Bir hafta geçti bugün geliyordu Demir.Onun ölümünden sonra yanımda olmuştu ama yaşadığım hiçbirşeyi bilmihordu.Tek o değil hiç kimse bilmiyordu.Bende bundan korkuyordum çünkü ondan sonra gülmememin sebebini ölümü sanıyordu.Bilemezdiki aslında yaşarken benim gülüşlerimi benden aldığını.Ansızın bir anı geldi gözüme
medyayı burda acın
2009 mayıs cumartesi
Yine aynı şeyi yapıyor .Aileme gitmek istediğim için bana kızıyor.Onları evlendikten sonra hiç görmemiştim.Düşüncelerimi bölen kapının öncekilerden daha hızlı çalması oldu.
"Güzelim,nihanım ,baharım hadi aç kapıyı bebeğim hadi"evet..Kapıyı kilitledim gelmesin yanıma "banane açmayacammm!"ben bağırırken oda bağırmaya başladı."aç lan kapıyı!"hatta gürledi.Korkarak açtım kapıyı bir anda saçıma asılmasıyla ağzımdan bir çığlık koptu.Tam bana vuracakken birden itti yere düştüm.....
Şimdiki zaman
Ogün ilk defa bana vuracaktı .Herşey ogünden sonra başladı.Kapı çaldığında gel diye komut verdim gelen asistanım Demirin geldiğini söyledi .Hemen içeri almasını istedim.Iceri giren Demire ilerledim .
"Cimcimem " evet yaşım kac olursa olsun beni ölen kardeşi yerine kattığı için böyle söyler."Demir hoşgeldin "derken boynuna sarılmıştım.
"Benim Minam nasıl ?""iyi"ayakta durmayıp koltuklara oturduk.Sohbet ettik yeni bir proje için şirketleri birleştirmek istedi.Kabul ettim.sonra da gitti .Yarın büyük bir toplantıyla halledecektik işleri.Tabi ortağındanda bahsetti YAĞIZ ÖZSOY yarın tanışacaktık.
Şirketten çıkıp eve geldim .Ben gelinceye kadar sadece Minanın hizmetçisi Arya kalır yanında .Ben eve gelince sadece kızımla yanlız vakit harcamak isterim.
Eve girince merdivenlerden minik papatyam koşarak bacaklarıma yapıştı."annemmmm"
"efendim güzel kızım" "seni çokkkkkkk özledimmmmmmm" nazlı bir edayla konuşmasına küçük bir kahkaha attım evet ona gülüyorum çu o benim kızım."bende seni çok özledim bebeğim" diyip tombul yanaklarından öptüm. " bebeğim sen masaya geç ben üzerimi değiştirip geliyorum " minik kraliçem hemen masaya koştu .Gidip üzerime kısa bir şort yarım bir tişört gecirdim.Aşağı inip minik kraliçemle yemek yedik.Televizyonda animasyon izlerken başı dizlerimin üzerinde uyudu böyle uyumayı çok sever.Onu yerine yatırdıktan sonra bende uyumak için odama geçtim .Sabah uyanınca hazırlanıp şirkete geldim.
i
Herkese kısa soguk bir selam verip odama geçtim.Bir saat sonra toplantım vardı .Hazırlıklarımı yapıp toplantı odasına geçtim.Yerime oturp Demir ve şirketinin gelmesini bekledim.Dosyalara dalmışken kapı açılma sesi geldi başımı kaldırmadan kağıtlara bakarken biri bana seslendi .Başımı kaldırıp kimin geldiğine bakacaktım ki onu gördüm nasıl adından tanıyamadım onu .Yagız benim şirketime ortak olmak isteyen kişi liseden beri beni takıntı haline getirip peşimden ayrılmayan evliliğimde bile peşimde olup bana huzursuzluk yaşatan kisi YAĞIZ ÖZSOY vardı karşımda...
Ben ona saf saf bakarken o gelip elini uzattı .Ben bir ona bir eline bakarken konuşmaya başladı .
"Merhaba Nihan hanım ben Özsoylar holdingin sahibi Yağız Özsoy"...
Değişmemiş hala bana bakan o gözler değişmemiş hala bana aynı sıcaklıkla bakıyordu .Peki ben neden bu kadar daldım o siyah gözlere ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ACI HALİ
ChickLitBir kadın düşünün yaralı ,kimsesiz,sessiz ve soğuk . Bir adam düşün kadına vurgun Peki aşkın en acı halini kaldırabilir mi insan . Kadın yeniden aşık olabilecek mi ? Ya da adam aşkına sahip çıkabilicek mi? Biri aşkın acısıyla yaşayan kalp Digeri o...