3. Pokoj

52 3 0
                                    


Mia's POV

Cesta k mému domu nám zabrala asi půl hodiny. Po celou tu dobu mě Brad držel kolem pasu. Také jsem si pořád povídali.

Když jsme přišli před domovní dveře, než jsem otevřela, otočila jsem se na něj.

,, Rodiče i brácha jsou doma, takže musíme jít potichu, abychom je nevzbudili, jasné?'' zeptala jsem se.

Přikývl.

Už jsem chtěla otevřít, když mi něco došlo.

,, Jo a nediv se, že v mém pokoji budou všude girlandy, dárky a tak... holky mi k narozeninám vyzdobily pokoj,''

,, To je od nich moc pěkné. Už se těším, až to uvidím,'' prohlásil s nefalšovaným zájmem.

Konečně jsem otevřela dveře.

Naznačila jsem mu, aby si nezouval boty a šel rovnou za mnou.

Vedla jsem ho do patra, kde se nacházel můj pokoj.

Snažili jsme se jít opravdu potichu, snad se nám to povedlo.

Alkohol z nás ale už pomalu vyprchal, takže je to celkem možné.

Hned, jak Brad vešel, jsem zavřela dveře.

,, Počkej, jenom to tady trochu poklidím,'' řekla jsem okamžitě.

,, Pomůžu ti,'' odpověděl mi s úsměvem.

,, Ne, to nemusíš,'' protestovala jsem.

,, To máš pravdu, nemusím. Ale já chci,'' usmál se znova.

Pokrčila jsem tedy rameny a oba jsme se pustili do úklidu (Brad si ještě před tím sundal své boty).

Všechny ozdoby jsme nastrkali do igelitek a dali jsme je do rohu pokoje.

Potom jsem vzala mobil a napsala Emily, že jsem už doma, aby neměla strach. I když si myslím, že je ještě pořád v klubu.

Přešla jsem ke dveřím a zamkla je, kdyby se z toho hluku, co jsme při uklízení nadělali, vzbudil brácha a rozhodl se jít zjistit, co to bylo.

Nechtěla jsem, aby mě našel v pokoji s cizím klukem.

I když on určitě cizí nebyl, odněkud ho znám, jenom pořád nevím odkud.

Když jsem se od dveří otočila zpátky čelem k pokoji, zjistila jsem, že přede mnou stojí Brad.

Celou si mě prohlédl, vzal si jeden z mých pramínků vlasů do ruky a přitiskl mě na dveře.

,, Už ti někdo řekl, že jsi nádherná?'' zeptal se mě.

,, Ano, ale je to už hodně dávno,'' sklopila jsem hlavu.

Vzal mě pod bradou a donutil mě se na něj podívat.

,, Možná už bych ti mohl dát dárek k narozeninám,'' prohlásil a okamžitě mě políbil.

Začala jsem hned spolupracovat.

Chytila jsem ho okolo krku a on mě chytil pod zadkem, a tím mi naznačil, abych vyskočila a omotala mu nohy kolem pasu, což jsem ráda splnila.

Hned, co jsem to udělala, opřel se jednou rukou vedle mé hlavy a druhou mi začal jezdit po odhaleném stehně (mít šaty bylo celkem nevýhodné).

Líbal mě tak chtivě a já mu to s radostí oplácela.

Najednou mě chytil za zadek a přenesl mě přes pokoj do postele a položil mě na ní, takže jsem byla pod ním.

Another McVey?- The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat