Rozdział 25

579 8 1
                                    

Wróciłem do pokoju mojej królewny i zaprowadziłem ją do ogrodu.przed wyjściem na taras założyłem jej opaskę na oczy aby nic nie widziała.Gdy dotarliśmy na miejsce wziąłem miśka i rozwiązałem Gosi oczy.Od razu gdy zobaczyła pluszaka przytuliła mnie i pocałowała.Gdy puściła mnie i mogłem złapać oddech kazałem jej się ustawić do zdjęcia.Fotografia wyszła wspaniale i została zawieszona na ścianie przy wejściu na schody.

Gdy cieszyliśmy się oboje i leżeliśmy oglądając bajkę ,,Mustang z dzikiej doliny"(jej ulubioną) oraz zajadaliśmy się słodyczami,nagle zadzwonił dzwonek do drzwi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy cieszyliśmy się oboje i leżeliśmy oglądając bajkę ,,Mustang z dzikiej doliny"(jej ulubioną) oraz zajadaliśmy się słodyczami,nagle zadzwonił dzwonek do drzwi.Szybko zostawiłem moje słoneczko aby nic się nie stało.W drzwiach zobaczyłem jednego z moich ochroniarzy.Zaprosiłem go do środka i aby nie zaskoczyć mojej dziewczyny skierowaliśmy się do kuchni.Dowiedziałem się,że mój wróg wie,że posiadam Gosię na własność i ma plan mi ją zabrać.Gdy tak rozmawialiśmy do kuchni nagle weszła zaspana Gosia.Nie mam pojęcia czemu tak wyglądała ale była śliczna.Nami się wcale nie przejmowała,zrobiła sobie kakao i poszła z powrotem oglądać film.

-Kacper,masz mega ślicznotkę

-dzięki ale dobrze wiesz,że jej nie oddam.

-tak wiem ale ma mega tyłek

-coś ty powiedział?!
-że masz sexsy dupcie

-jeszcze raz tak o niej powiesz a przysięgam,że cię zabiję!

Rzuciłem się na niego i podbiłem mu oko. Zaczeliśmy się tłuc,rozwaliliśmy kilka mebli.

*****************oczami Gosi***********

Usłyszałam dziwne odgłosy dobiegające z piętra.Nie myślałam postanowiłam działać jak najszybciej.Wbiegłam do kuchni i wzięłam pierwszą rzecz z brzegu.Pobiegłam do miejsca,w którym zobaczyłam Kacpra leżącego na ziemi oraz jakiegoś faceta okładającego mojego misia pięściami.Rzuciłam się z patelnią pełną  jajecznicy i przywaliłam skurwielowi w głowę.Padł bezwładnie na podłogę.Od razu zaopiekowałam się moim Kacperkiem..Faceta związaliśmy w piwnicy i Kacper opowiedział mi wszystko.

Seks Układ《ZAKOŃCZONE》Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz