3.bölüm

23 7 0
                                    

Sinir patlaması yaşarsınız ya bir anda bende aynen öyleyim. Toplantıda o fazla şımarık adama katlandığım yetmedi yemektete günümü mahfetti.Eve gelince miniğimle biraz ilgilendim yorulunca uyutup yatağa yatırdım . Şimdi de kendi odamda yine aynı düşüncelerimle boğuşuyorum bir taraftan yağız bir taraftan rüzgarın gayri meşru oģlu haaa unuttum değil mi söylemeye evet Can rüzgârın o kadından olan oğlu kimse bilmez nerde olduğunu.
Ailesiz kaldığı için aldım yanıma .

Sadece onu koruyan korumalr dışında bakıcısı bilir yerini bende arada giderim.Öyle ona kin besleyen biri değilim hep oyun oynarım gezdiririm onu ailesini soruncada çok güzel bir aile olarak anlatırım .
Bilmiyor ki ölüm nedenim olduğunu .

Yine düşüncelerle sabahladım. Hazırlanıp şirkete geçtim.Bugün dosyalarla uğraşacaktım.Baya bi geçti kapı bir anda açıldı .Kim olduğunu bilmedigim için başımı kaldırıp  baktım .Minigim "anneeeeee" diyerek bana koştu ."aşkım ne oldu niye geldiniz ? " diye sorularımı sıraladım .Heycanla konuşmaya başladı"bugün canım sıkıldı bende senle gezmeye geldim" dudağını büzerek konuştu buda kesinlikle bugün benimlesin demek.Sonra elinde bir şeyi bana gösterdi "anne bak bir abi bana verdi " "kim verdi neden tanımadığın insanlardan yiyecek alıyorsun " diye kızıp elindeki çikolatayı attım. Arkamdan bir ses "ben pekte yabancı degilim" dedi .Dönüp bakınca yağız olduğunu gördüm " istenmeyen ot dibinde bitermiş hayırdır yağız sabah sabah belamı bulamadım bende gidip nihana bela olayım mı dedin " diye konuşunca dudaklarını büzerek konuşmaya başladı"yapma biz artık ortağız hem senin kızın demek benim kızım demek niye kızıma kızıyorsun?" diye konuştu ama böyle yavru köpek bakışlarıyla konuştu.Yapma zalımın oğlu çok tatlı oluyorsun diyemedim dememde zaten.

" yağız kaşınma" diyerek tam dibine kadar girdim ben uyarı icin öyle yapmıştım ama şuandada kokusu beni benden alıyordu."ben seni severek hep kaşındım ki zaten " diyerek konuşunca bende şarteller attı " ya ne sevmesi yağız sen beni sevmiyorsun takıntı yapmışsın uzak dur benden " diye bağırdım sıkıldım artık bu konuşmalardan yalan hepsi yalan yok aşk ben artık inanmıyorum yok aşk böyle konuşunca onu hatırlıyorum."bak konuşamıyorsun bile yapma kendine eziyet yapma benden uzak dur " diyerek söylendim oada artık dayanamamış olacakki kükreyerek" asıl sen kendine eziyet etme o öldü diye umut bitmedi o senin mutluluğunu isterdi ne var sanki bana bir şans versen" doğru...O benim hep mutluluğumu isterdi aldatırken ağlatırken hep mutluluğumu istedi...konuşamadım sustum .Ne zamana kadar sustum bilmiyorum ama yüzüme dokunan şefkatli ellerle kendime geldim" yapma bize bunu yapma benden uzak durma ben seni çok seviyorum biliyorum hissediyorsun bunu biraz şans ver bize " o bana yalvararak bakarken ben en güçsüz sesimle konuşmaya çalıştım " ben seni sevm-" sözümü yarıda kesen şeyse hiç beklemediğim abda gelen öpücüktü...

AŞKIN ACI HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin