4.bölüm

17 7 0
                                    

4 hafta tam 4 hafta ...O öpücükten sonra tam dörr hafta oldu onu görmeyeli .

sözlerimi kesen öpücüktü....
Ondan kurtulmak için itmeye çalıştım.Ama bırakmak yerine daha sıkı tutmaya başladı .Beni bırakması için dudağını dişledim .Geri çekilip benim.Arkqmı döndüm ona ne yapmalıyım hic bir sey bilmiyorum .O an aklıma gelen ilk şeyi yaptım dönüp tokat attım ." sen nasıl insansın ya istemiyorum dedim sevmiyorum dedim ya sen nasıl böyle bir şey yaparsın git git yağız git görmek istemiyorum sesinu duymak istemiyorum ben başkasına aidim anla  ben ona aidim bedenim ruhum ...kalbim git" ben ona her bağırışımda daha da kırıldı ama ben paramparça oldum kimse anlamadı ...

O an gittikten sonra bidaha gelmedi .Sormadım daha doğrusu sormadım kimseye demire bile ama içim içimi yedi ne yapar ne eder diye üzülmesin o üzülmesin .

Her zamankinden daha asık suratla girdim şirkete .İremin anlattığı hiç bir şeyi dinlemedim bile .Allahım tekrar yapamam ki bu sefer kızım var ben nasıl severim .Ama sevdim hemde hic sevmem dediğim yağızı .Demiri  içeri girmesiyle dikkatimi ona verdim" ne yapıyorsun bücürüm" suratımın asık olduğunu farkedince "ne oldu güzelim niye suratın asık?"Cevap veremedim .Ne diyecektim ki ben de nasıl olduğumu bilmiyorum ki. Demirin bana daha dikkatli baktığını farkedince cevap vermeden kurtulamayacağımı anladım " hiç malum şirket işleri " diyerek geçiştirdim.
 
    Sonradan toplantılardan yeni işlerden bahsettik. Demir gidince kendimi iyice işlere verdim . Yeni bir toplantı saati gelince odadan çıktım benimle birlikte Iremde ayağı kalktı. Toplantı odasına girince herkesin burada olduğunu farkettim .
  
Herkes odadan çıkınca ayağı kalkıp kendi odama doğru yürümeye başladım. Irem benle konuşmaya çalışınca elimi kaldırıp susturdum .Zaten yeterince yorgundum .Odaya adımımı atmamla donup kalmam bir oldu karşımdaki manzara çok güzeldi. Haftalar sonra odamda kızımla birlikte beni bekliyordu. Yağız  Minamla oynuyordu. Beni ilk farkeden küçük prensesim oldu "annisss" diyerek kucağıma atladı .Sıkıca sarılıp " aşkım hoşgeldin bebeğim " diyerek öptüm cimcimem hemen minik dudağını büzerek konuştu" anniş yağız abiş beni görmeye geldi dediki annen seni çok özler yanına gidip süpriz yapalım ben de tamam dedim iyi yapmışmıyım hi "  benden tatlı tatlı cevap beklerken yağızın bakışlarınıda yüzümde hissediyordum " Iyi yapmışsın bebeğim hadi sen irem ablanın yanına koş sana çikolatalı pasta versin " oleyyy diyerek dışarı koştu .Ben de bana bakıp yüzünde tatlı bir tebessümle beni süzen adama baktım ." Hayırdır haftalar sonra bu ziyaretinizi neye borçluyuz Yağız Bey?" Hem konuşup hem de yerime oturdum . Oda masanın önöndeki koltuklardan birine oturdu. " sadece beni özledin mi diye merak ettim " " her zaman ki küstahlığınız üzerinizde yağız bey " yerinden kalkıp yanıma doğru yürümeye başladı " artık sizli bizli konuşmasak çünkü biz o faslı çoktan geçtiğimizi düşünüyorum." Tam önümde durup üstten üstten bakmaya başladı .Bende ayağı kalkıp dik dik bakmaya başladım ." Biz seninle hiç bir faslı sizinle  geçmedik siz  sadece bir heves için geldiniz  ve gittiniz sadece iş husumetimiz var sizinle fazlası yok başka bir sorun yoksa işimin başına dönmek istiyorum Yağız Bey " Tek kaşını kaldırıp baktı " sen hiç bir zaman heves olmadın bunu anlaman lazım ayrıca haftalardır yokum hiç mi merak etmedin neredeyim ne yapıyorum"" Hayır" dedim oda odamdaki pencereye taraf yürüdü " madem sen merak etmiyorsun ben söylimm " sustu biraz sanki konuşacaklarını topluyor gibiydi " kocan ...daha doğrusu eski kocan onu biraz araştırdım malum ölüme giderken yanında başka birinide götürmüş yanında " sustuğunda sessiz kaldım .Yıllardır sakladığım olay yüzüme çarptı en acı tokatla " neden araştırıyorsun ne elde edeceksin " "seni sadece seni aptal bir adam seni hak etmeyen biri için beni görmezden geldin ama o ölüme giderken bile başka bir kadınla gitti sen hala onu savunuyosun neden " konuşurken bile kükrüyordu doğru dedikleri haklı sesimi çıkaramadım sustum sadece sonra bir anda kapı açıldı demir içeriye girip " neden susuyorsun yalan desene rüzgar yapmaz desene " diye bağırdı .o an bidaha nefret ettim ondan ve yaptıklarından...

AŞKIN ACI HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin