O 9 mesiacov neskôr
Sedel som v kresle a pozeral sa von, moje brucho malo gigantické rozmery. Zayn bol práve v práci, za posledné mesiace sa toho moc nezmenilo, Zeeho bratovy Johnnymu a jeho alfe sa včera narodil syn, ešte sme ho nevideli pretože pri pôrode boli niake komplikácie ale nakoniec to dobre dopadlo no musia ostať v nemocnici ešte pár dní. Vstal som z kresla, zobral do ruky knihu a začal som čítať.
Asi po pol hodine som vstal a chcel som vratit knihu na miesto no pocítil som mokro v mojich nohaviciach. Nechápal som veď na záchod sa mi nechcelo, no potom mi došlo že to nieje moč ale plodová voda. Začal som stresovať, Zee je v práci a ja šoférovať nemôžem. Zobral som do ruky mobil a vytočil Zayna.
"Louis, čo sa deje?"
"Je to tu Zee ja, ja rodím"
"Louis preboha tak rýchlo zbal sa a ja som za 15 minút doma"
"Dobre a Zee rýchlo"
Zavesil. Ja som sa "rozbehol" hore a vybral som tašku. Hádzal som do neho jednu vec za druhou. Keď som bol zbalený sadol som si na posteľ a čakal na Zeeho a zrazu kontrakcia. Bola to neuveriteľná bolesť, chytil som si brucho. V tom do izby vletel Zayn. Pozrel sa na mňa s vystrašeným výrazom v tvári.
"Loui si v poriadku?"
"H-hej"
"Okey tak pome"
Zobral mi tašku a mňa chytil za ruku. Nasadli sme do auta a odišli sme, kontrakcie boli čím ďalej tým silnejšie a Zayn si všimol že sa stále ošívam, dal mi ruku na stehno a snažil sa ma upokojiť.
"Neboj zachvíľku sme v nemocnici"
Po chvíli sme zaparkovali pred nemocnicou. Zee mi otvoril dvere a ja som vystúpil z auta. Prišli sme na recepciu.
"Dobrý môj omega rodí"
"Dobre hlavne nepanikárte prevezieme ho na izbu"
"Dobre"
Prišli doktory s posteľou na ktorú som si ľahol a odviezli ma na izbu.
Po 6 hodinách
Sedel som na svojej posteli v nemocnici a držal som v rukách svojho syna. Zayn sa šiel pozrieť na výsledky krvi, teda či je to alfa, beta alebo omega. Mne to bolo úplne jedno, bolo to moje dieťa. Moje prvé dieťa. Netrvalo dlho a Zee sa vrátil.
"Tak ako sa majú moje zlaticka ?"
"Dobre a čo teda je?"
"Je to alfa a ako sa bude volat ?"
"Thomas Connor Malik, čo povieš ?"
"Krásne meno"
Zacervenal som sa a Zayn este dodal:
"A Johnny mi pisal že ho už pustili domov aj s malým takže by tu mali byt každú chvíľu chcem vidieť ich syna"
"Jasne a už si rozmýšľal kto bude krsný malého Thomasa?"
"No pôvodne som chcel Johnnyho ale on je omega tak ma napadlo že by sme dali Harryho, čo povieš ?"
"To myslíš vážne ? Zayn milujem ťa"
"Veď aj ja teba"
Netrvalo dlho a sestrička nám prisla oznámiť že mame návštevu. Bol to Johnny s Ashom a s ich synom.
"Ahojte"
Pozdravil Johnny a objal Zeeho. Nežiarlil som veď je to jeho brat. Všimol som si malé bábätko ktoré držal Ash v prenoske. Johnny došiel ku mne a pozrel sa na Tomma.
"Je zlaty ako sa vola ?"
"Thomas"
Usmial som sa a pozrel na Zeeho.
"A čo to vaše?"
Spýtal sa Zayn a Johnny vybral dieťa s prenosky.
"Tak Zayn, toto je Xander Luke Irwin, náš syn a chceli by sme aby si nám šiel za jedného teda ka nevadí."
"Jasne Jo"
Keď Johnny s Ashom odišli rozhodol som sa napísať Niallovi.
Louis: ahoj Ni
Nial: Louis ako sa máš?
Louis: dobre práve sa nám narodil syn Thomas a chcem sa spýtať Zee hovoril že by sme chceli Harryho za jedného tak ak nevadí spýtal by si sa ho?
Nial: jasne Louis spýtam sa ho a už musím ist Lily plače tak ahooooj
Louis: Jasnee ahoj
Lily bola Harryho a Niallova dcéra bola fakt zlata. Zayn prišiel aj s kávou, zajtra nas už mali pustiť. Zee zaplatil za spálňu pre manželov takze sme mali veľkú posteľ kde sme sa mestili obaja. Rýchlo sme zaspali a Thomas spal kľudne celu noc.
ESTÁS LEYENDO
Zouis Malikson A/B/O
FanficLouis je mladá omega, ktorá patrí do jednej z najvplyvnejších a najbohatších rodin v Londýne. Má svoju alfu s ktorou zatial nieje Mates a vola sa Theo ale podľa jeho rodiny nieje pre Louiho vhodný. Zayn je mladá alfa ktorá patrí taktiež ako Louis...