2. Párty

49 3 1
                                    


Mia's POV

,, Já vás tak moc miluju!'' zakřičela jsem na holky, když dorazily, a obě jsem objala.

,, Takže se ti pokoj líbil,'' konstatovala Izzy.

,, Líbil? To je slabé slovo. Miluju ho!'' odpověděla jsem okamžitě.

,, Tyhle výlevy si nech na potom, teď se jde pařit,'' mrkla na mě Emily.

Naštěstí jsme byly před naším domech a rodiče byli vevnitř, takže nic nemohli slyšet.

,, Dnešní noc bude určitě skvělá,'' ozvala se vedle mě Emily, když jsme už seděly v autě.

Snad ano. Doufám v to. Jenom je problém, že interakce s lidmi mi činní trochu problém. Nejradši bych hned teď otočila auto a jela domů.

,, Ne, ani na to nemysli,'' vytrhla mě z myšlenek Emily.

,, Na to?'' zeptala jsem se nevinně.

,, Domů se nejede,'' zamračila se Emily, ,, Musíš se už konečně začít trochu bavit!''

,, Naprosto souhlasím,'' ozvala se zepředu Izzy.

Protočila jsem oči.

Proč mě tak dobře znají? Vždycky poznají, na co myslím. To bude asi tím, že je znám od narození no.

Uběhla chvíle a už jsme zastavily před Zuřivým lvem.

Holky už vystoupily, ale já jsem se ještě zhluboka nadechla (jako by to mělo nějak pomoct), a pak se k nim přidala.

Před vchodem jsme potkaly většinu naší třídy a tak jsme se k nim přidaly.

Jelikož jeden z našich spolužáků se znal s vyhazovači, pustili nás dovnitř zadarmo.

Když jsme vešli dovnitř, došlo mi, že už není úniku.

,, Tak jdeme k baru!'' zakřičela Izzy a popadla mě a Emily za ruku.

Celá třída se nacpala k baru a objednali jsme si panáka vodky.

A potom to šlo ráz na ráz.

Panák, tančení s holkama na parketu, panák, tančení s holkama na parketu a tak pořád dokola.

Už jsem začala ztrácet přehled o tom, kolik jsem toho vypila, což bylo dost špatné.

,, Mio! Emily!'' zakřičela na nás Izzy, ,, Mám problém. Rodiče pro mě jedou, už mám prý jít domů. Zvládnete to tady?''

Rychle jsem přikývla a chytla Emily za ruku.

,, My to zvládneme!'' snažila jsem se překřičet hudbu, jelikož jsme stály jenom kousek od parketu.

,, Dobře, věřím vám. Uvidíme se zítra ano?'' zeptala se nám a objala nás.

,, Tak a teď znova na bar!'' zakřičela Emily a táhla mě k baru.

Tam potkala nějaké své známé a dala se s nimi do řeči, a jelikož se s cizími nezačnu moc rychle bavit, jenom jsem přihlížela probíhající konverzaci.

Najednou mi někdo poklepal na rameno.

,, Ahoj,'' ozval se za mnou hnědovlasý kluk. ,, Jsem Brad Simpson. Nezajdeme na panáka?''

 Nezajdeme na panáka?''

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Another McVey?- The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat