slash - Pairing: FW/HP | Období: Nejspíš prázdniny před Harryho pátým ročníkem, ale tentokrát je to vlastně jedno
-
Fred Weasley se nespokojí s žádnými tuctovými narozeninovými dárky.
-
Rozespalý Harry stál pod sprchou a přemýšlel, jestli snad už i Weasleovi zapomněli na jeho narozeniny. Už pár dní byl jako obvykle v Doupěti, ale letošní jednatřicátý červenec se obešel bez obvyklého brzkého budíčku v podobě všech sedmi Weasleyových s dárky v rukou.
Jak byl ponořený v myšlenkách, vykřikl, když se mu něco dotklo ramenou.
"Pšš," zašeptal mu pravděpodobný původce toho kontaktu do ucha, a políbil Harryho na šíji. Ten se konečně vzpamatoval a začal jednat trochu normálně - prudce se otočil a...
"Frede?!" Zůstal zírat na zrzka, který stál naproti němu. Velmi blízko.
Byl vykolejený - co tu Fred dělá?! - přesto se neubránil hodnotícímu pohledu na nahé tělo staršího chlapce. U Merlina, pomyslel si, to mě chce mučit? Co je tohle za blbej vtip? Harry málem zasténal zoufalstvím smíseným s touhou - kolikrát už o tomhle snil?
"Ahoj, Harry," odpověděl s drobným úsměvem zrzek a zastavil vodu. "Říkal jsem si, že svůj dárek bych ti asi měl dát v soukromí," trochu se ušklíbl, než udělal ještě jeden krok dopředu a polapil černovláskovy rty.
Harry zůstal ve své zkoprnělé pozici ještě pár vteřin, než víceméně bezmyšlenkovitě pohl rty proti těm Fredovým. To bylo pro druhého mladíka znamení, že s jeho počínáním Harry souhlasí, a tak se začal dobývat do jeho úst. I tomuto Vyvolený velmi ochotně vyhověl a jejich jazyky spolu bojovaly o nadvládu, zatímco ruce obou nenasytně putovaly po těle toho druhého.
"Co to... děláme?" zalapal Harryho po dechu, když se od sebe pro nedostatek kyslíku museli odtrhnout.
"Líbáme se, řekl bych," odpověděl prostě Fred.
"Lí-líbáme?" zadrhl se Potter, když zrzek pohladil jeho vzrušený penis, a zasténal.
"Taky," potvrdilo neurčitě dvojče, než Harryho znovu políbilo. Neméně vášnivě, ale tentokrát jen krátce. Měl totiž jiné plány.
"Co- ach," zasténal Harry, když mu došlo, k čemu se Fred chystá. To už starší chlapec klečel před ním.
Harry vykřikl, když zrzek olízl jeho špičku, a ten se na něj podíval s velice samolibým výrazem, než svůj pohyb zopakoval.
Mladíkova pánev vyrazila vstříc potěšení, to mu ale nebylo dopřáno.
"Pomalu, času dost," zavrněl Fred, když překvapivě pevně chytl milencovy boky, a zabránil tak Harrymu - který si frustrovaně pomyslel, že by do něj neřekl, že se vyžívá v mučení -, aby ulevil svému teď už bolestivému vzrušení.
"Ne," zavrčel v odpověď Potter. "Dělej!"
"Nějakej nedočkavej," pousmál se provokativně a tentokrát Harryho špičku nasál a povolil stisk jeho boků.
Ten situace okamžitě využil a přirazil do Fredových úst.
Koupelnou se začaly rozléhat hlasité steny obou mladíků, jak Fred svými ústy doháněl Harryho k šílenství, zatímco sám zahodil klid, který se doteď snažil předstírat, a laskal své naběhlé vzrušení skoro stejně pečlivě, jako se staral o kamaráda. Bylo jediným štěstím, že na koupelnu seslal tlumící kouzlo, poněvadž jak se blížili k vrcholu, ani jeden se nedokázal tišit.
Když vyvrcholili - napřed Harry a hned na to i Fred - a vydýchávali prožitý orgasmus, zeptal se černovlásek Freda: "Jaks to věděl?"
Ten se usmál: "Zařízení nahrávající všechny zmínky o tom, kdo jej instaloval. Sobota večer, koupelna." Teď už bylo Harrymu všechno jasné. Ten den si zrovna představoval scénu velmi podobnou té, co se právě odehrála, když se udělal s přidušeným výkřikem zrzkova jména. Proklaté vynálezy dvojčat!
***
"Díky, Frede," usmál se asi o půl hodiny později, když mu předal krabičku zabalenou v ozdobném papíře i poslední Weasley. "To byl opravdu originální dárek," prohodil, s pohledem upřeným na svůj dárek, bez špetky ironie. A zatímco ostatní přemýšleli, co je proboha na záškoláckých zákuscích tak originálního, Fred se vědoucně usmál: "Takových dárků ještě dostaneš..."

Kouzelnický život plný divných situacíKde žijí příběhy. Začni objevovat