9. Plán

36 2 2
                                    

Mia's POV

Druhý den ráno jsem zavolala holkám a řekla ji, ať ke mně co nejdříve přijdou.

Jelikož James jel za klukama a rodiče byli v práci, mohla jsem si s nimi v klidu promluvit.

Obě dorazily za 20 minut, takže jsem se stihla v klidu obléct a najíst.

Nalily jsme si pití a sedly si do obýváku.

,, Tak už mi pověz o tom klukovi!'' okamžitě řekla Izzy.

,, Ano, povím. Ale musíte mi holky slíbit, že mě necháte vyprávět a nebudete mě přerušovat, ano?''

Musím to říct najednou bez přerušování, jinak to ze sebe nedostanu.

Obě přikývly.

,, Když ses Emily začala bavit s těmi kamarády, oslovil mě tam jeden kluk: Brad. Pili jsme spolu, a pak jsem ti šla říct, že s ním jdu tančit a to jsme taky udělali. Tančili jsme a potom jsem zase pili. Když se dozvěděl, že mám narozeniny, řekl, že je mu líto, že pro mě nemá žádný dárek, ale že by mi ho mohl během dneška dát. Řekla jsem bez přerušování,'' přerušila jsem svůj monolog, když jsem viděla Emily, jak se nadechuje, aby se na něco zeptala. Hned proto zase pusu zavřela a já pokračovala.

,, Když jsem zjistila, že už jsou tři hodiny ráno, řekla jsem, že už budu muset jít domů. Brad ale nechtěl, abych odešla. No a jelikož jsem byla trochu napitá, nabídla jsem mu, jestli nechce jít se mnou,'' a v tu chvíli obě vykřikly.

,, Nene! To si děláš srandu!''

,, No není všechno,'' přerušila jsem je a pokračovala, ,, Šli jsme teda ke mně. Nebudu to nějak rozmazávat, prostě jsme se začali líbat a pak jsme skončili u mě na posteli. Brad ležel na mě, ale když mi sáhl pod šaty, uvědomila jsem si, jakou dělám blbost a odstrčila ho. Řekla jsem mu, že je mi líto, že jsem ho tahala za nos, ale že s ním nebudu spát. On to kupodivu pochopil a k ničemu mě nenutil, zůstal u mě do rána. A ano, spal se mnou v posteli,'' zodpověděla jsem jim otázku, která jim svítila v očích.

Nadechla jsem se a povídala dál.

,, Ráno si vzal moje číslo a pak odešel. No, odešel, vlastně sešplhal. Bála jsem se totiž, že by ho viděl James, a tak jsem mu řekla, aby sešplhal po stromě.''

,, To je skvělý Mio! A už se ti ozval?'' řekla s nadšením Emily.

,, Holky, je to trochu složitější. Teď vám řeknu duhou část příběhu. Jak jsem vám říkala, že mě James vezme za kluky z The Vamps, nelhala jsem. Odpoledne jsme za nimi opravdu jeli,'' odmlčela jsem se.

,, Co se stalo Mio?'' zeptala se nechápavě Izzy.

Podívala jsem se na ně zničeným pohledem a doufala, že to nějak pochopí, protože jsem to nedokázala vyslovit.

,, Počkej,'' zarazila se Emily, ,, říkala jsi, že se jmenoval... ne,'' udělala překvapený výraz Emily.

Zavrtěla hlavou.

,, Neříkej mi, že...'' nedořekla.

Já jsem pouze přikývla. Pochopila mě.

,, Co se děje? Já nic nechápu,'' zakňučela Izzy.

,, Tady naše Mia se vykousla s Bradem Simpsonem,'' oznámila jí Emily.

,, Cože?!'' vykřikla Izzy, ,, Mio, řekni, že to není pravda!''

,, Bohužel je,'' zabořila jsem hlavu do rukou, ,, Co jsem to udělala?''

,, Jak to, že jsi ho nepoznala?'' zeptala se Emily.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 17, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Another McVey?- The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat