Rozdział 24

624 7 1
                                    

Mijały minuty, godziny, dni, tygodnie, miesiące...

4miesiące później
Wstałem bardzo wcześnie. Coś do mnie przemówiło, że dzisiaj coś się stanie. Wysprzątałem caluteńki dom, wyczyściłem basen, pojechałem na zakupy z gigantyczną listą:
Lista zakupów:
6xmasło
2xwoda 5l
12x woda gaz. 0,5l
2xchleb
5xbułki
1xbagketka
2xczekolada
3xtorba słodyczy
8xbrowar
3xpomidory
2xmarchewki
6xziemniakow
2xmakaron
1xbrokuł
1xkalafior
3xpepsi
Garderoba&umeblowanie
1xgarnitur
1xbuty eleganckie
1xspodenki sportowe
2x T-Shirt sportowy /damski&męski
2xbuty sportowe /damskie&męskie
6x energetyki
Po skończonych zakupach wróciłem do domu i wszystko poukładałem na swoich miejscach. Wziąłem prysznic i położyłem się spać. Mój sen przerwał dzwonek telefonu. Odebrałem:
-Słucham?
-z P. Śróda mam przyjemność?
-tak, w jakiej sprawie?
-dzwonie ze szpitala, mam przyjemność powiadomić pana o przebudzeniu się naszej pacjętki Gosi.
-dziękuje bardzo za informacje , czy coś jeszcze? Kiedy mogę ją odwiedzić?
-Gosia narzeka, że jest strasznie głodna a resztę powie panu doktor. Może pan przyjechać po nią już za godzinę po odbiór.
-Dziękuje pani bardzo, pojawie się za godzinę.
Szykowałem się jak najszybciej. Posłałem łóżko jeśli mój skarb byłby zmęczony. Po drodze kupiłem kwiaty i wziąłem jej ulubioną czekoladę z domu. Gdy byłem na miejscu od razu wbiegłem do mojej ukochanej. Wstawiłem kwiaty do wazonu, czekoladę położyłem na stole i mocno ją do siebie przytuliłem. Płakaliśmy oboje. Zabrałem ją natychmiast do domu. Gosia wzięła kąpiel i położyła się do łoża, które było już przyszykowane. Przyniosłem jej cieplutki makaron. Karmiłem ją a ona zachowywała się jak dziecko, wkółko powtarzała, że potrafi sama jeść. Tak bardzo jest urocza. Nie mogłem oderwać od niej wzroku. Moja królewna uparła się, że poczyta jakąś książkę a ja mam w tym czasie umyć naczynia. Teraz chciałem aby wszystko było jak najlepiej. Nie chciałem aby pamiętała o tym co kiedyś jej zrobiłem.

Hejka :) mam nadzieje ze to was zaskoczyło. Mnke zresztą tez... Po raz pierwszy napisalam tak długi rozdział. Dzięki wam, wasza motywacja dotarła do mnie i zabrałam się do napisania rozdziału. Uwielbiam was moji czytelnicy.

Seks Układ《ZAKOŃCZONE》Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz