15.Časť

304 7 1
                                    

Louis:

Chcel som vstať a bežať mu naproti no moja noha mi to neumožnila a tak som len sedel a čakal.

Dobehol ku mne a objal ma, ja som mu objatie opätoval. Po líci mi stekali slzy, slzy šťastia. Pozrel sa mi do očí a na pery mi vtisol bozk.

"Tak si mi chýbal"

Zamrmlal mi do pier a ešte viac si ma pristiahol. Po veľmi dlhej chvíli sme sa od seba odtiahli.

"Ani si nevieš predstaviť aký som mal strach, už ťa nikdy neopustím"

"Chýbal si mi Zee"

"Aj ty mne"

Zayn sa pozrel na moju nohu.

"Čo sa ti stalo?"

"Potkol som sa keď sme z tade utekali"

"Je to vážne ?"

Zayn sa pozrel na doktora ktorý ma Zrovná ošetroval.

"Nie nieje, nezapálilo sa to takže ho zoberieme do nemocnice to zašiť a môžte si ho zobrat domov"

Povedal doktor. V tom som si všimol že Thomas nieje zo Zaynom.

"Zee?"

"Áno ?"

"Kde je Thomas?"

"Neboj, je u môjho brata"

Zayn si pravdepodobne všimol môjho monoklu ktorý som mal kôli neznámej alfe a pár fackam.

"Kto ti to urobil ?!"

"Kľud Zee, bolo to len pár faciek a niektoré omegy dopadlo horsie ako ja"

"Urobili ti aj nieco iné ? Alebo ťa znásilnili ?!"

"Nie neboj Zee, práve ma chceli predať nejakému kupcovi keď tak vtrhli policajti"

Objasnil som mu situáciu.

"Dobre"

Po chvíli nášho rozhovoru k nám prišiel doktor.

"Louis musíme ist, v nemocnici ti to zašijeme a pan Malik potom si ho môžte zobrat domov"

Zayn prikyvol, dal mi ešte pusu na rozlúčku a piveda:

"Zachvíľku sa vidíme"

Odišiel ku svojmu autu. Mňa presunuli do sanitky a odišli sme aj my.

Keď sme zastavili pred nemocnicou bol som nervózny, nemocnice totiž neznášam.

Otvorili sa dvere a mna tam záchranári doviezli na lehátku. Zayn tam už čakal, odstavili ma pri ňom a povedali že mame chvíľu počkať, doktor je zevraj uz na ceste.

"Volal som Johnnymu a vraj sú tu aj s Thomasom tak sa 30 minut."

"Super teším sa na malého"

Čím dlhšie sme čakali tým viac som bol nervóznejší. Tulil som sa k Zaynovho hrudi a čakal. Po chvíli k nám prišiel doktor v bielom plášti.

"Dobrý deň som doktor Martinez a vy budete pan Malik teší ma"

Podali si so Zaynom ruku, nemohol som si pomôcť ale doktor Martinez vyzeral úplne ako Emilio."

Presunuli sme sa do jeho ordinácie a on mi začal zašívať. Z očí mi vyprskli slzy, Zee si toho všimol a chytil ma za ruku.

Keď bolo po všetkom doktor sa odsunul a mňa si Zayn pritiahol do objatia.

"Moja malá statočná omega"

Dal mi pusu do vlasov. Ja som nasával jeho vôňu ktorá bola pre mňa ako droga.

Vyšli sme z doktorovej ordinácie pred ktorú čakal Johnny, Ashton, Xander a Thomas. Chcel som sa za ním rozbehnúť no noha ma stále bolela, dokonca ma musel pridržiavať Zayn aby som nepadol na zem.

"Louiiis"

Objal ma Johnny a dal mi do rúk malého Thoma.

"Tak veľmi si mi chýbal zlatíčko"

Šepol som tak aby to nikto nepočul.

"Ďakujem Jo, my uz pôjdeme domov"

Povedľa Zee a spolu sme sa pobrali do auta. Posadil som Thoma do autosedačky a ja som si sadol vedľa Zeeho.

Keď sme prišli domov Thom zaspal a my sme mali konečne chvíľku len a len pre seba. Prišli sme do spálne, Zee ma chytil pod zadok a vyzdvihol ma do vzduchu, ja som okolo neho omotal nohy. Keď sme prisli do spálne Zayn za nami zamkol dvere, hodil ma na postel a strhol zo mňa tričko. Začal ma bozkávať.

Ani neviem ako ale po chvíli sme boli obaja nahý. Zee mi rozkročil nohy a strčil do mňa jeden prst načo som zavzdychal, pomaly pridal aj druhý a nakoniec tretí. Keď zo mňa prsty vytiahol zaskučal som nad pocitom prázdnoty. Zee sa uchechtol:

"Neboj dám ti tam niečo väčšie"

Špička jeho penisu sa dotkla mojej dierky a on do mňa začal pomaly vnikať. Keď bol vo mne až po koreň začal pomaly prirážať, pridaval na tempe a následne sme sa obaja urobili. Ja na svoje bruško a Zee do mňa.

Ľahol si vedľa mňa a ochranársky si ma pritiahol k sebe.

"Milujem ťa Loui a už nikdy nikomu nedovolím aby mi ťa zobral."

Zouis Malikson  A/B/OWhere stories live. Discover now