Bazen duygular boş gelir sizin için. Herşeyden soyutlanırsınız.Ama biri vardır ki sizin duygularınıza doğrunuza muhtaç.Benimde Minam vardı biricik kızım bu hayatta ki tek varlığım.Karanlığımın en parlak ışığı.
Benim hayatım yalanlarka kaplıyken ona nasıl doğruları öğretecektim ki .
Bazen ölmek istiyorum ama duygularım engel oluyor korkak diyor bana insan hiç kıymetlisini bırakır mı diye.Bana göre bir kelime KORKAK...Sabah yine aynı kabusla uyandım. Elim ayağım titrer bir vaziyette yataktan doğruldum.Ayağımı soğuk parkeyle buluşturunca ürperdim.Bir süre düşündüm aklımda tek bir kelime vardı "katil".Sahi ben katilmiydim?
Kalkıp soğuk bir duş aldıktan sonra giysi odama gidip giyindim.Her zaman ki buzdan kalıbımı takınıp aşşağı indim.Meleğimin uyuduğunu bildiğim için rahatsız etnek istemedim.
Üzerimde siyah deri kısa bir etek,beyaz bir bol gömlek ve siyah stiletto ayakkabılarım.Saçlarımıda düz olduğu için açık bıraktım.
Evden çıkıp özel aracıma doğru ilerledim.Bu sırada günaydın diyen hizmetliler ve şoförüme kısa bir baş selamı verdim.Alışmışlardı bu halime artık neşeyle gülen ışık saçan Nihan yoktu artık.Ne komik değil mi beni değiştirmeye çalışan kişi hayatımdan defolduktan sonra istediği gibi olmuştum.
Ben düşüncelere dalmışken arabanın durduğunu farkettim.Inip beton yığınındaN olan binaya yürümeye başladım.Bana selam verenlere herzamanki gibi kısa bir baş selamı veriyodum.Sonradan geldiğim bu hayatta kısa sürede iyi başarılar elde ettim.Kendi odamın bulunduğu kata gelince indim .Neler yaşamıştım bu odada ilk sevinç,ilk aşk,ilk sevinç,ilk yıkılış,ilk bitişve ilk güç...
Odama girerken asistanım İrem koşuşturarak arkamdan geliyordu. 'Günaydın efendim .Bugün mimarlarla yeni otelin yapımı hakkında toplantınız var.Ardından yeni çizimlerin son kontrolleri var..."o anlatırken ben başka alemdeydim.Daldığım yerden beni çıkaran ise asistanımın bana seslenmesi oldu .Buzdan farksız olan bakışlarımı ona dikip baktım. Konußmakta zorlanıyor gibiydi bende artık dayanamayıp "Irem hemen ne söyleyeceksen söyle ve kaybol " diye tısladım."Şey efendim Demir Bey aradı yarın burada olacakmıß telefonlarına cevap vermediğiniz için ayrı bir kızgınmış haber vermemi istedi" cümlesiyle beni bozguna uğrattı Demir kim miydi benim hayatımı mahfeden adamın kardeşim dediği insan . Benim hayatımı mahfeden kişi RÜZGAR ...RÜZGAR YILDIRIM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ACI HALİ
ChickLitBir kadın düşünün yaralı ,kimsesiz,sessiz ve soğuk . Bir adam düşün kadına vurgun Peki aşkın en acı halini kaldırabilir mi insan . Kadın yeniden aşık olabilecek mi ? Ya da adam aşkına sahip çıkabilicek mi? Biri aşkın acısıyla yaşayan kalp Digeri o...