Mia's POV
Potom, co Brad odešel, jsem odemkla dveře od pokoje, a lehla jsem si do postele, s úmyslem se ještě trochu vyspat.
Bohužel se mi to povedlo jenom na 15 minut, protože potom do mého pokoje vtrhl James.
I když jsem byla příšerně unavená, okamžitě jsem vyskočila z postele a silně ho objala.
,, Tak moc jsi mi chyběl,'' pošeptala jsem mu.
,, Ty mě taky,'' odpověděl mi a já jsem poznala, že se usmívá.
Když jsme se od sebe odtrhli, James si mě prohlédl: rozcuchané vlasy, rozmazaný make-up a včerejší šaty na sobě.
,, Vypadáš fakt dobře,'' a zasmál se.
,, Díky, moc si tvého názoru vážím,'' prohlásila jsem sarkasticky, ,, Neměla jsem čas se večer převléct.''
,, Když už jsme u včerejška, jak to šlo?'' zeptal se zaujatě.
A sakra. Sice Jamesovi říkám skoro všechno, ale minulou noc mu fakt zmiňovat nebudu.
,, Bylo to fakt dobrý. Byli jsme se třídou u Emily doma,''
Prosím, ať to zbaští, prosím, ať to zbaští.
James nakrčil obočí.
,, A s kým jsi večer přišla?''
,, Jak to myslíš? Přišla jsem sama,'' odpověděla jsem okamžitě.
,, Tak to jsem se asi přeslechl. Zdálo se mi totiž, že večer šli do schodů dva lidi,'' pokrčil rameny, ,, To je ale teď jedno. Jsi připravená na překvapení?''
Zatleskala jsem rukama.
,, Samozřejmě. Jenom se převleču a udělám ze sebe člověka, ano?''
James přikývl a odešel z mého pokoje.
Za 10 minut už byl zpátky a já jsem už byla připravená.
Okamžitě jsem si všimla obrovské krabice, kterou držel v rukou.
,, Panebože!'' vykřikla jsem, ,, Co v tom je?''
,, Otevři to a uvidíš,'' usmál se na mě.
Poslechla jsem ho a nadzvedla jsem víko.
V krabici se nacházelo strašně crop- topů a ke každému z nich byl připevněn pohled z určitého místa.
Otočila jsem se s otevřenou pusou na Jamese.
,, V každém městě, kde jsme vystupovali, jsem ti koupil jeden crop- top,'' prohlásil.
,, To je úžasný,'' zašeptala jsem a snažila se nebrečet.
,, Podívej se na dno,'' ozval se James.
Nechápavě jsem se na něj podívala, ale potom jsem ho poslechla.
Na dně se nacházeli všemožné přívěšky, placky, sešity a plakáty a Harrym Potterem, Doctor Who a Sherlockem. Harry Potter je moje druhá oblíbená knižní série a Doctor Who s Sherlockem jsou mé dva oblíbené britské seriály.
,, Panebože Jamesi,'' vydechla jsem a okamžitě ho objala, ,, Jsi ten nejlepší bratr na světě.''
,, Takže se ti to líbí?'' zeptal se.
,, Samozřejmě. Jsem nadšená,'' usmála jsem se na něj.
,, To ale ještě není všechno,'' řekl záhadně.
ČTEŠ
Another McVey?- The Vamps
FanfictionSbalit někoho na párty je normální. A chtít se s ním znova vidět taky. Problém ale nastane, když zjistím, že je to jeden ze členů bratrovy kapely. Protože ti jsou zakázané území. Stejně jako já pro ně. ***** ,, Ahoj,'' ozval se za mnou hnědovlasý kl...