Brad's POV
Potom, co jsem sešplhal ze stromu u domu Mii, jsem se vydal cestou, kterou mi řekla.
Celou cestu jsem přemýšlel o včerejší a dnešní noci.
Mia je fakt úžasná holka, lepší než jiné (a že mám z čeho porovnávat).
Skvěle se mi s ní povídalo a tančilo.
A i když se mnou nechtěla spát, zůstal jsem s ní (a tomu jsem se dost divil, tohle já totiž normálně nedělám).
Jenom mi pořád vrtal v hlavě její dům.
Už jsem tam totiž někdy byl, teda přesněji u něj. Vím, že jsem před ním někdy stál, ale kdy a proč?
Zatřásl jsem hlavou.
Asi mi to tak jenom připadá.
Zase se mi v hlavě vynořil její obličej, když se smála.
Líbilo se mi i to, jak se zdála hrozně nevinná. A tak čistá. Zajímalo by mě, jestli je ještě panna.
Ušklíbl jsem se.
I kdyby jo, dlouho už nebude. O to se postarám.
Musí být moje. Chci, aby byla moje.
*****
Doma byl jenom Connor a Tristan, když jsem dorazil. James šel asi za svou rodinou.
,, Ahoj kluci,'' pozdravil jsem je.
,, Kdo se to uráčil přijít domů?'' zeptal se Connor, ,, Kde jsi byl?''
,, Promiň mami,'' zasmál jsem se.
,, Brade, ale vážně. Kde jsi byl?'' zastal se Connora Tristan.
,, Byl jsem s jednou holkou,'' odpověděl jsem, ,, Potkal jsem ji ve Lvovi a dost jsme si rozuměli.''
,, Aha, rozuměli. Jak dlouho trvalo, než ses s ní vyspal?'' zasmál se Tristan.
,, Já s ní ale nespal,''
Oba otevřeli pusu dokořán.
,, Počkat, počkat. Chceš nám říct, že jsi se seznámil s holkou, ale nespal si s ní? Ještě nám řekni, že sis vzal číslo a plánuješ jí zavolat,'' zeptal se mě se smíchem Connor.
Neodpovídal jsem.
Tohle opravdu nejsem já. Neberu si od holek číslo a neplánuju jim volat. Jenom se s nimi vyspím a nic víc.
Proč to teda s Miou bylo jiné?
Něco v sobě totiž měla, něco co mě udivovalo.
A ta její nevinnost, byla hrozně roztomilá (hlavně při tančení).
ČTEŠ
Another McVey?- The Vamps
FanfictionSbalit někoho na párty je normální. A chtít se s ním znova vidět taky. Problém ale nastane, když zjistím, že je to jeden ze členů bratrovy kapely. Protože ti jsou zakázané území. Stejně jako já pro ně. ***** ,, Ahoj,'' ozval se za mnou hnědovlasý kl...