Louis
Zobudil ma hlasný krik pochádzajúci zo zamknutých dverí. Asi po 10 minútach neustáleho kriku a plaču sa rozleteli dvere na našej "cele" a dovnútra vstúpil muž stredného veku s blond vlasmi a peersingom v obočí a na ústach, podľa pachu alfa.
"Berte ich, šéf si ich chce obzrieť"
Zakričal a dovnútra vtrhli další 2 muži, tiež alfy. Jeden z nich podišiel ku mne, zapol mi ďalšiu reťaz na obojok a odopol mi reťaz ktorá ma pútala k stolu hneď vedľa postele. Začal som mikať rukami ale potom mi na nich nasadil putá. Začal ma ťahať a ja som len bezmocne prosil a vzlykal.
"Prosím,... nie, prosím"
Otočil sa na mňa a strelil mi facku pri ktorej som sa zrútil na zem.
"DRŽ UŽ TÚ HUBU!!!"
Už som bol radšej ticho aby sa mi neušla ďalšia facka. Dotiahol ma do veľkej miestnosti kde bolo asi 15 dalších omég ktoré sedeli na kope v strede miestnosti. Hodil ma k nim. V miestnosti bolo celkovo asi 11 álf a jeden z nich zahlásil:
"Potrebujem aby boli všetci zajtra o takomto čase oholený, očesaný, umytý a hlavne sexi, takže radím Vám si pohnúť pretože dražba je už zajtra."
Dopovedal vetu a ku každému z nás mierila jedna alfa. Ku mne prišiel muž ktorý sme doniesol Eda. Chytil reťaz a ťahal ma niekam do útrob tejto budovy. Zastal pred miestnosťou ktorú otvorila ja som zisťil že sa v nej nachádzajú sprchy. Chcel mi vyzliecť aj posledný kus oblečenia ktorý ma zakrýval. No ja som začal kopať nohami, po chvíli ho prešla trpezlivosť a nohavičky zo mňa doslova strhol. Zase som sa rozplakal, sotil ma nahého do sprchy a pustil na mňa prúd studenej vody.
Po sprche zobral do ruky žiletku a chcel ma oholiť no našťastie pre mňa som sa holí deň pred tým ako ma uniesli takže s týmto mi dla pokoj.
Zase ma potiahol za reťaz a odviedol ma do "mojej cely". Uviazal ma k stĺpik vedľa posteli a odišiel. Uvidel som Eda ako pravidelne oddychuje čo naznačovalo že spi. Povedal som si že by som sa mal tiež vyspať. Zavrel som oči a behom 10 minut som zaspal.
Zayn
Dneska ma mali prepustiť z nemocnice, no mne to bolo jedno. Jedine načo som myslel bol môj Louis. Hľadali ho už takmer 5 dní a nič nenašli. Najal som tých najlepších detektívov a policajtov, no akoby sa po Louisovi zliahla zem.
Do nemocnice pre mňa mal prísť Liam keďže moje auto zostalo v Disneylande, teda Harry bol pre neho ale nedopravil mi ho sem. Dvere sa rozleteli a dovnútra vstúpil Liam.
"Čau Zee"
"Čau Li"
"Môžme ist bro?"
"Áno poďme a Li?"
"Hmm?"
"Po ceste sa musíme zastaviť u Johnnyho pre Thomasa"
"Jasne zastavíme sa"
"Ďakujem"
Zobral som si tašku a pobral sa k Liamovmu autu. Hodil som si ju do kufra a ja som si sadol na sedadlo spolujazdca.
"Inak kde máš Emilia?"
Nedalo mi neopýtať sa pretože viem že Liam ho ťahá zo sebou všade.
"Zostal doma s malou"
Aby som nezabudol Liam a Emilio si pred pár dňami doniesli domov z nemocnice dcérku Sophiu.
Po chvíli sme zastali pred domom môjho brata. Obaja sme vystúpili a ja som zazvonil na zvonček. Po chvíľke čakania nám otvoril Ashton.
"Ahojte Thomas s Xanderom pred chvíľkou zaspali tak poďte kľudne ďalej. S Liamom sme na seba pozreli a nakoniec sme vstúpili dni do honosnej vily, no čo Vám poviem moji rodičia proste vedeli nájsť môjmu bratovi dobrú alfu.
Posadili sme s SNS pohovku a Ashton do kresla, po chvíli prišiel aj Johnny.
"Ahojte"
Usmial sa na nas.
"Ahoj" povedali sme s Liim jednohlasne.
"Zayn?"
Pozrel som na svojho mladšieho brata.
"Niake novinky o Louisovi?"
Záporne som pokrútiť hlavou so smutným výrazom v tvári.
"Zayn, pred chvilkou mi volal jeden môj známy a hovoril že v niakej starej stodole za mestom ukrýva niaky známy jeho kamaráta asi 16 omég ktoré uniesol ale neviem či by medzi nimi mojom byť aj Louis.
Vyvalil som na neho oči, teda viem že Anton ma všelijaké kontakty či už s mafiou alebo zlodejmi ale toto?!
Rozhodol som sa že zavolám Shawnovi a poviem mu nech to tam obzrú. Zobral som do ruky mobil a chcel mu zavolať no vtom ma zastavil Ashton.
"Čo to robis?"
"Idem zavolať strážnikovi mech to ťa obzrú"
"Okey "
Vytočil som číslo, dlho to zvonilo Ni nakoniec to Shawn vzal.
"Zayn stalo sa niečo?"
Nie len mam pre vás typ kde by mohol byt môj omega a aj další strážený
"Tak hovor"
Ta stará Stodola za mestom obzrite to tam.
"Bohužiaľ dneska to už nepojde kôli tomu že je to súkromný pozemok a na jeho prehľadanie potrebujeme povolenie ale zajtra sa tam zájdeme pozrieť"
Dobre
"Tak čo?"
Bol zvedavý Johnny.
"Zajtra to tma prehliadajú zevraj potebuju niake povolenie či čo."
"Aho dobre a Zee?"
"Áno?"
"Dneska prespis u nas a to nebola otázka, niesi v takom stave aby som ťa pustím domov samého"
"Tak dobre"
Odpovedal som trochu podráždene, len dúfam ze nebudem musieť celu noc počúvať ako si to Ashton rozdáva s mojim bratom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Zouis Malikson A/B/O
Fiksi PenggemarLouis je mladá omega, ktorá patrí do jednej z najvplyvnejších a najbohatších rodin v Londýne. Má svoju alfu s ktorou zatial nieje Mates a vola sa Theo ale podľa jeho rodiny nieje pre Louiho vhodný. Zayn je mladá alfa ktorá patrí taktiež ako Louis...