Louis:
Keď sme sa vrátili dal som si rýchlu sprchu a chcel som ist za Zaynom ale ten bohužiaľ musel ísť do práce tak som napísal Nialovi
Louis: Ahoj Ni, tak čo ako bábätko ?
Nial: Ahoj Loui, všetko je Okey a pravdepodobne budeme mať dievčatko
Louis: Super teším sa aj za vás
Nial: Ďakujeme, inak ten tvoj nový alfa je fakt sexi a vyzeral byť aj milý
Louis: Aj je, dneska sme boli na nákupoch a kúpil mi mobil
Nial: To máš dobre, mne Harry mobil nedovolí a tak ti musím písať cez notebook
Louis: No niekedy by ste mohli prist na návštevu a Zee by Harryho mohol presvedčiť
Nial: To by fakt urobil ? Super. Počkať vážne si práve napísal Zee?!
Louis: No hej sám mi povedal že ho tak mám volať
Nial: Super ale Loui ja už musím ideme s Harrym pozerat niaky byt pretože keď som tehotný tak nemozem ostať bývať u svojich rodičov chápeš xD ahooooj
Louis: Jasne chápem ahooj
Odložil som mobil a ľahol si na posteľ. Dúfam že aj my budeme mať čoskoro deti aby som tu nebol sám vždy keď Zee odíde, aspoň mám istotu že Zee deti chce. Pozrel som na hodinky ktoré mi Zayn kúpil a bolo 18:24, šiel som za Eliotom aby mi niečo urobil. "A čo by to malo byt?" spýtal sa. "Prekvap ma" uchechtol som sa a vyšiel na záhradu.
Keď som jedol palacinky od Eliota zamieril som ho do spálne a pustil si telku. Práve dávali Carpool Caraoke s Justinom Bieberom. Nikdy som ho niak veľmi nepočúval a nepoznám ani vela jeho pesničiek ale vyzerá celkom sympaticky. Závidím mu to že je beta, môže si robiť čo chce, nemá žiadnu alfu ktorá by mu hovorila čo ma robiť a môže si sám vybrať partnera. Zdvihom som zrak k televízoru, Justin práve špica pesničku Friends. Jednu z mojich obľúbených pesničiek celkovo, no moja obľúbená je Perfect od Edda Sheerane.
Počul som buchnúť dvere čo znamenalo že Zayn sa vrátil domov.
"Loui..., ahoj boo ako si sa dnes mal?"
"Dobre"
"To je super"
Ľahol si ku mne do postele, pristiahol si ma do objatia a dal mi bozk do vlasov.
Asi po 2 hodinách som zacítil nepríjemne sucho v hrdle, vymanil som sa zo Zaynovho objatia
"Kam ideš ?" spýtal sa.
"Napiť sa"
Zišiel som dole do kuchyne, vybral pohár a napustil ho vodou. Pohár som dal do umývačky a odišiel naspäť do spálne.
Keď som bol na schodoch začal som sa strašne potit, najprv som nevedel prečo no ihneď mi to došlo. Teraz nie, bože teraz nie. Podlomili sa mi kolená a ja som začal plakať. Ucítil som silnú erekciu v mojich nohaviciach a vlhkosť v mojom zadku. Už som to dlhšie nevydržal. Svojou rukou som zabludil pod tepláky a začal som si pomáhať aspoň rokou. Snažil som sa doplaziť do spálne za Zaynom vedel som že on mi pomôže. Pochopil som že sa mi to nepodarí tak som z celých som zakričal "Zeee" v tom momente sa zo spálne dovalili Zayn.
"Loui si v po.." nedokončil lebo pochopil.
Podišiel ku mne a vyzdvihol si ma do náručia, ja som omotal nohy okolo jeho pasu. Začal ma dravo a vášnivo bozkávať, no ja som len nemotorno spolupracoval. V tom momente som pocítil svoju bolestivú erekciu. "Zeee r-rýchlo-o........ p-p-prosiiii" uchechtol sa a zvalil ma na mäkkú posteľ.
Stiahol mi tričko a začal mi lízať bradavky. Myslel som si že tam umriem od slasti. Keď mi zahryzol do bradavky zavdychal som
"Zeeeaaah"
Jedným pohybom mi stiahol tepláky aj s bocerkami ktoré odhodil niekam do rohu miestnosti. Jeho rifle, boxerky a tričko nasledovali ihneď za nimi.
Pomaly do mňa začal vnikať a keď videl že som si už zvikol začal prirážat. Ja som sa zmohol len za hlasné vzdychy.
Netrvalo dlho a s hlasným výkrikom som sa prvý krát urobil na svoje brucho.
Keď sa urobil Zayn ja už som mal za sebou 4 orgazmi. Len sa pri mna zvalil a objal ma.
"Dobrú noc, Boo"
Povedal a ihneď na to zaspal. Mne sa začali zatvárať oči ihneď po ňom a taktiež som upadol do ríše snov.
YOU ARE READING
Zouis Malikson A/B/O
FanfictionLouis je mladá omega, ktorá patrí do jednej z najvplyvnejších a najbohatších rodin v Londýne. Má svoju alfu s ktorou zatial nieje Mates a vola sa Theo ale podľa jeho rodiny nieje pre Louiho vhodný. Zayn je mladá alfa ktorá patrí taktiež ako Louis...