Nečekaná situace

159 9 18
                                    

Hetero - Pairing: LV/BL | Období: 1994 - '96
-
V sídle Smrtijedů se dějí děsivé věci. Na některé z nich není připraven ani náš dvojitý agent.
poznámka: Pokud vás tenhle ship děsí stejně jako mě, nebojte, nebude to tak hrozné. :-D
-

Severus Snape procházel spletitými chodbami Voldemortova sídla. Bylo už po schůzi, přesto mířil do sálu, kam se po setkání odebral Pán Zla. Snape si byl velice dobře vědom, že se vystavuje jeho nebezpečnému hněvu, ale musel se pokusit o získání jedné důležité informace ohledně další chystané akce. Ať už se mu to líbilo nebo ne, neměl příliš na výběr.
Když s tichým zaklepáním na mohutné dveře vcházel do místnosti, uctivé "Promiňte, můj Pane" na jazyku, byl připraven na cokoli. Byl připraven na to, že možná nebude mít příležitost se ani uklonit, než jej jako trest za jeho opovážlivost ochromí ta odporná bolest Cruciatu. Ostatně Pán Zla z dnešního setkání neodcházel právě dobře naladěn. Nebyl připraven snad jen na jedinou věc.
Sálem zněla hudba, nebyla to však žádná z tichých kouzelnických klasik, jež obvykle Vy-víte-kdo poslouchal. Jednalo se o velmi temperamentní hudbu, a uprostřed sálu Voldemort tančil. Spolu s Bellatrix Lestrangeovou překvapivě obratně prováděli jednotlivé kroky vášnivého tanga a Severuse stojícího ve dveřích si ani jeden z nich nevšiml. Snape se brzy vzpamatoval ze šoku natolik, aby si připomněl, že není vhodné, aby Pán Zla jeho přítomnost zaregistroval, a tak tiše, jak jen to bylo možné, se z místnosti vykradl. Když velice opatrně zavřel dveře, hudba opět utichla. Tišící kouzlo, uvědomil si. Nepřáli si být přistiženi, Pán Zla by totiž mohl snadno přijít o jistou váženost u svých Smrtijedů. Sám Severus děkoval svému léty špiónské praxe vytrénovanému sebeovládání, že se dokázal nahlas nerozesmát. Byl skutečně zvědav, jak Brumbál zareaguje na vysvětlení, proč klíčovou informaci nezískal, a přesto nenese žádné stopy Pánova hněvu.

Kouzelnický život plný divných situacíKde žijí příběhy. Začni objevovat