1. Překvapení

65 3 2
                                    

Mia's POV

Hned, co jsem se probudila, vyskočila z postele a zakřičela: ,, Dneska je mi 20!'' a začala po pokoji tančit jako šílenec.

Najednou mi zazvoní telefon.

Okamžitě ho popadnu a hovor přijmu.

,, Ahoj oslavenkyně,'' ozve se z druhé strany hlas mého bratra Jamese.

,, Ahoj brácho,'' usměji se sama pro sebe, ,, Už jsem jenom o dva roky mladší, dochází ti to?''

James si povzdechne.

,, Ano, bohužel to vím.''

,, Přijedeš dneska?'' zeptala jsem se s nadějí v hlase.

,, Ano. Ale až v devět. A to už budeš na oslavě ne?''

,, Jo,'' zamračila jsem se, ,, Tak se uvidíme zítra?'' zeptala jsem se opět s nadějí v hlase.

,, Samozřejmě,'' podle tónu jeho hlasu jsem poznala, že se usmál, ,, A mám pro tebe na zítra překvapení.''

Zpozorněla jsem.

,, Vážně? A jaké?'' zkusila jsem.

,, Když ti to řeknu, nebude to překvapení, ne?'' Sakra, tak to nevyšlo.

,, A jak bylo na tour?'' zeptala jsem se ho.

Brácha je totiž v kapele The Vamps a momentálně mají turné po celé Velké Británii. Všechny jejich koncerty jsou vyprodané, takže jsem na něj moc pyšná.

Ostatní kluky jsem ale nikdy nepotkala. James mě totiž před nimi ,,chrání'' . Jsou pro mě zakázaným územím. Kdybych se s nimi někdy potkala (což nehrozí, protože James si pohlídá, aby se ke mně ani jeden nepřiblížil), nesměla bych s nimi nic mít. I přesto, že je považuje za vlastní rodinu, prý by mi akorát ublížili a to by James nesnesl. Nevím, proč si o mě myslí, že bych si začal s jedním z jeho nejlepších kamarádů. To bych mu přece nemohla udělat.

,, Bylo to úžasný. Jsem ale rád, že budeme mít dva měsíce pauzu. Když jsou ty prázdniny. Ale od září zase nanovo,''

Možná bych měla vysvětlit, že je 3. července a nám začali letní prázdniny! Být na vysoké je celkem dřina, ale stojí to za to.

James mi slíbil, že na prázdniny přijede a strávíme je spolu, protože byl od ledna pořád pryč.

,, Už se moc těším,'' odpověděla jsem.

,, Já taky. Posílám ti pusu a už musím zmizet. Jo a ještě jsem zapomněl. Co kdybychom si dali zítra večer maraton Pána Prstenů?''

,, Ano!'' vykřikla jsem se, ,, To by bylo úžasný!''

James se zasmál, ,, Hned jsem si myslel, že se ti to bude líbit. Teď už ale opravdu musím jít. Ahoj a pozdravuj rodiče a Izzy s Emily,'' a zavěsil.

Jako by je přivolal, do mého pokoje vtrhly mé dvě nejlepší kamarádky: Izzy a Emily.

Izzy s tmavě černými vlasy, modrýma očima, hubenou (a nejvyšší) postavu.

Emily je blondýna také s modrýma očima. Je možná trošičku víc oplácanější než my dvě, ale to proto, že je dost malá. Zato je ale dost hlasitá.

,, Panebože Mio. Vypadáš, jako bys právě vylezla z postele,'' pohoršila se Izzy (ona byla samozřejmě perfektně oblečená a namalovaná).

,, Protože jsem z ní doopravdy akorát vylezla,'' ohradila jsem se.

Another McVey?- The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat