Louis:
Keď som otvoril oči parkovali sme pred honosnou vilou, poobzeral som sa bolo tu pekne. Zayn konečne zaparkoval vystúpil z auta a mne ako pravý gentleman otvoril dvere. Následne sme vkročili do domu kde nas čakal cely Zaynov personál, dobehla k nemu niaka žena a Zayn mi povedal: "Toto je Jessica, bude tu nieco ako tvoja osobná asistentka, hocičo budeš potrebovať stačí zazvoniť na zvonček a ona pribehne" prikyvol som. "Neželám si aby nás niekto rušil chcem sa so svojou omegou porozprávať sám!" povedal dominantne Zayn a uz ma ťahal hore schodmi. Prišli sme do miestnosti ktorá bola pravdepodobne jeho pracovňa. "Takže Louis" začal Zayn "mám pre teba pár pravidiel, nemusíš sa báť nieje to nič príšerne. Tak po prvé viem že niektoré alfy chcú po svojich omegach aby ich oslovovali "pane" ale ja si to neželám takze pre teba som bud Zayn alebo Zee to uz je na tebe proste chcem aby si ma oslovoval menom. Po druhé čo sa týka vychádzok po dome aj do záhrady si môžeš chodiť ako chceš ale ak chceš ist von alebo do mesta tak mi to povieš a ak tu nebudem povieš to aspoň Jessice, dole na chodbe je skrinka a tam sú kľúče od aút, zober si ktoré chceš okrem môjho Lamba to si brat nemôžeš." bol som prekvapený ze mi dovolil jazdiť do mesta a ze mi dal este aj auto? No Wow toto som nečakal. "Ďalej, zajtra ťa zoberiem do mesta a kúpim ti mobil, viem ze väčšina omeg nemá mobil ale ja potrebujem vedieť kde si a tak ti ten mobil kupim. Potom ťa zoberiem k doktorovi na prehliadku chcem vedieť aká je šanca ze otehotnieš keďže deti budem chcieť kôli pokračovaní rodu, no a potom môžme skočiť niekde na obed a potom na nakúpi co povieš?" spýtal sa ma a ja som nadšene prikývol. "potom keďže mám kuchára aj upratovačku tam od teba nebudem žiadať aby si varil alebo robil niaky domáce práce, jedine co po tebe budem žiadať je aby si sa postaral o deti keď niake budeme mať. A posledná vec sa týka sexu, Louis viem že si ešte panic a nemusíš sa báť nebudem na teba hrubý, zozačiatku. Tak teraz sa bež navečerať, Sam ti zatiaľ vybali veci. A potom ma počkaj v posteli, najlepšie bez oblečenia."
Roztrasene som prikývol odišiel som dole do kuchyne kde som si sadol za bar, hneď na to sa tam objavil asi 30 ročný muž ktorý sa na mna milo usmial: "Ahoj ty budeš určite Louis, ja som Eliot, teší ma" pôsobil veľmi milo: "A-aj mňa teší" vykoktal som to seba. "Tak čo by si si dal?" bol som prekvapený ze sa ma pýtal na čo mam chuť keďže doma sa ma to nikdo nikdy nespýtal: "hmmm.... palacinky ?" ... "tak teda palacinky" usmial sa na mňa. "Môžem sa ťa niečo spýtať ?" potrel som na Eliota. "Jasne" prikývol. "Aký je Zayn v skutočnosti? Je zlý?" povzdychol si. "Pozri Louis, pán Malik je dobrý človek, ale niekedy proste vybuchne ale on zato nemôže tak sa na neho zato nehnevaj, dobre?" "Áno" povedal som potichu a dal si do úst palacinku.
Zayn:
Sedel som vo svojej kancelárii a dokončoval som niake papiere. Pri tom som myslel na Louisa, je taký zlaty a tak drobný, keď som pri ňom bojim sa že ak sa ho dotknem tak sa rozpadne na prah. Neviem čo to je ale vždy keď som pri ňom mám potrebu ho chrániť, držať ho a nikdy ho nepustiť a to niesme ani Mates. Dorobil som posledný papier a pozrel na hodinky, bolo 17:50. Rozhodol som sa dat si este sprchu a potom pojdem pozrieť Louisa.
Louis:
Dojedol som Palacinky od Eliota a odišiel som hore. Jess mi ukázala našu spálňu za ktorou bola kúpeľňa, otvoril som dvere a zbadal som veľký sprchové kút do ktorého by sa kľudne zmestili aj štyria, obrovská vaňa a vírivka. Vyzliekol som sa a vliezol do sprcháču v rýchlosti som si šampónom umyl každú časť môjho tela. Vyšiel som zo sprchy a nahmatal som biely uterák. Utrel som sa, zobral som župan ktorý som si uviazal a pobral som sa do izby.
Pozrel som na postel a zbadal som Zayna len v boxerkách. "Poď sem" prikázal mi a ja som poslúchol. Podišiel som k nemu a on mi rozviazal župan. Keď mi ho dával dole zavzdychal: "nemusíš sa hanbiť Louis, máš krásne telo len škoda ze ho skrýváš pod toľkým oblečením" začervenal som sa až na končekoch prstov. Nežne mi bozkával krk a robil mi tam cucfleky, bál som sa no bolo mi to neskutočne príjemné. Strhol zo mňa župan a hodil ho niekam do rohu miestosti. Začal mi bozkávať celé telo a ja som vzdychal čím ďalej tým viac, no v tom prešiel rukoupo mojom vstupe a ja som sa odtiahol a rozplakal som sa, bál som sa. Zayn si povzdychol, prišiel ku mne a objal ma. "Nemáš sa čoho báť, si krásny Loui, si najkrajšia omega na svete, takže skúsime to ešte raz dobre?" ešte s uplakanými očami sa na neho pozrel a potichu takmer šeptom som mu povedal: "dobre". Pomaly ma presunul pod seba a znovu začal láskať moju odhalenú pokožku, následne mi prešiel rukou po mojej dĺžke a ja som len a len vzdychal. Po chvíľke mi začal krúžiť jedným prstom okolo môjho vstupu a pomaly doň začal zasúvať prvý prst, následne druhý a nakoniec aj tretí. Hýbal prstami dnu a von a ja som vzdychal na celu miestnosť. Keď zo mna vytiahol prsty nesúhlasne som zavrčal, zasmial sa nad tým: "Neboj dám ti niečo lepšie" vyzliekol si boxerky, kľakol si medzi moje roztiahnuté nohy a špičkou penisu sa dotkol môjho vstupu "pripravený?" uistil sa "áno, Zee prosiiiim" začal do mňa pomaly vnikať a keď bol vo mne až po koreň vzdychol som od pocitu plnosti. Pomaličky začal prirážať a postupne pridával na temte. Keď narazil so mojej prostaty zavzduchal som hádam na cely dom, cítil som ze uz budem "Zee.... už" prosil som ho. O chvíľku sa s hlasným výkrikom môjho mena urobil do môjho vnútra a zároveň som sa ja urobil na svoju hruď, a hneď nato ma uhryzol do krku a za ním nasledoval další môj hlasný vzdych.
Unavený sa vedľa mňa zvalil, ja som sa pretočil na chrbát a on ma objal a pritiahol k sebe. Takmer hneď som zaspal.
ČTEŠ
Zouis Malikson A/B/O
FanfikceLouis je mladá omega, ktorá patrí do jednej z najvplyvnejších a najbohatších rodin v Londýne. Má svoju alfu s ktorou zatial nieje Mates a vola sa Theo ale podľa jeho rodiny nieje pre Louiho vhodný. Zayn je mladá alfa ktorá patrí taktiež ako Louis...